کاغذ دیواری های ناوون
برای اینکه منزل و یا محیط کار را زیبا تر کنیم نیاز به ابزار و وسایل مورد نیاز به خصوص دیوار پوش ها داریم. زیرا دیوار ها قسمتی مهمی را از دکوراسیون داخلی تشکیل می دهند. از دیوار پوش های بسیار مناسب که امروزه بسیار کاربرد دارند کاغذ دیواری ها هستند. در واقع کاغذ دیواری ها به راحتی نصب می شوند و هزینه آن نسبت به رنگ ها بسیار کمتر می باشد. همچنین بوی بدی که از رنگ ها به جا می ماند در کاغذ دیواری ها وجود ندارد، و یا به مدت کمی از بین می روند. در این مقاله به معرفی کاغذ دیواری نانوون خواهیم پرداخت.
کاغذ دیواری ها مانند خیلی از محصولات دیگر تنوع بسیار زیادی دارند. یکی از محصولات کاغذ دیواری که طرفداران بسیاری دارد کاغذ دیواری نانوون می باشد. یکی از دلایلی که این کاغذ دیواری بسیار محبوب می باشد این است که از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. این کاغذ دیواری ویژگی هایی نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارد که در ادامه آن ها را بیشتر برسی خواهیم نمود. اما انتخاب کاغذ دیواری نانوون برای دکوراسیون داخلی، به عنوان دیوار پوش می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. شاید در نگاه اولخرید کاغذ دیواری نانوون، هزینه ی اضافی باشد، اما به مرور زمان متوجه مزایای این محصول خواهید شد. در ادامه بیشتر در خصوص این تجهیزات خواهید خواند.


معرفی کاغذ دیواری های ناوون

یکی از انواع کاغذ دیواری که امروزه در دکوراسیون داخلی کاربرد فراوان دارد، نانوون است. البته انتخاب کاغذ دیواری به سبک و سلیقه های مختلف بستگی به شرایط، کاربردی که مشتری در نظر دارد. همچنین از همه مهم تر سلیقه مشتری است. انتخاب این مدل کاغذ دیواری می تواند تا حد زیادی دکوراسیون داخلی را زیبا کند. زیرا این محصول از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می گردد. 
کاغذ دیواری نانوون با خاصیت ضد آب خود، به عنوان عایق رطوبتی عمل می کند. در واقع این الیاف باعث می شوند که اگر زمانی کاغذ دیواری خیس شد، ابعاد آن از بین نرود و پایدار بماند. این ویژگی باعث می شود تا کاغذ دیواری رود خراب نشود و  طول عمر بالایی داشته باشد. یکی از مسائلی که وجود دارد این است که در زمان های گذشته تعویض پوستر دیواری و کاغذ دیواری، به دلیل وجود چسب و زیر سازی کار آسانی نبود. لذا هر فردی نمی توانست به صورت شخصی نسبت به تعویض آن اقدام نماید‌. البته این موضوع در رنگ های دیواری بیشتر درک می شود. زیرا رنگ هم هزینه بالایی داشت هم وقت بیشتری می برد. به همین دلیل بسیاری از افراد از تعویض آن منصرف می شدند و یا تعمیر آن را به عقب می انداختند. کاغذ دیواری ناوون از کاغذ دیواری هایی هستند که تعویض آن ها به راحتی امکان پذیر می باشد و دیگر هزینه و زمان اضافی برایتان نخواهد آورد.

کاغذ دیواری های ناوون

 

آشنابی با طرح های کاغذ دیواری ناوون

طرح های کاغذ دیواری ناوون مانند تمام طرح های کاغذ دیواری معمولی می باشد. یعنی هر طرحی که بخواهید می توانید بر روی این کاغذ دیواری ها در بیاورید. یکی از طرح هایی که برای کاغذ دیواری ناوون بسیار خیره کننده است، کاغذ دیواری طرح جنگل می باشد. این طرح می تواند حس و حال طبیعی را به مشتری بدهد و زمانی که با آن نگاه می کند از منظره طبیعی لذت ببرد.
در واقع الیاف مصنوعی و طبیعی که برای کاغذ دیواری استفاده می شود. این الیاف در صنایع دیگری مانند گاز پانسمان، فیلتر قهوه و کیسه چای نیز کاربرد دارد. در واقع از زمانی که این کاغذ دیواری ها وارد بازار شدند توانسته اند مشتریانی زیادی را سمت خود جلب کند. از تولید این محصول زمان زیادی نمی گذرد. اما به دلیل متریال و کارایی که دارد محبوبیت آن بیشتر شده است. علاوه بر این در سال های اخیر، فروش کاغذ دیواری های معمولی کاهش یافته است، این موضوع می تواند بیانگر این باشد که کاغذ دیواری های جدیدی وارد بازار می شوند که نظر مشتری به خود جلب می کنند.

ویژگی کاغذ دیواری های جدید

کمتر شدن فروش کاغذ دیواری می تواند به دلیل کپک زدن و یا راحت خیس شدن آن باشد. به طور کلی رطوبت می تواند به خیلی از ابزار و وسایل آسیب برساند و به مرور زمان آن ها را خراب کند. البته بهتر است از این موضوع مطلع شوید که کاغذ دیواری های از خود قارچ و کپک تولید نمی کنند. بلکه به دلیل اینکه زیر آن ها فضایی برای تهویه هوا وجود ندارد، به دلیل گرما و یا نور خورشید باعث می شود عرق کند و رطوبت در آن نقطه جمع شود در نتیجه قارچ و کپک به وجود می آیند. اما کاغذ دیواری های ناوون این مشکل را حل کرده اند. به طوری که در کاغذ دیواری های ناوون حفره هایی وجود دارند که هوا از آن خارج می شود. این موضوع با ایجاد تهویه مانع ایحاد کپک و قارچ در زیر دیوارپوش می گردد.
کاغذ دیواری های ناوون

چاپ طرح دلخواه

از طرفی دیگر امروزه گستره ی طرح های کاغذ دیواری و پوستر های دیواری بسیار افزایش یافته است. با پیشرفت علم و فناوری امروزه چاپ طرح مورد نظر بر روی کاغذ دیواری بسیار آسان است. به این منظور افراد طرحی که به آن علاقه دارند را به صورت دیجیتال بر روی کاغذ دیواری چاپ می کنند. یکی از دلایل دیگری که خرید کاغذ دیواری ناوون پیشنهاد می شود این است که کاغذ دیواری ناوون هم در شرایط خشکی و هم در شرایط رطوبت دوام می آورد و به راحتی خراب نمی شود. همچنین مورد تایید FDA می‌ باشد.
البته قبل از خرید هر کاغذ دیواری بهتر است از مزایا و معایب آن مطلع شوید و سپس در مورد خرید آن تصمیم گیری کنید. کاغذ دیواری ناوون با این ویژگی هایی که دارد بسیار بهداشتی می باشد و برای دکوراسیون داخلی مناسب می باشد. در واقع پیشنهاد می کنیم برای اتاق کودکان از کاغذ دیواری نانوون استفاده نمایید. زیرا به راحتی گرد و غبار و آلودگی را می توانید از سطح ان بزدایید. به این ترتیب محیطی بهداشتی و تمیز را برای دلبندتان به فراهم خواهید کرد.

کلام آخر:

کاغذ دیواری نانوون یک دیوار پوش بسیار محبوب برای دکوراسیون داخلی می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن این است که با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. همچنین زمانی این کاغذ دیواری رطوبت را به خود بگیرید از نظر ابعادی ظاهر خود را حفظ می کند و خراب نمی شود. که این ویژگی می تواند بسیار مهم باشد. کاغذ دیواری های ناوون در نقاط مختلف کشور وجود دارند و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. اما نکته مهم این است که از جای مهم نسبت به خرید کاغذ دیواری مورد نظر اقدام نمایید، کاغذ دیواری های ناوون را می توانید از سایت فیسکو یکی از، معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد.
  • ادمین فیسکو
  • فروردین 25, 1402
  • 371 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه