عوامل موثر در هزینه نصب کاغذ دیواری
عوامل بسیاری در هزینه نصب کاغذ دیواری موثر هستند. قبل از انتخاب و نصب کاغذ دیواری باید عوامل پیش زمینه را برای نصب کاغذ دیواری فراهم کنید. بهتر است قبل از هر کاری به عوامل پیش زمینه توجه داشته باشید. زیرا این عمل باعث می شود دکوراسیون داخلی با نظم و زیبا دیده شود. همچنین رنگ، نوع و جنس کاغذ دیواری در تناسب و ایجاد دکوراسیونی زیبا بسیار تاثیر گذار می باشد.
از عناصر مهمی که باید به آن بسیار توجه کرد به خصوص از نظر اقتصادی، هزینه نصب کاغذ دیواری می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که نصب کاغذ دیواری بسیار مناسب می باشد و نصب درست و صحیح آن در ظاهر آن بسیار اهمیت دارد. و بهتر است که در نصب کاغذ دیواری از هزینه آن چشم پوشی کنیم و از متخصص ماهر برای انجام نصب کاغذ دیواری استفاده کنید. با فیسکو همراه باشید تا در ادامه مطالب با هزینه نصب کاغذ دیواری و همچنین کیفیت نمونه کار کاغذ دیواری اجرا شده توسط تیم ما بیشتر بدانید.

هزینه نصب کاغذ دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟

از زمان های قدیم در مبادله ی کالا و ارائه خدمات هزینه آن ها در نظر گرفته می شد. چرا که هزینه ها در زندگی افراد نیز تاثیر گذار هستند. این موضوع برای محصول محبوب کاغذ دیواری نیز دلالت دارد. قیمت خود کاغذ دیواری و هزینه نصب آن قطعا برای مراجعه کننده مهم می باشد. لذا هدف آن ها استفاده از محصولات با بهترین کیفیت و بهترین قیمت می باشد.
قبل از هر چیزی باید اطلاع داشته باشیم که فروش و ارائه محصول کاغذ دیواری، رولی می باشد. یعنی با انتخاب هر رول کاغذ دیواری که مقدار مشخصی از سطح دیوار را می پوشاند می توانید اطلاعات آن را از فروشنده و یا اطلاعات درج شده در پشت کاغذ دیواری دریافت نمایید. حتما برایخرید کاغذ دیواری هر اندازه‌ ای که در نظر گرفته اید، کمی بیشتر از آن متراژ کاغذ دیواری تهیه کنید تا هنگام نصب کارتان نصفه و نیمه باقی نماند.
زیرا قیمت نصب کاغذ دیواری بستگی به اندازه و عرض رول های کاغذ دیواری دارد‌. به طور مثال اگر کاغذ دیواری عریض تر باشد هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه تنوع کاغذ دیواری بالا می باشد، نسبت درجه سختی نصب آن ها نیز متفاوت خواهد بود، به عبارتی نصب بعضی از آنها راحت تر و بعضی از آن ها سخت تر خواهد بود.
هزینه نصب کاغذ دیواری

مشخص کردن قیمت نصب کاغذ دیواری

با توجه به مطالب گفته شده قیمت نصب کاغذ دیواری کاملا به جنس و نوع کاغذ دیواری بستگی دارد. اگر بخواهیم این عبارت را مثال بزنیم هزینه و زمان نصب کاغذ دیواری ایرانی با طرح های رنگی متفاوت تر از هزینه و زمان نصب کاغذ دیواری سه بعدی خارجی خواهد بود. از بالاترین هزینه هایی که برای نصب کاغذ دیواری پرداخت می شود، می توان به کاغذ دیواری سه بعدی اشاره نمود.
اما اگر قیمت نصب کاغذ دیواری برای مخاطب اهمیت بالایی دارد، بهتر است قبل از سفارش، از محل مربوطه اطلاعات نصاب و هزینه و دستمزد آن را بگیرد. اگر بخواهیم به طور معمول توضیح دهیم به اندازه هر رول کاغذ دیواری و مقدار متراژ دستمزد نصب متفاوت خواهد بود. پس بهتر است قبل از گرفتن نصاب حتما درباره ی این موضوع با او صحبت کنید.

تاثیر جنس بر هزینه ها

کاغذ دیواری هایی که ضخامت بیشتری دارند نیز هزینه نصب و نصب آن ها بیشتر و دشوار خواهد بود. کاغذ دیواری های ضخیم نسبت به کاغذ های معمولی وزن بیشتری دارند و در عوض در برابر کاغذ دیواری معمولی مقاوم تر می باشند. همچنین کاغذ دیواری هایی که به سقف می چسبند و معمولا برای نصب آن نیاز به دو نصاب دارید بی شک هزینه و دستمزد بیشتری باید پرداخت کنید.
از طرفی تمام دستمزدی که به نصاب می دهید برای خودش نیست و شامل هزینه هایی مانند ابزار نصب چسب، قلمو، غلطک و سایر موارد می باشد که باید آن ها را نیز قبل از نصب یا خودتان تهیه کنید و یا نصب تهیه بکند.
بهتر است در این مورد ابزار کار را نصاب تهیه بکند. زیرا طبق تجربه ای که دارد بهتر می داند از چه چسب و ابزار مورد نیازی برای نصب استفاده بکند.تاثیر قیمت کاغذ دیواری بر روی هزینه نصب به قدری تنوع کاغذ دیواری ها زیاد می باشد که مخاطب می تواند به راحتی هر طرحی را که مد نظر دارد انتخاب بکند‌. و قیمت نصب کاغذ دیواری نیز بستگی به قیمت کاغذ دیواری که خریداری می کنید دارد. هر چقدر قیمت بالا باشد هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.
عوامل موثر در هزینه نصب کاغذ دیواری

رابطه ی متزاژ و دستمزد

از عوامل مهم دیگری که در قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر می گذارد تاثیر متراژ بر روی قیمت کاغذ دیواری می باشد. همان طور که می دانید قبل از خرید کاغذ دیواری ابتدا باید محل نصب کاغذ دیواری و اندازه فضایی که می خواهید کاغذ دیواری را در آنجا نصب کنید را به دست بی آورید. با توجه به اندازه ای که به نصاب می دهید قیمت نصب تغییر خواهد کرد. برای مثال هر چقدر متراژ بزرگتری داشته باشید کار نصاب طولانی تر خواهد شد و در نتیجه هزینه نصب بیشتری می گیرد‌.
یکی دیگر از مهم ترین عواملی که بر روی هزینه نصب کاغذ دیواری تاثیر می گذارد زیر سازی مناسب می باشد.‌ بی شک زیر سازی یکی از عوامل مهم برای جلوه ی زیبای کاغذ دیواری می باشد‌. با زیر سازی مناسب می توانید از آسیب هایی مانند چروک شدن و سایر موارد جلوگیری کنید.‌ و نکته آخر و مهم این است که هر چقدر سطح دیوار. تمیز و صاف باشد هم کار نصاب آسان تر خواهد شد و سریع تر، و هم هزینه ای اضافه ای نخواهد گرفت.

کلام آخر

همان طور که گفته شد نصب کاغذ دیواری یکی از ارکان پایه ای و مهم نصب کاغذ دیواری می باشد. اگر این مرحله به خوبی و با دقت انجام شود ظاهر کاغذ دیواری در طراحی داخلی به قدری زیبا خواهد شد که گویی این طرح و نگار از خود دیوار است. پس با این اوصاف برای نصب کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی حتما از متخصص و یا نصاب ماهر کمک بگیرید. البته تا گفته نماند که دستمزد نصب نیز می تواند با توجه به جنس و نوع کاغذ دیواری متفاوت می باشد. همان طور که کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند، هزینه‌های نصب آن ها نیز متفاوت می باشد.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 7, 1401
  • 542 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه