قیمت کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی
 امروزه دنیای کاغذ دیواری به قدری پیشرفت کرده است که مد و شیوه های مختلف دیزاین، برای هر محیطی کاغذ دیواری مختص آن فضا را تولید می کند. از آنجایی که طرح و رنگ های متنوعی دارند با توجه به سلیقه و شرایط و محیط می توانید هر کدام را که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید. بی شک کاغذ دیواری که برای محیطی انتخاب می کنید باید متناسب با شرایط آنجا و متناسب با عناصر دکوراسیون آن مکان باشد.
در این مقاله می خواهیم در مورد کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی بیشتر صبحت کنیم. بی شک باید کاغذ دیواری را بشناسیم و انتخاب کنیم که متناسب با شرایط سرویس بهداشتی باشد و در آن محیط خراب نشود. پس در ادامه با فیسکو همراه باشید تا درباره ی کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی بیشتر بدانیم.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

بسیاری از افراد در زمان های نه چندان دور به این فکر می کردند که درست است که کاغذ دیواری جزو عناصر اصلی دکوراسیون می باشد. اما به کار دکوراسیون سرویس بهداشتی نمی آید. زیرا محیط سرویس بهداشتی رطوبت دارد و اگر در آنجا نصب شود باعث پوسته پوسته شدن کاغذ دیواری و در نهایت خراب شدن آن می شود.‌ اما با پیشرفت صنعت چاپ کاغذ دیواری این مشکل حل شده است.
یکی از انواع کاغذ دیواری های معروف که برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود کاغذ دیواری وینیل می باشد. این کاغذ دیواری با استفاده از لایه ی پلاستیکی در برابر بخار گرما و رطوبت مقاوم است و از خراب شدن کاغذ دیواری جلوگیری خواهد نمود. یکی از طرح های مناسب برای کاغذ دیواری طرح آرت دکو می باشد. به احتمال زیاد نام این برند به گوشتان نخورده باشد، اما کاغذ دیواری بسیار با کیفیتی می باشد. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری با ما همراه باشید.
این کاغذ دیواری شامل طرح های زیبایی می باشند که به سبک مدرن و جدید طراحی شده اند. اگر علاقه مند به طرح های شلوغ و هندسی می باشید پیشنهاد می شود حتما از کاغذ دیواری های مدرن در طراحی داخلی خانه استفاده کنید. بعضی از افراد علاقه مند می باشند که طرح های طبیعی و طرح های جنگلی در دکوراسیون سرویس بهداشتی داشته باشند. کاغذ دیواری با طرح جنگلی می تواند حس و حالی طبیعی و آرامش بخش را در فضای محیط بهداشتی حاکم کند که این می تواند برای علاقه مندان ویژگی خوبی باشد. 

کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی

اهمیت به دکوراسیون سرویس بهداشتی 

بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دکوراسیون سرویس بهداشتی کمتر اهمیت می دهند و این موضع می تواند باعث عدم تناسب و هماهنگی با دکوراسیون داخلی شود. بی شک انتخاب طرح و رنگ مناسب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی می تواند در زیبایی دکوراسیون بسیار تاثیر گذار باشد. پیشنهاد می شود متناسب با دکوراسیون داخلی که دارید با استفاده از یک طرح مکمل سرویس بهداشتی را زیبا تر کنید.
با استفاده از ابزار دکوراسیون ساده مانند آیینه و یا لوستر می توانید این دکوراسیون را کامل کنید. پیشنهاد می شود دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی را به رنگ های روشن انتخاب کنید تا زیبا تر جلوه شود‌. از طرح های فانتزی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کنید‌، استفاده از طرح های فانتزی و یا حتی کودکانه ساده می تواند گزینه مناسبی برای سرویس بهداشتی باشد و بسیاری این طرح را می پسندند.

انواع طرح کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی

همان طور که می دانید به طور کل طرح های گل دار و طبیعت در تمام محیط ها مناسب می باشند و می توان آن ها را با عناصر دکوراسیون داخلی یکسان نمود. هر چقدر طرح های گل کوچک تر باشند مناسب محیط کوچک و اگر بزرگ تر باشد مناسب فضای بزرگتر می باشد. اگر نگران این موضوع هستید که طرح کاغذ دیواری قدیمی شود، و یا به چشم شما تکراری شود از طرح های هندسی برای کاغذ دیواری استفاده کنید.
طرح های هندسی به شکل های متنوع و زیبایی در می آیند و از آن ها می توان به راحتی در محیط سرویس بهداشتی و حمام استفاده نمود. برای حمام و سرویس بهداشتی هایی که محیط آن ها کوچک می باشد بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های هندسی بزرگ تر استفاده کنید. در بعضی از مواقع وقتی می خواهید دکوراسیون جداگانه برای اتاق کوچک و سرویس بهداشتی کودک استفاده کنید. بهتر است از طرح های پر نشاط و یا رنگ هایی که شادی آفرین هستند استفاده نمایید.
خرید کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری با طرح کاشی های بروکلین

از پرفروش ترین کاغذ دیواری ها می توان به طرح کاشی اشاره کرد. این کاغذ دیواری ها حالتی قدیمی و فانتزی دارند که برای علاقه مندان طرح های فانتزی بسیار مناسب می باشد. با استفاده از این طرح ها می توانید یک دکوراسیون خاص در حمام و یا سرویس بهداشتی ایجاد کنید. از دیگر طرح های کاغذ دیواری که در هر دکوراسیون می توان گفت تقریبا بسیار شیک و زیبا می باشد ترکیب رنگ مشکی و طلایی است. باید توجه داشته باشیم که رنگ مشکی نشان دهنده قدرت عظمت و در بعد منفی نشان دهنده تاریکی است. اما در کنار رنگ طلایی که نشان دهنده درخشش است می تواند بسیار زیبا و دل انگیز باشد.
اگر می خواهید سرویس بهداشتی شما متناسب با شخصیت شما دکوراسیون شود حتما از این بی بهره‌ نمانید. خرید کاغذ دیواری با طرح رنگ نقره ای می تواند جلوه ای خاص و مدرن را به دکوراسیون داخلی بدهد. اگر از طرح های جدید و مد استقبال می کنید حتما نگاهی به کاغذ دیواری با رنگ نقره ای بی اندازید. انتخاب طرح این نوع کاغذ دیواری معمولا ساده می باشد تا محیط داخلی سرویس بهداشتی و حمام شلوغ نشود، تا عناصر دکوراسیون به خوبی نمایان شوند.

نتیجه گیری

اکنون با اطلاعات کافی می دانید که کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی چه نوع کاغذ دیواری می باشد. این کاغذ دیواری حتما باید ویژگی هایی از قبیل ضد آب بودن، ضد قارچ بودن داشته باشد و سایر ویژگی ها که ذکر شده است. اگر انتخاب کاغذ دیواری همچنان برای مخاطب دشوار می باشد. دکوراسیون سرویس بهداشتی یک موضوع با اهمیت می باشد که با استفاده از آن می توانید به زیبایی داخلی منزل بپردازید.
بهتر است از یک فرد با تجربه و یا یک مشاور فروش در این زمینه مشورت بگیرد. تا بتواند نسبت به خرید کاغذ دیواری مورد علاقه خود راحت تر تصمیم گیری کند. مشاورین ما در فیسکو آماده ارائه انواع پیشنهاد مناسب با نیاز و بودجه شما هستند. لذا همین حالا تماس بگیرید تا بهترین کاغذ دیواری  در مدل های مختلف مثل کاغذ دیواری کلاسیک را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت خریداری کنید.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 5, 1401
  • 326 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه