انواع جنس پوستر دیواری را می شناسید؟

پوستر دیواری یک ابزار و محصول مهم برای زیبایی و ایجاد نمایی چشمگیر برای دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه انواع پوستر دیواری آماده، سفارشی و پوستر دیواری سه بعدی به جای دیوارپوش های قدیمی در بیشتر ساختمان های لوکس و اماکن مسکونی به کار گرفته می شود. پوستر دیواری  زیبایی چشمگیری به فضای خانه می دهد که با سایر دیوارپوش ها قابل مقایسه نیست.

انتخاب جنس پوستر دیواری نیز فرایندی است که می بایست با دقت انجام شود؛ زیرا عوامل مختلفی چون محیط، اندازه، سلیقه و سایر موارد وجود دارند که بر انتخاب متریال مورد نظر تاثیر می گذارند. جنس پوستر دیواری ها تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید جنس پوستر دیواری مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

از جایی که ابتدا باید نسبت به انواع جنس پوستردیواری آگاهی داشته باشیم و سپس نسبت به خرید آن اقدام نماییم ولیکن جنس پوستر لزوما کیفیت چاپ آنرا اثبات نمی کند، چرا که عواملی نظیر گراماژ (ضخامت)، بافت و مواد به کار رفته در آن (انواع الیاف) تا حدی تعیین کننده قیمت می باشند. از این رو بسته به طرح و رنگ های مختلف و سلایق متنوع افراد، کیفیت روی متریال های مختلف متفاوت خواهد بود.

برای مثال، برخی طرح ها با رنگ تیره و مات روی  چرم که ارزانترین متریال از بعد قیمتی در بازار می باشد بیشترین وضوح تصویر چاپی را دارند و در مقابل برخی طرح ها با رنگ و تم روشن بهترین تصویر چاپ را روی متریال اکلیلی نشان می دهند، از این رو قیمت اجناس لزوما بیانگر کیفیت چاپ نبوده و به آیتم های مختلف مذکور بستگی دارد.

برای آشنایی بیشتر با انواع جنس پوستر دیواری، در ادامه با فیسکو همراه باشید.

انواع جنس پوستر دیواری

همان طور که می دانید پوستر دیواری یک محصول مهم در دکوراسیون داخلی می باشد و جنس کاغذ چاپ پوستر از پاستل، فیبرو، چرم، کتان و طیف وسیعی از متریال ها می باشد. با در نظر گرفتن فاکتور های اصلی می توانید در انتخاب بهترین پوستر دیواری مورد نظر تصمیم گیری کنید. پوستر دیواری ها از نظر جنس و نوع ساخت تفاوت های زیادی دارند‌. در این نوشتار می خواهیم چند نوع از پوستر دیواری های مختلف را براساس بافت و جنس کاغذی که طرح روی آن چاپ می­ شود بررسی کنیم.برخی از انواع پوستر بر اساس بافت عبارتند از:

پوستر با بافت چرمی مات

جنس چرم پوستر ارزانترین متریال شناخته شده در بازار است، کاغذ این نوع پوستر مات است از این رو برای برخی از طرح ها با رنگ تیره گزینه مناسبی به شمار می رود. این متریال به دلیل قیمت مناسب برای دیوارهای بزرگ انتخابی مقرون به صرفه است.

پوستر با بافت کتان نیمه براق

این متریال از نظر شفافیت، به صورت نیمه براق است و نسبت به بافت چرمی قیمت بالاتری دارد. پوسترهایی با طرح و رنگ روشن با متریال مذکور برای اتاق خواب و دیوار پشت تلویزیون انتخاب مناسبی هستند.

پوستر براق 

این پوستر دیواری ظاهری براق و شفاف دارد و قیمت بالاتری نسبت به بافت چرم و کتان داشته  و جلوه ­ی بیشتری به دیوار می دهد. از بعد کبفیت و دوام نیز این پوستر نسبت به دو متریال قبل برتری دارد.

پوستر اکلیلی

پوستر اکلیلی روی کاغذ فنلاندی چاپ می ­شود. کیفیت بالای این کاغذ باعث ظاهر جذاب آن می­ شود. متریال اکلیلی از بعد هزینه و گزینش طرح های متنوع برای چاپ نسبت به دیگر متریال ها برتری دارد.

خرید انواع پوستر دیواری

در خاتمه باید گفت در خرید پوستر دیواری ابتدا  لازم است انتظار مورد نظر خود مشخص کنید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. محل خرید پوستر دیواری نکته دیگری است که باید در نظر داشت.  لذا دقت نمایید خرید از جای مطمئن صورت بگیرد تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. در این زمینه وب سایت فیسکو ارائه دهنده انواع مختلفی از پوستر دیواری هاست که در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

خرید پوستر دیواری از فروشگاه آنلاین فیسکو به شما امکان خرید طرح و الگوهای مختلف با قیمت‌های متفاوت را می‌دهد. فروشگاه فیسکو یکی از محبوب ترین فروشگاه های داخلی در زمینه طراحی، تولید و فروش پوستر دیواری است و با توجه به محبوبیت زیادی که در این زمینه دارد می تواند تجربه یک خرید موفق در عرصه‌ اینترنت و فضای مجازی را برای شما به دنبال داشته باشد.

  • ادمین فیسکو
  • خرداد 2, 1402
  • 232 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه