کاغذ دیواری راه راه - انواع کاربردی کاغذ دیواری راه راه

مناسب ترین کاربرد کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه یکی از طرح های خاص و پرکاربرد کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون مدرن به شمار می روند.  کاغذ دیواری های راه راه برخلاف آنچه تصور می شود فراتر از یک الگوی تکراری از خطوط موازی افقی و عمودی هستند که می توانند فضا را منظم تر، مستحکم تر و ساختاریافته تر نشان دهند. این نوع کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، برای نصب در هر محیطی مناسب هستند. بنابراین هیچ محدودیتی در انتخابشان وجود ندارد.

نصب کاغذ دیواری راه راه می تواند در بعضی دکوراسیون ها نتایج حیرت آوری داشته باشد. اولین نقطه‌ای که می‌توانید از دیوارپوش راه راه در آن استفاده کنید، اتاق پذیرایی یا نشیمن است.  مدل ساده یا ترکیبی دیوارپوش راه راه برای اتاق پذیرایی بهترین گزینه به شمار می رود. به کار بردن کاغذ دیواری‌های راه راه در دکوراسیون اتاق خواب نیز بسیار مرسوم است.

مدل و رنگ های متنوع  کاغذ دیواری راه راه

دیوارپوش با طرح راه راه ساده، دیوارپوشی محسوب می شود که در طرح آن ها خطوط عمودی یا افقی از دو یا چند رنگ متفاوت به طور موازی، منظم و با پهنای یکسان نقش بسته و نمی توان گفت کدام رنگ، رنگ زمینه است. بسیاری از دیوارپوش های  راه راه دارای رنگ زمینه و راه های متمایز از زمینه هستند.

در برخی طرح ها نیز راه های کاغذ دیواری رنگ و پهنای یکسان ندارند. در یک مدل پرطرفدار دیگر از این دیوارپوش، طرح با استفاده از سایه های مختلف یک یا چند رنگ اجرا شده است. مدل های دیگری از دیوارپوش راه راه جدیدتر نیز وجود دارند که راه های آن دارای فاصله های نابرابر هستند، خط هایی که خود از تکرار یک طرح ریزتر  به وجود می آیند یا کاغذ دیواری های دارای راه های نا متقارن

رنگ سیاه و سفید با طرح افقی برای اتاق خواب، پذیرایی یا دیوارهایی که نقطه کانونی منزل هستند بسیار عالی عمل می کند. راه راه رنگی رنگی ترکیبی از رنگ های مختلف است که در آن این طرح به تعداد زیاد یا کم تکرار می شود و گزینه مناسبی برای  برای اتاق کودکان تا بزرگسالان می باشد.

کاغذ دیواری راه راه - انواع کاربردی کاغذ دیواری راه راه

 راه راه عمودی

کاغذ دیواری راه راه عمودی یکی از متداول‌ترین دیوارپوش‌های راه راه به حساب می‌آید. این دیوارپوش علاوه بر نقش خود به عنوان پوششی برای دیوارها می تواند دیوارها را بلندتر از آنچه هستند نشان دهند. طرح راه ها و خطوط دیوارپوش راه راه عمودی می تواند ساده یا از تلفیق و ترکیب طرح ها و الگوهای تکرار شونده باشند که در دورنما مانند خط به نظر آیند. گرچه برخی راه راه را طرحی خنثی قلمداد می کنند ولیکن دیوارپوش راه راه عمودی می تواند تاثیرات و تغییرات قدرتمندی در فضا ایجاد کند.

ترکیب این نوع کاغذ دیواری با مبلمان ساده و دارای خطوط عمومی، اکسسوری های دکوری بلند، آباژورها، لامپ ها و لوسترهایی که بیش از حد معمول آویزان شده اند، گل های آپارتمانی ساقه بلند مانند بامبو یا سانسوریا و … احساساتی از سبکبالی به فضا می دهد. از این رو در طراحی دکوراسیون مینیمال از کاغذ دیواری راه راه زیاد استفاده می شود.
مدل هایی از دیوارپوش راه راه عمودی وجود دارند که طرح آن ها با انحنا، جهت دادن و بازی با خطوط می توانند خطای دید ایجاد کنند لذا برای برخی فضاها مناسب و برای برخی نامناسب هستند.

 راه راه افقی

کاغذ دیواری راه راه افقی یکی دیگر از دیوارپوش‌های محبوب است.  رنگ زمینه و خطوط، تعداد خط و طرح کلی هر مدل از دیوارپوش  با راه های افقی را مناسب یک دکوراسیون و حال و هوای مختلف می کند. از بعد ظاهری نیز دیوارپوش راه راه افقی کمک میکند که دیوارها پهن تر و در نتیجه اندازه و عمق فضای اتاق را بزرگتر از آنچه هست ببینید. رنگ سیاه و سفید با طرح افقی برای اتاق خواب، پذیرایی یا دیوارهایی که نقطه کانونی منزل هستند بسیار عالی عمل می کند.
خطوط و راه های افقی یک دیوارپوش می توانند پهن یا بسیاز نازک باشند. در برخی طرح های کاغذ دیواری یک رنگ به عنوان تم و زمینه کلی و سایه های همان رنگ به عنوان خصوط استفاده شده است. طرح هایی هم وجود دارد که رنگین کمانی از رنگ ها را در خود دارند.خلاقیت در استفاده از خطوط افقی در کاغذ دیواری را می توان نامحدود دانست.

راه راه ترکیبی

مدل‌های ترکیبی خط خطی امروزه  بسیار در بازار عرضه می گردد. این مدل کاغذی دیواری از ترکیب خطوط راه‌راه و المان‌های دیگر مانند المان‌های طبیعی، فانتزی یا حالت پتینه ساخته می‌شود. در واقع این کاغذ دیواری ترکیبی از سبک‌های مختلف کاغذ دیواری است. مثلاً بین هر یک از خطوط یک الگوی داماسک یا مانند آن نقش می بنند.
 قیمت دیوارپوش راه راه ترکیبی نسبت به مدل‌های ساده گران‌تر است چون در طراحی و ساخت آن مراحل پیچیده‌تری پشت سر گذاشته می‌شود. از این مدل کاغذی دیواری‌ها علاوه بر محیط خانه در مکان‌های اداری، فروشگاه‌ها و سالن‌های انتظار هم استفاده می‌شود.

خرید کاغذ دیواری راه راه

مجموعه فیسکو  با ارائه طرح های متنوع ازکاغذ و  پوستر دیواری سه بعدی، در تلاش است  محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. در فروشگاه فیسکو می توانید جدیدترین و بهترین مدل های کاغذ دیواری راه راه را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

  • ادمین فیسکو
  • تیر 3, 1402
  • 319 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه