پوستر دیواری طرح آجر - کاربرد پوستر دیواری طرح آجر

پوستر دیواری طرح آجر  امروزه جزو طرح های جدید و پرفروش دیوارپوش سطوح به شمار می رود. پوستر دیواری و کاغذ دیواری آجر در طرح های  سنتی و مدرن بافت عرضه شده و چیدمان ویژه ای رانمایان می سازند. از دیرباز تا کنون برای تزیین داخل منازل و خارج آن یکی از اصلی ترین گزینه ها آجرهایی با طرح های متنوع بوده است و امروزه در طرح های مدرن و سنتی همچنان جایگاه خود را در میان مخاطبان بسیاری حفظ کرده است.

پوستر دیواری آجر  با طرح سنتی آن بیشتر در فضاهای سنتی و قدیمی همانند خانه های سنتی، رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی، هتل‌ها و اماکن رفاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح آجری پوستر محدودیت مکانی و زمانی ندارد و طرح هایش برای هر فضایی قابل استفاده است از این رو نسبت به سایر طرح ها امکان گزینش بیشتری دارد.

طرح های متنوع پوستر دیواری طرح آجر

پوستر دیواری آجر گاهی با طرح های مشابه کاغذ دیواری طرح آجری نیز تولید می‌شوند و در مدل های سنتی و مدرن در بازار عرضه می گردند. با استفاده از کاغذ دیواری آجر می‌توانیم زیبایی محیط را چند برابر کنیم و در کنار این زیبایی، فضای صمیمی ای ایجاد نماییم. پوستر دیواری و کاغذ دیواری های آجری در طرح های متنوعی نظیر پوستر دیواری آجری فانتزی و پوستر دیواری آجری سفید و تیره و کاغذ های دیواری آجری خشتی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما و سبک دکوراسیون داخلی منزل تان بستگی دارد.
کاغذهای دیواری آجر با طرح سنتی به فضا حالتی قدیمی و سنتی را می بخشند و برخی از این طرح ها که به صورت پوستر دیواری عرضه می شوند تداعی کننده یک دیوار آجری برای افراد می باشند.

پوستر دیواری طرح آجر - کاربرد پوستر دیواری طرح آجر

تاثیر روانی طرح پوستر دیواری

پوستر دیواری آجر علاوه بر زیبایی  محیط، از بعد معنوی بر حالات و عواطف افرادی که در آن محیط حضور دارند  بسته به روحیات افراد، تاثیر فراوانی دارد.  به عنوان مثال اگر رنگ آجر موجود در کاغذ دیواری قرمز باشد، یک محیط رمانتیک، گرم و صمیمی را به وجود می‌آورد. از این رو برای محیط منزل ، کافه یا رستوران مناسب است. اگر رنگ آجر روشن باشد، یک حالت عمومی پیدا می‌کند و به همین خاطر بعضی شرکت‌ها از این طرح استفاده می‌کنند و  در منازل نیز در جاهای پر رفت و آمد مثل راه پله و راهرو این مدل کاربرد دارد.

لازم است بدانیم  که این نوع کاغذ دیواری،  روی افرادتأثیر روانی عجیبی دارد و باعث می‌شود که منزل یا محیط کار در زمستان گرم‌تر و در تابستان، خنک‌تر به نظر برسد. پوستر دیواری طرح آجر، می‌تواند منازل زیبا و بی‌نظیر قدیمی را در ذهن بیننده تداعی کند.

پوستر دیواری طرح آجر - کاربرد پوستر دیواری طرح آجر

قیمت پوستر دیواری طرح آجر

از آنحا که هزینه خرید و نصب پوستردیواری برای بسیاری از مشتریان اهمیت بالایی دارد، باید این نکته را در نظر داشت که قیمت پوستر دیواری آجر و سایر پوستردیواری ها همچون پوستردیواری منظره و طبیعت، پوستر دیورای سنگ،پوستر دیورای برج ایفل و … بسته به نوع برند و کیفیت آن متفاوت است.

هنگام خرید همیشه قیمت ها بر اساس متر مربع در هر رول اعلام می شود برای کاغذ دیواری نیز ابعاد مشخص معین شده است. در انتخاب جنس  کاغذ که تاثیری  تعیین کننده در قیمت نهایی دارد پوسترهایی از جنس پی وی سی در بین عموم رایج ترین و مناسبترین  انتخاب است. چنانچه برای برخی افزاد کیفیت پوستر دیواری نسبت به قیمت آن برتری دارد می توانید از پوسترهایی با الیاف طبیعی و یا الیاف بافت نشده، چرم و یا پارچه ای استفاده نمایید.

جهت اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی می توانید به صفحات ویژه فروش سایت فیسکو مراجعه نمایید و از قیمت آنها مطلع شوید. مجموعه فیسکو  با ارائه طرح های متنوع از پوستر دیواری، در تلاش است  که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد.

 

 

 

  • ادمین فیسکو
  • خرداد 13, 1402
  • 169 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه