معیارهای خرید و انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

همان طور که می دانید کاغذ دیواری یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. برای هر قسمت از منزل می توانید کاغذ دیواری مخصوص آن قسمت را با توجه به سلیقه خود انتخاب بکنید. استفاده از کاغذ دیواری برای قسمت های مختلف منزل گزینه بسیار مهمی می باشد به دلیل اینکه هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم در هزینه ای که انجام می دهید.

از دیگر قسمت های منزل که می توانید با کاغذ دیواری دکور کنید، سرویسهای بهداشتی است. به جای اینکه از نما های سنگی و هر نمای دیگری که وقت گیر و هزینه بر است استفاده کنید می توانید از کاغذ دیواری مورد علاقه خود استفاده بکنید. در ادامه با نکات مهم خرید کاغذ دیواری سرویس بهداشتی آشنا شوید.

تاثیر کاغذ دیواری سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل

یکی از فضا هایی که می توان آنجا را به راحتی و به سرعت تزئین کرد سرویس بهداشتی می باشد. طرح های متناسب سرویس بهداشتی تنوع بسیاری دارند. لذا می توانید از چند پترن مختلف در دکوراسیون این قسمت استفاده نمایید. با توجه به طرحی که انتخاب می کنید، می توانید ابزار داخل دستشویی را با کاغذ دیواری هماهنگ نمایید و ایجاد هارمونی کنید.

همان طور که می دانید کاغذهای دیواری انواع مختلفی دارند و جنس آنها نیز متفاوت می باشد. برای مثال کاغذ دیواری پذیرایی با کاغذ دیواری متناسب با حمام و سرویس بهداشتی متفاوت می باشد. به دلیل اینکه در حمام رطوبت بیشتری وجود دارد و رطوبت می تواند سبب باعث خراب شدن کاغذ دیواری معمولی می شود. بنابراین برای حمام پیشنهاد می شود از کاغذ دیواری های ضد آب استفاده کنید تا در برابر رطوبت آسیب نبینند. اگر کاغذ دیواری مناسب تهیه کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید تا چندین سال نیاز به تعویض آن نخواهید داشت. برای زیبا تر شدن سرویس بهداشتی پیشنهاد می شود قسمت بالایی را کاغذ دیواری و قسمت پایین دستشویی را سرامیک نمایید.

خرید و انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

انواع تزئینات سرویس بهداشتی با دیوارپوش

استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرحی شلوغ دارند، مناسب سرویس بهداشتی نمی باشند. زیرا محیط دستشویی کوچک است و نیاز به رنگ های دل باز دارد. طرح های شلوغی که برای تزئین سرویسهای بهداشتی با کاغذ دیواری پیشنهاد می شود، طرح گل دار و ریز نقش می باشد. این طرح می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و سرگرم کننده باشد.

انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی بستگی به رنگ و روشنایی هم دارد. برای مثال اگر روشنایی دستشویی زیاد بود، بهتر است از رنگ های تیره برای دکور سرویس بهداشتی انتخاب کنید. علاوه بر این رنگ ها اگر نور سرویس بهداشتی زیاد نبود می توانید از رنگ های روشن مثل صورتی، آبی و… استفاده بکنید.

اگر تزئین و دکور سرویس بهداشتی شما شلوغ است، از رنگ های روشن و شاد استفاده بکنید تا تعادل و تناسب برقرار شود. شما می توانید لوکس ترین سرویس بهداشتی را با هزینه کم و بدون سینک گران و وسایل آن در منزل خود داشته باشید. این کار با خرید کاغذ دیواری درست و متناسب با سرویس بهداشتی شما ممکن می باشد. اگر به طرح های مدرن علاقه مند هستید، می توانید در کنار ابزار مردن و لوکس از طرح کاغذ دیواری گرافیکی نیز استفاده کنید.

تغییراتی شگرف و ارزان با کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

با استفاده از کمی خلاقیت در کف و سطح سرویس بهداشتی می توان تغییرات زیادی را در آن قسمت اعمال کرد. با استفاده از کاغذ دیواری های مناسب در کف پوش حمام و دستشویی می توانید طرحی زیبا به دکوراسیون فضای داخلی سرویس بهداشتی بدهید.

کاغذ دیواری های کف پوش، علاوه بر اینکه محیط سرویس بهداشتی و حمام را زیبا می کنند، بلکه می توانند از سرامیک هایی که در کف پوش قرار دارند محافظت کنند و از خراب شدن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری بکنند. با استفاده از کاغذ دیواری ها ضد آب تا چندین سال می توانید کف پوش حمام و دستشویی را از رطوبت و آسیب دیدگی دور نگه دارید.

خرید کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی با استفاده از طرح آرت دکو

آرت دکو یکی از طرح های پر طرفدار می باشد که شاید اسم آن تا به حال به گوشتان نخورده باشد. این کاغذ دیواری الگو های بسیار زیبایی دارد که در این عصر شکل گرفته است. طرح آرت دکو می تواند فضای زیبای سرویس بهداشتی را بسیار زیبا بکند. طرح آرت دکو شامل کاغذ دیواری های شلوغ و پر طرح می باشند، این طرح بیشتر از کنار هم قرار گرفتن اشکال هندسی به وجود می آیند.

پترن مناسب برای دکور حمام

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی با طرح جنگل و طبیعت می تواند انتخابی متفاوت و جذاب باشد. دنیای کاغذ دیواری ها به قدری جذاب است که مخاطب هر طرحی را که بخواهد می تواند به سادگی آن را یافته و بر روی دیوار ها و کف پوش سرویس بهداشتی اجرا بکند. جالب است که حتی اگر آنچه در ذهن دارید را در بازار نیابید، می توانید به صورت سفارشی کاغذ دیواری و پوستر دیواری خود را سفارش دهید. برای اجرای طرحی کامل می توانید از کاغذ دیواری های طرح پوستری استفاده کنید، تفاوت کاغذ دیواری طرح پوستری این می باشد که تصاویری با کیفیت تری نسبت به کاغذ دیواری های ساده دارند.

قیمت کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

طرح های جذاب دیگر برای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری و دیوارپوش های گلدار یکی از طرح های محبوب در بازار است. این طرح به دلیل قدمتی که دارد در حال حاضر نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، پترن و طرح گل، چه در سرویس بهداشتی و چه در دکوراسیون پذیرایی و خانه طرفداران زیادی دارد. کاغذ دیواری طرح گل مناسب فضای کوچک حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

طرح های هندسی نیز در همه ی ابعاد دکوراسیون کاربرد دارند و قدیمی نمی شوند. اگر علاقه مند به طرح های کلاسیک و مدرن هستید پیشنهاد می شود در دکور سرویس بهداشتی از این طرح استفاده کنید. ویژگی این طرح این است که هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهند و می‌توان از آن در تمام دکوراسیون ها استفاده کرد. پیشنهاد می شود از این طرح در محیط های باز و بزرگ استفاده بکنید.‌

تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی مانند تمام قسمت های دیگر خانه بسیار مهم می باشد. اگر به زیبایی و پاکیزگی این بخش خود علاقه مند هستید از کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی استفاده کنید. جالب است بدانید قیمت کاغذ دیواری نسبت به سنگ و تزئیناتی که برای دکور سرویس بهداشتی می شود مانند سنگ، سرامیک و….. بسیار مناسب تر می باشد. لذا با خرید این تجهیزات می توانید هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بکنید.

  • ادمین فیسکو
  • شهریور 26, 1401
  • 595 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه