پوستر دیواری اتاق کودک - بهترین طرح پوستر دیواری اتاق کودک

پوستر دیواری اتاق کودک امروزه یکی از مهمترین قسمت‌های منازل و بعضی از دفاتر دکوراسیون داخلی به شمار می رود. سبک و طرح پوستر دیواری اتاق کودک رنگ‌های شاد و متنوعی از تصاویر کارتنی، شخصیت های کارتنی معروف دنیا و انیمیشن های روز را پوشش می دهد که تصویری جذاب به دکوراسیون اتاق فرزند شما می بخشد. پوسترهای دیواری با طرح کودک تصویر و نمای زیبایی را جلوه گر می‌سازند. این محصول پرمخاطب در طراحی تنوع زیادی داشته از این رو امکان گزینش بیشتری را روبروی مخاطبان قرار می‌دهد. در این گزینش آزادانه برا اساس سلایق افراد، این نکته مزیت محسوب می شود چرا که مشتری هر روز تصویر مورد نظر خود را مشاهده می‌کند و از آن لذت می برد. برای اطلاعات بیشتر از پوستر دیواری اتاق کودک در ادامه با ما  همراه باشید.

انتخاب بهترین طرح پوستر دیواری اتاق کودک

انتخاب طرح و رنگ دکوراسیون اتاق کودک نقش مهمی در یک منزل دارد چرا که محلی برای استراحت و آرامش و گذراندن اوقات فراغت فرزندان می باشد. طبق پژوهش های روانشناسی، رنگ ها و تصاویر تا حد زیادی روی تمرکز و آرامش افراد تاثیر گذارند. برای مثال اگر پوستر دیواری با رنگ های تیره و یا آبی انتخاب کنید، آرامش زا هستند و می توانند به روند استراحت افراد کمک کنند.

انتخاب بهترین تصویر پوستر دیواری اتاق کودک تا حد زیادی بستگی به سلیقه شما دارد. از این رو در این نوشتار صرفا نگاهی به چند مورد از تصاویر محبوب پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک داریم. آنچه در میان کودکان رواج دارد میتوانیم بگوییم دختران به پرنسس‌های دیزنی از قبیل سیندرلا، السا و آنا، باربی و… و پسران به قهرمانان انیمیشن‌ها مثل بن تن، مرد عنکبوتی، بتمن و… علاقه دارند. نوجوانان هم بیشتر به تصاویر شخصیت‌های مهم، عکس‌های فانتزی، تصاویر سه بعدی و خاص و مواردی نظیر این علاقه نشان می‌دهند. نصب پوستر با طرح های مذکور فضای  اتاق خواب کودک را بسیار خاص و فانتزی می‌کند.

پوستر دیواری اتاق کودک - بهترین طرح پوستر دیواری اتاق کودک

سایر طرح های پوستر دیواری اتاق کودک

 پوستر دیواری جنگلی یکی دیگر از انواع طرح های پوستر می باشد که بیشتر برای کودکانی مناسب می‌ باشد که علاقه مند به طبیعت و حتی رنگ های طبیعی هستند. از طرفی تصاویر و طرح هایی که بر روی این پوستر دیواری وجود دارد برای محیط های بسته و کوچک مناسب می باشد. زیرا برای دل باز نشان دادن محیط های بسته و یا کوچک از پوستر دیواری با طرح ها و تصاویر عمیق استفاده می کنند.
اما به جز طرح های طبیعت،  پوستر دیواری های نوشته  نیز در میان نوجوانان پرمخاطب  هستند. اگر به دنبال تصویری آرامش بخش هستید بهتر است بیشتر از طرح های طبیعت استفاده کنید. اما اگر به دنبال طرحی شاد هستید از طرح های با رنگ روشن و یا نوشته های انگیزشی استفاده نمایید. بدون نگرانی می توانید انواع دیوارپوش را برای اتاق کودک خود خریداری نمایید.
برای اینکه در مورد انواع پوستر دیواری ها انتخابی آگاهانه و توام با اطمینان داشته باشید. می توانید به سایت فیسکو مراجعه کنید تا از انواع پوستر دیواری طرح کودک مطلع شوید. همچنین می توانید پوستر دیواری مورد نظر خود را از این سایت خریداری نمایید و یا به راحتی طرح مورد نظر خود را برای چاپ به ما بسپارید.

قیمت پوستر دیواری اتاق کودک

قیمت پوستر دیواری اتاق خواب کودک بر اساس متر مربع حساب می‌شود. البته موارد زیادی از جمله جنس و کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودک، در قیمت آن  نقشی تعیین کننده دارند. برای آگاهی از قیمت دقیق پوستر انتخابی خود می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت  فیسکو با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید و از مشاوره اختصاصی برای کسب اطلاعات درباره جزئیات بهره‌مند گردید.

سخن پایانی

پوستر دیواری اتاق کودک  برای تزیین اتاق خواب کودک و نوجوان است که قابلیت چاپ در ابعاد مختلف با طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف را دارد. این پوسترها  معمولا با توجه به سلیقه کودک و نوجوان از میان تصاویر فانتزی، کارتونی، شخصیت‌های محبوب و‌… انتخاب می‌شوند. پوسترهای باکیفیت در برابر رطوبت، لکه، اشعه‌های خورشیدی و سایر عوامل تخریب کننده مقاوم هستند و می‌توانند مدت زیادی زینت بخش دیوارهای اتاق خواب کودک و نوجوان شما باشند.
فیسکو به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات دکوراسیون داخلی، بهترین پوسترهای دیواری را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • ادمین فیسکو
  • خرداد 7, 1402
  • 269 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه