پوستر دیواری دفتر املاک - انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای بنگاه املاک

پوستر دیواری دفتر املاک از جمله دیوارپوش‌هایی هستند که در عصر حاضر با توجه به عظیم شدن شهرها و نیاز به مسکن و به دنبال آن اهمیت روزافزون بازار املاک جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. تنوع بالای این دیوارپوش نه فقط  در فضای دفتر املاک بلکه در فضاهای اداری و تجاری نیز قابلیت استفاده دارد.

از ویژگی‌های بارز کاغذ دیواری املاک وسیع و زیبار تر جلوه دادن محیط بنگاه شماست. معمولا فضای کاربری مشاورین املاک در اکثر موارد یک فضای کوچک و جمع و جور است. شما با انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب می‌توانید حس طبیعی بودن فضا را به بیننده القا کنید.  به طور فرضی شما با انتخاب یک بک‌گراند از منظره شهری، کمک می‌کنید که بیننده احساس کند در مقابل یک منظره طبیعی و واقعی از شهر قرار دارد.
تصاویر بناها، معماری، تصاویر شهرهای مهم جهان و مناطق با اهمیت این شهرها، نقشه جهان، آجر یا بتن و… از جمله طرح‌هایی به حساب می‌آیند که در طراحی کاغذ دیواری دفتر املاک زیاد استفاده می‌شوند.

پوستر دیواری دفتر املاک - انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای بنگاه املاک

 

انواع کاربردی پوستر دیواری دفتر املاک

کاغذ دیواری دفتر املاک طرح‌های زیبا و نقش‌های متنوع و مدرنی دارند. برای مثال کاغذ دیواری با طرح شهرهای مختلف، نقشه یا نقشه جهان، طرح‌های ساختمان‌های بلند، طرح پل‌ها و نمادهای مختلف شهرهای بزرگ جهان مثل لندن، پاریس، نیویورک، تهران و …، بناهای سنتی، طرح مصالح ساختمانی مانند چوب، آجر، سیمان، اهن و غیره همگی در دسته طرح‌های متنوعی قرار می‌گیرند که برای کاربری و فضای مشاور املاک مناسب هستند.

ولیکن همچنان سفارش می شود در انتخاب کاغذ دیواری بنگاه املاک ، وسعت فضا را در نظر بگیرید. چرا که اگر فضا کوچک باشد یا نور کافی نداشته باشد، بایستی از طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ برای چنین فضایی گزینه مناسبی نیستند.

با توجه به تنوع طرح کاغذ دیواری برای املاک، شما می‌توانید از طرح‌های دیگری مانند طرح طبیعت هم برای فضای خود استفاده کنید. اما یک انتخاب درست و دقیق آن است که شما با توجه به کاربری و فضایی که در آن فعالیت می‌کنید، طرح خود را انتخاب کنید.

برای مثال طرح‌های مناسب دکوراسیون دفتر مشاور املاک طر‌ح بناهای قدیمی، بناهای مدرن، فضاهای شهری، پل‌ها و برج‌ها، شهر های مشهور دنیا مثل لندن، پاریس، نیویورک، ساختمان و برج ها، نقشه، اشکال هندسی، طرح های سه بعدی و غیره است که فضای شما را خاص و جذاب نشان می‌دهند.

مرایای کاغذ دیواری املاک

در مورد مزایای استفاده از کاغذ دیواری با موضوعات مختلف مربوط به خرید، فروش، اجاره و مدیریت املاک می توان به  برندسازی، جذب مشتریان جدید، حفظ رابطه با مشتریان قبلی، تشدید رقابت در صنعت مسکن ، افزایش فروش و پیشروی در بازار مسکن اشاره کرد.

پوستر دیواری دفتر املاک - انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای بنگاه املاک

 

خرید کاغذ دیواری دفتر املاک

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب دفتر املاک شما با طرح‌، سبک و رنگ های جدید و متنوعی روبرو هستید. برای مثال طرح برج میلاد، برج آزادی، برج ایفل، شهر نیویورک، اشکال هندسی و …. از انتخاب‌های مناسب برای فضای شما هستند. مجموعه فیسکو  با ارائه طرح های متنوع ازکاغذ و  پوستر دیواری سه بعدی، در تلاش است محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. در فروشگاه فیسکو می توانید جدیدترین و بهترین مدل های کاغذ دیواری دفتر املاک را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

  • ادمین فیسکو
  • تیر 17, 1402
  • 266 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه