پوستر دیواری مجسمه - بهترین جایگزین مجسمه های گران قیمت

پوستر دیواری مجسمه شامل طرح هایی از مجسمه های گچی و فلزی و هم چنین مجسمه های مشهور دنیا مانند مجسمه آزادی است. برخی افراد تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را با مجسمه‌های آنتیک و گران‌قیمت تزیین کنند  ولی به دلیل ظریف بودن این محصولات و بالا بودن قیمت آن‌ها بخصوص در شرایط فعلی امکان انجام آن را ندارند.

پوستر دیواری مجسمه قالب رنگی سفید یا قهوه ای یا کرم و طلایی دارد و علاقه مندان به طرح های کلاسیک و لاکچری از این سبک پوستر دیواری لذت خواهند برد. کاغذ دیواری مجسمه  می تواند بهترین جایگزین مجسمه های گران قیمت در دکوراسیون منزل یا محل کارتان باشد.

این پوستر دیواری را می توانید در سالن پذیرایی، اتاق خواب ، پشت تلویزیون و… نصب کنید و سبکی کلاسیک و خاص به دکوراسیون خود بدهید. پوستردیواری مجسمه مختص علاقه مندان به مجسمه طراحی شده و مناسب دکوراسیون های کلاسیک با وسایل آنتیک و قدیمی است.

پوستر دیواری مجسمه - بهترین جایگزین مجسمه های گران قیمت
پوستر دیواری مجسمه – بهترین جایگزین مجسمه های گران قیمت

کاربرد پوستر دیواری مجسمه

بسیاری از انواع پوستر دیواری طرح گچبری  طراحی مدرنی دارند و قابل استفاده به‌عنوان پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری نشیمن، پوستر دیواری پذیرایی و حتی پوستر دیواری اتاق مدیریت و جلسات می باشند. ترکیب این پوستر سه بعدی طرح مجسمه با پوستر دیواری طبیعت و پوستر دیواری پتینه فضای منحصر به فردی را متجلی می‌سازد.

این محصول همچون سایر پوستر دیواری طرح گچبری برای نصب نیازمند شرایط مخصوص به خود است. بدین منظور دیوار مورد نظر باید زیرسازی شده و آماده نصب پوستر دیواری گردد. زیرسازی درست تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و نمای پوستر خواهد داشت.  پوستر دیواری طرح گچبری را می توان بر روی دیوارهای کاملا صاف نصب نمود. کاشی و سرامیک نیز در زمره دیوارهایی قرار دارند که با اندکی زیرسازی می توانند آماده ی استفاده از این پوستر شوند با این حال نمی توانید یک پوستر و یا کاغذ دیواری را روی کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری قدیمی نصب کنید.

پوستر دیواری مجسمه - بهترین جایگزین مجسمه های گران قیمت

خرید پوستر دیواری مجسمه

قیمت کاغذ دیواری مجسمه، کاملا مناسب بوده و البته ممکن است که در دوره‌های زمانی مختلف، دستخوش تغییراتی شود. از این روی شما می‌توانید به راحتی با دنبال کردن مدل‌های مختلف این طرح، نرخ آن را مشاهده نمایید. شما به راحتی می‌توانید کاغذ دیواری طرح مجسمه را از فروشگاه فیسکو به صورت آنلاین خریداری کنید.
این فرصتی عالی خواهد بود تا در میان طرح و مدل‌های مختلف، پوستر دیواری مورد نظر خود را در طرح‌های مختلف دنبال کرده و در نهایت طرح و رنگی که بیشترین تطابق با نیاز و سلیقه شما را داشته باشد، خریداری کنید.

 

  • ادمین فیسکو
  • تیر 6, 1402
  • 465 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه