خرید کاغذ دیواری مناسب راه پله
یکی از موضوعات که قبل از خرید هر محصول باید در نظر بگیریم، ابتدا جا و مکان آن محصول می باشد. باید متوجه آن بشویم که آیا محصولی که انتخاب کردیم مناسب فضای مورد نظر می باشد یا خیر. این موضوع بیشتر برای محصولاتی مانند کاغذ دیواری صدق می کند‌. قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. از مکان هایی که نصب کاغذ دیواری در آنجا بسیار زیبا می شود، راه پله می باشد. با استفاده از کاغذ دیواری مناسب در راه پله می توانید نمای داخلی آن را زیبا و جذاب کنید.
این انتخاب نیز می تواند با توجه به کسانی که در آن محیط زندگی می کنند و شرایط ابعاد نیز متفاوت باشد. برای اطلاع از انتخاب کاغذ دیواری مناسب راه پله و محیط مناسب برای آن با فیسکو همراه باشید.

فاکتورهای مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب راه پله

راه پله یکی از اماکنی است که رفت و آمد در طول روز در آن قسمت ممکن است زیاد باشد. حداقل به طور روزانه ممکن است هر فرد از آن قسمت عبور کند. پس بهتر است برای این قسمت کاغذ دیواری با رنگ و طرحی غیر تکراری استفاده کنیم. زیرا برای مدت طولانی افراد هر روز در این قسمت رفت و آمد می کنند و مسلما این طرح باید مورد پسند تمام افراد موجود در آن ساختمان یا محیط باشد.
همانطور که گفته شد دیوار نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. پس در انتخاب آن به خوبی دقت کنید. استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار و بسیار شلوغ در سالن ها و راه پله ها پیشنهادی نمی شود. زیرا به دلیل رفت و آمد افراد ممکن است آسیب ببیند. اما با استفاده از کاغذ دیواری های رنگی و ساده می توانید راه پله خود را جذاب و زیبا کنید. بهتر است برای راه پله ها از رنگ های دل باز استفاده کنید. در ادامه چند تا از زیبا ترین رنگ هایی را که برای راه پله مناسب می باشد را معرفی خواهیم کرد.
قیمت کاغذ دیواری مناسب راه پله

رنگ و طرح مناسب

یکی از رنگ های مناسب برای خرید و نصب کاغذ دیواری راه پله در خانه های دوبلکس رنگ زرد می باشد. این رنگ جزو دسته رنگ های گرم می باشد و بازتاب خوب و زیبایی دارد. البته بهتر است رنگ آن کم رنگ باشد و خیلی پر رنگ نباشد. از طرح های جذابی که می توان برای راه پله استفاده نمود، کاغذ دیواری با طرح چوب می باشد که با استفاده از آن می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به جای نمای سنگ واقعی از کاغذ دیواری استفاده کنید. شما می توانید تنها با سپری کردن چند دقیقه دنیای از طرح و رنگ های متنوع را در فیسکو ببینید و از خرید خود لذت ببرید.

استفاده از رنگ های روشن برای راه پله

رنگ های روشن بسیار دل باز و زیبا هستند و می توانید از آنها برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده کنید. رنگ سفید یکی از آن رنگ های زیبا می باشد که شما می توانید به عنوان یک رنگ دل باز در دکوراسیون راه پله و راهرو استفاده کنید. همان طور که می دانید رنگ سفید نیز باعث بزرگ تر شدن و دلباز تر شدن فضا می شود. استفاده از رنگ های که جذاب باشند مانند رنگ قرمز، این طرح و رنگ مناسب کسانی می باشند که می خواهند نمای راه پله آن ها متفاوت باشد. 
علاوه بر این، می توانند برای تزئین دکوراسیون داخلی بخش هایی از راه پله را به رنگ قرمز دکور کنند. استفاده از رنگ های سبز یا رنگ های که گرم هستند. استفاده از این رنگ ها نشان دهنده صمیمیت می باشد و اگر در مناطق سردسیری زندگی می کنید می توانید با در نظر گرفتن شرایط کاغذ دیواری را به رنگ های گرم انتخاب کنید.
یکی از ایده های جذاب و متفاوت دیگر برای خرید کاغذ دیواری انتخاب رنگ های ترکیبی می باشد. با استفاده از این رنگ می توانید فضای دکوراسیون داخلی راه پله را متفاوت جلوه بدهید.
نصب کاغذ دیواری مناسب راه پله

روانشناسی رنگ در خرید کاغذ دیواری

استفاده از رنگ های خنثی نیز در انتخاب کاغذ دیواری مناسب راه پله می تواند گزینه ای مناسبی باشد. استفاده از رنگ های خنثی ویژگی که دارد می تواند به راحتی با محیط اطراف همخوانی داشته باشد و با آن ها یکدست شود. همچنین با عناصر و دکوراسیون موجود در آن فضا تناسب برقرار می کند. اگر علاقه مند به طیف رنگی سرد می باشید و می خواهید از آن برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید. بهتر است از رنگ آبی برای راه پله های خود، به خصوص اگر خانه شما دوبلکس است استفاده کنید.
همان طور که می دانید رنگ آبی آرامش بخش می باشد و می تواند حس آرامش و ریلکسی را به مخاطب بدهد. یکی از طرح ها و سبک های مناسب برای راه پله طرح های کلاسیک می باشد. کاغذ دیواری طرح دار برای راه پله می‌ تواند مناسب باشد. اما نه هر طرحی و در انتخاب آن باید دقت کنیم. برای قسمت راه پله بهتر است از طرح های ساده استفاده کنیم زیرا راه پله محل رفت آمد می باشد و بهتر است هنگام رفت و آمد آرامش داشته باشیم. برای مشاوره و استعلام قیمت همین حالا با مشاورین ما در فیسکو تماس بگیرید و از مشاوره متخصصین ما به طور رایگان بهره مند گردید.

جنس کاغذ دیواری برای راه پله

انتخاب نوع و جنس کاغذ دیواری برای راه پله بسیار مهم می‌ باشد و قبل از انتخاب آن بهتر است چند نکته را در نظر بگیریم. اول اینکه به دلیل اینکه راه پله محل رفت و آمد می باشد بهتر است از کاغذ دیواری استفاده کنیم که ضخیم باشد. تا هم دیر تر خراب بشود و هم تا مدت طولانی نیاز به تعویض آن نداشته باشیم. یکی از انواع ضخیم کاغذ دیواری PVC با همان کاغذ دیواری های ضخیم میباشد که برای قسمت راه پله و راه رو پیشنهاد می شود و رنگ و طرح های متنوع و زیبایی دارند. با فیسکو بهترین خرید را تجربه کنید. برای استعلام قیمت کاغذ دیواری مناسب راه پله تماس بگیرید.

کلام آخر

همان طور که گفته شد بهتر است برای محیط های کوچک و یا دلگیر از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که طرح و رنگ آن ها دل باز می باشند و فضای کوچک را عمیق و بزرگ نشان می دهند. این انتخاب با توجه به عناصر راه پله شکل و ابعاد آن انجام می شود و بهتر است در انتخاب آن سخت گیری کنید تا دوباره کاری نشود. به دلیل اینکه راه پله فضای عموی می باشد می توانید به راحتی از افرادی که در آن محیط وجود دارند و یا افراد متخصص مشورت بگیرید. امیدوار هستیم با توجه مطالبی که در این مقاله ارائه شد بتوانید کاغذ دیواری مناسب خود را به راحتی انتخاب بکنید.
  • ادمین فیسکو
  • مهر 26, 1401
  • 527 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه