پوستر دیواری طرح سنگ - انواع کاربردی پوستر دیواری طرح سنگ

 پوستر دیواری طرح سنگ از دیرباز تاکنون

در دهه های اخیر استفاده از دیوارپوش‌های متنوع  از جمله پوستر دیواری طرح سنگ بسیار باب شده است. در این نوشتار نگاهی مختصر به انواع کاغذ دیواری طرح سنگ، کاربرد و مزایای نصب آن داریم و اشاره ای به بهترین طرح های موجود در بازار خواهیم داشت،  پس همراه ما باشید. مجموعه ی فیسکو ارائه دهنده ی بیشترین تنوع طرح در زمینه ی کاغذ دیواری، پوستر دیواری و ابزارآلات دکوراسیون داخلی می باشد.

از جایی که کاغذ دیواری‌های طرح‌دار و گل‌دار  ممکن است باب هر خانه و یا سلیقه ای نباشند، امروزه در بیشتر منازل لوکس و نوین می‌توان شاهد کاغذ دیواری طرح سنگ یا پوستر دیواری طرح سنگ بود. پوستر دیواری و کاغذ دیواری طرح سنگ در طرح های سنتی و مدرن بافت عرضه شده و چیدمان ویژه ای رانمایان می سازند.
از دیرباز تا کنون برای تزیین داخل منازل و خارج آن یکی از اصلی ترین گزینه ها سنگ‌هایی با طرح های متنوع بوده است و امروزه در طرح های مدرن و سنتی همچنان جایگاه خود را در میان مخاطبان بسیاری حفظ کرده است.

رایج ترین موارد کاربردی پوستر دیواری طرح سنگ

زیبایی بی‌نظیر و چشمگیر سنگ‌هایی همانند مرمر و گرانیت امروزه برای همگان جایی برای شک و تردید باقی نگذاشته است،اما از آنجایی که سنگ‌ مرمر یا حتی گرانیت بسیار گران قیمت است و ممکن است از  نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد، شما می‌توانید با کاغذ دیواری‌های طرح سنگ جلوه‌ای زیبا ومنحصر به فرد به فضای منزل خود بدهید.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر منازل مسکونی و محیط های کاری نمایی لوکس دارند اهمیت و کارایی  این پوسترها و کاغذهای دیواری دوچندان شده است. رایج ترین موارد کاربردی این کاغذها فضای پشت تلویزیون، دکور محیط پذیرایی منازل، دکور محیط فضاهای اداری و در آخر محیط‌های کاری و اداری می باشد.

پوستر دیواری طرح سنگ - انواع کاربردی پوستر دیواری طرح سنگ

انواع پوستر دیواری طرح سنگ

با توجه به اینکه انواع مختلفی از سنگ‌ها با  رنگ‌های مختلف  برای تزیین و دکوراسیون محیط‌های داخلی وجود دارند، پوستر و کاغذ دیواری طرح سنگ نیز باید به سنگ‌های واقعی حاضر در بازار نزدیک باشند. از بعد رنگ پوسترهای دیواری  به طور دقیق مشابه رنگ سنگ‌ها طراحی شده‌اند تا خیلی نزدیک به سنگ‌های واقعی باشند. اغلب این کاغذهای دیواری دارای چندین رنگ، رگه‌های متفاوت و سایه‌های خوش‌رنگی هستند که البته رایج‌ترین رنگ‌های کاغذ دیواری طرح سنگ سفید، سنگ مرمر طلایی، سنگ سیاه، سبز و آبی می باشد.

از کاربردی‌ترین انواع کاغذهای دیواری طرح سنگ عبارتند از:

  • کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر
  • کاغذ دیواری طرح سنگ گرانیت
  • طرح ترکیبی از سنگ و چوب
  • کاغذ دیواری سنگ آنتیک
  • طرح سنگ سه بعدی
  • طرح ترکیبی سنگ و آجر
  • طرح سنگ اسلب

قیمت پوستر دیواری طرح سنگ

از آنحا که هزینه خرید و نصب پوستردیواری برای بسیاری از مشتریان اهمیت بالایی دارد، باید این نکته را در نظر داشت که قیمت پوستر دیواری سنگ و سایر پوستردیواری ها همچون پوستردیواری منظره و طبیعت، پوستر دیواری آجر،پوستر دیورای برج ایفل و … بسته به نوع برند و کیفیت آن متفاوت است.

هنگام خرید اغلب قیمت بر اساس متر مربع در هر رول اعلام می شود و برای کاغذ دیواری نیز ابعاد مشخص معین شده است. در انتخاب جنس  کاغذ که تاثیری  تعیین کننده در قیمت نهایی دارد پوسترهایی از جنس پی وی سی در بین عموم رایج ترین و مناسبترین  انتخاب است.

تنوع بالا و امکان مقایسه ی کیفیت و قیمت، در مجموعه ی فیسکو انتخاب شما را آسان تر می کند‌. جهت اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی می توانید به صفحات ویژه فروش سایت فیسکو مراجعه نمایید و از قیمت آنها مطلع شوید.

مجموعه فیسکو  با ارائه طرح های متنوع از پوستر دیواری سه بعدی، در تلاش است  محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد.

در فروشگاه فیسکو می توانید جدید ترین و بهترین مدل های کاغذ دیواری طرح سنگ را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

 

  • ادمین فیسکو
  • خرداد 17, 1402
  • 184 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه