خرید کاغذ دیواری تیره

از مورد علاقه ترین رنگ های جهان رنگ های تیره می باشند، این رنگ ها به قدری جذاب می باشند که در تمامی دکوراسیون ها کاربرد دارند. اگرچه رنگ سیاه رنگ خنثایی است، اما در کنار رنگ های دیگر می توانند سبک زیبایی را به وجود آوردند. رنگ های تیره ویژگی های زیادی دارند و یکی از این ویژگی قابلیت همخوانی با رنگ ها و اشیاء می باشد. کاغذ دیواری تیره را می توان در سبک هایی مانند کلاسیک، مدرن، و ….. استفاده کرد.

رنگ های تیره و سیاه تنها یک رنگ نیستند و می توانند معنا های متفاوتی داشته باشند. خاصیت رنگ مشکی جذب نور می باشد و به معنی تاریکی، دنیای ناشناخته، هوش و ثروت می باشد. تحقیقات نشان داده است که این رنگ بر روی ذهن انسان می تواند تاثیر گذار باشد. بعضی از رنگ ها نیز می توانند ترکیب بسیار زیبایی در کنار رنگ های تیره ایجاد کنند. در ادامه با فیسکو همراه باشید تا درباره ی نکات انتخاب و خرید کاغذ دیواری تیره در دکوراسیون داخلی بیشتر بدانیم.

استفاده از کاغذ دیواری تیره در دکوراسیون داخلی

همانطور که گفته شد انتخاب کاغذ دیواری تیره در دکوراسیون داخلی می تواند نشان دهنده قدرت، ثروت، عظمت، و…. باشد. به همین دلیل است که در سنین جوانی رنگ های تیره بیشتر دیده می شوند تا رنگ های دیگر. پس با انتخاب رنگ تیره می توانید نمای دکوراسیون داخلی خود را پر قدرت و ثروتمند جلوه بدهید. رنگ تیره و مشکی به قدری خاص می باشد که می تواند به راحتی بر روی ذهن شما تاثیر بگذارد. استفاده از دیوارپوش های تیره با رنگ های مکمل مانند سیاه و سفید و یا سیاه و طلایی می تواند باعث ایجاد تعادل رنگی در طراحی داخلی منزل بشود.

قیمت کاغذ دیواری تیره

این ترکیب از رنگ ها بیشتر در سبک های مردن و کلاسیک دیده می شود که بسیار شیک و محبوب می باشد. نکته مهم دیگر رنگ های تیره در کاغذ دیواری این می باشد که باعث برجستگی سایر ابزار دکوراسیون می شود، با این انتخاب می توانید ابزار و اشیاء که به آن علاقه مند هستید مانند (تلویزیون، ساعت و..) را به خوبی نشان بدهید. اگر از رنگ های تیره در اتاق خواب استفاده می کنید، پیشنهاد می شود تمام دیوار را از این کاغذ دیواری نپوشانید. اگر اتاق دارای نور گیر می باشد می توانید از کاغذ دیواری تیره استفاده بکنید، اما اگر اتاق شما نورگیری ندارد بهتر است از رنگ های تیره استفاده نکنید. زیرا فضا را خفه و دلگیر نشان می دهد. از پوستر دیواری پرتره با رنگ تیره هرگز غافل نشوید.

کاغذ دیواری تیره برای چه فضا هایی مناسب می‌ باشد‌.

همانطور که می دانید طرح و سبک های متفاوت و زیادی در کاغذ دیواری وجود دارند که می توان آن ها را متناسب با سلیقه و دکوراسیونی که در نظر دارید انتخاب کرد. رنگ های تیره برای قسمت هایی مانند آشپزخانه زیاد مناسب نمی باشند و برای این قسمت بهتر است از رنگ های شاد و دل باز استفاده بکنیم.‌

اما مزیت کاغذ دیواری تیره در محیط هایی مانند آشپزخانه منازل و کافه ها اگر دیوار کثیف شود به علت تیره بودن کاغذ دیواری کثیفی ها معلوم نمی شوند. اما برای درست کردن فضایی آرامش بخش و راحت می توانید از این تجهیزات در اتاق خواب ها استفاده بکنید. توجه داشته باشید که زمانی که کاغذ دیواری خود را انتخاب می کنید، اجزا و وسایل پیش زمینه کاغذ دیواری را به خوبی در نظر بگیرید. سپس متناسب با آن کاغذ دیواری را انتخاب بکنید.

در این صورت هماهنگی و نظم، زیبایی در خانه و منزل شما دیده خواهد شد. برای مثال اگر رنگ وسایل شما طوسی می باشد می توانید از کاغذ دیواری مشکی با طرح طوسی رنگ استفاده کنید تا هماهنگی بین اجزا و کاغذ دیواری به وجود آید. همانطور که گفته شد بهتر است تنها چند تا از دیوار های فضای داخلی را با رنگ کاغذ دیواری تیره انتخاب کنید. زیرا انتخاب بیش از اندازه رنگ تیره ممکن است باعث دل گیری و خفگی فضا گردد. مخاطب می تواند یکی از دیوارهای اصلی را به رنگ تیره انتخاب بکند و به باقی دیوار دست نزند این کار باعث زیبایی دکوراسیون خواهد شد.

کاغذ دیواری تیره در پس زمینه تلویزیون

یکی از فضا هایی که در آن استفاده از کاغذ دیواری های تیره بسیار مناسب می باشد پس زمینه تلویزیون می باشد. نکته مهم این است که اگر جلوی دیوار اصلی تلویزیون را قرار بدهید و پس زمینه آن کاغذ دیواری مشکی باشد هم دیر تر کثیف خواهد شد و لازم نیست در زمان کم تلویزیون را برای تمیز کاری جابه جا بکنید. علاوه بر آن جلوه ای خاص به دکوراسیون شما می بخشد.

انواع کاغذ دیواری تیره

از دیگر مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری تیره، قسمت کنج ها و یا قسمت هایی که جلوی آن شومینه قرار دارد، می باشد. همچنین می توانید دیوار اصلی اتاق خواب خود را با رنگ پس زمینه تیره، قسمت پشت تخت خواب تزئین کنید. این طرح یکی از طرح های پر طرفدار بین مخاطبان می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع کاغذ دیواری با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری تیره را بشناسید

طرح هایی که در کاغذ دیواری تیره وجود دارد، بیشتر طرح های کلاسیک و مدرن هستند. به همین دلیل این تجهیزات را زیبا و با شکوه جلوه می دهند. از طرفی این رنگ مورد پسند و محبوب افراد زیادی واقع شده است. پس استفاده از رنگ های تیره‌تر می تواند گزینه مناسبی برای کاغذ دیواری باشد. یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگ های تیره با رنگ های دیگر، رنگ تیره مشکی و طلایی است که در محیط های تجاری نیز بسیار کاربرد دارد.
همه‌ی کاغذ دیواری ها با طرح و رنگ های متفاوت ویژگی ها و معایبی دارند که با توجه به سلیقه، علایق و شرایط انتخاب می شود. اما پیشنهاد می شود قبل از انتخاب شرایط و عناصر محیط داخلی را به خوبی در نظر بگیرید. سپس می توانید کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید. رنگ های تیره قابلیت سازگاری و ترکیب شدن با رنگ های دیگر را دارند و در کنار آن ها بسیار زیبا خواهند شد. اما به طور کل اگر علاقه مند به رنگ های تیره می باشید حتما از کاغذ دیواری تیره استفاده بکنید.

  • ادمین فیسکو
  • شهریور 28, 1401
  • 615 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه