پوستر دیواری کهکشان - کاربرد پوستر دیواری سه بعدی کهکشان

پوستر دیواری کهکشان یا کاغذ دیواری کهکشان در چند دهه گذشته در میان عموم به ویژه علاقمندان به فضا و نجوم جایگاه ویژه ای داشته است. پوستر دیواری کهکشانی در طرح های متنوعی از فضا و صورت فلکی کیهان عرضه شده و چیدمان ویژه ای رانمایان می سازند. با استفاده از  این پوستر دیواری می‌توانید شگفت انگیز ترین صورت‌های فلکی، پدیده‌های آسمانی، کهکشان‌های مختلف، کهکشان راه شیری، سیارات و غیره را در منزل خود به تصویر بکشید.

در این میان طرح کهکشان راه شیری برای تزیین داخل منازل و اتاق خواب یکی از اصلی ترین گزینه ها بوده است و امروزه در بافت و طرح های مختلف همچنان جایگاه خود را در میان مخاطبان علاقمند خود حفظ کرده است.

برخی طرح های کهکشانی با رنگ روشن نیز وجود دارد که کاربرد آن در دکوراسیون داخلی داخل منزل یا خارج از آن، جلوه ای زیبا و شاهانه را نمایان می سازد؛ چرا که بسیاری از کاخ های شاهنشاهی از دیرباز تاکنون با سنگ مرمر روشن تزیین شده و جلوه ای کهکشانی را در اذهان به جای گذارده اند از این رو چنین توصیف زیبا و پرشکوهی برای این قبیل طرح ها به کار برده می شود.

در این نوشتار نگاهی مختصر به انواع کاغذ دیواری طرح کهکشان و کاربرد آن خواهیم داشت. مجموعه ی فیسکو ارائه دهنده ی بیشترین تنوع طرح در زمینه ی کاغذ دیواری، پوستر دیواری و ابزارآلات دکوراسیون داخلی می باشد.
شما می توانید کاغذ دیواری سه بعدی کهکشان را با بهترین قیمت و در جنس های متفاوت کاغذ از فروشگاه آنلاین فیسکو خریداری نمایید.

پوستر دیواری کهکشان - کاربرد پوستر دیواری سه بعدی کهکشان

کاربرد پوستر دیواری کهکشان و فضا

متخصصان دکوراسیون داخلی از علاقه بشریت به آسمان و اسرار نجوم  آگاه بوده اند از این رو  طرح های متفاوتی از فضای کیهانی را برای دیوارپوش ها طراحی کرده اند تا در این خصوص اقدامی مفید کرده باشند. پوستر دیواری کهکشان را میتوانید در نقاط مختلف منزل و محیط کار خود استفاده نمایید و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

این پوستر برای اتاق نشیمن، پشت تلویزیون، دیوار پذیرایی، اتاق خواب و حتی اتاق کودک یا هر اتاق دیگر خانه و یا محل کار خود مناسب است.  کاربرد آن در اتاق خواب کودکان و سایر افراد بهترین گزینه است چرا که رنگ های آرامش بخش ستارگان، قمرها ، سیارات و کهکشان‌ها آرامش غیرقابل وصفی به محیط و به خصوص افراد علاقمند می‌بخشد از این رو امروزه این پوستر دیواری در میان طیف های مختلف جدا از علاقمندان به فضا و نجوم باب شده است.

یکی دیگر از موارد کاربردی پوستر دیواری کهکشان استفاده از آن برای سقف منزل است، گویی سقف خانه شما، آسمان است و در نتیجه فضای خانه واقعاً بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. با پوستر سقفی کهکشانی  گاهی میتوانید صلح و آرامش را به اعضای خانواده خود هدیه دهید چرا که ستاره‌گان همواره با آرامش، صلح، الهام و مراقبه کردن ارتباط معناداری دارند.

 

 

  • ادمین فیسکو
  • خرداد 21, 1402
  • 250 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه