خرید کاغذ دیواری برجسته
برای دکوراسیون های داخلی به خصوص قسمت های مهم می توانید به جای هزینه های زیاد دکوراسیون مانند قاب عکس، تابلو های دیواری و موارد دیگر، می‌توانید با هزینه ای اندک با استفاده از کاغذ دیواری نمای داخلی را زیبا و مدرن بکنید. یکی از انواع کاغذ دیواری که می تواند زیبایی خاصی را به نمای دیوار بدهد کاغذ دیواری برجسته‌ می باشد.
معمولاً این کاغذ دیواری ها طرحی سنتی دارند و به تازگی محبوب شده اند. اما امروزه در کاغذ دیواری های برجسته همه نوع طرح نظیر سنتی مدرن و… وجود دارد که بسیار پرطرفدار هستند. به دلیل وجود طرح های برجسته ای که دارند طرح ها را زنده نشان می دهند و با لمس آن ها می‌توانید آنها را حس بکنید. این طرح ها بسیار زیبا می باشند و ساخت آنها زمان بر است.
حتی بعضی از آنها دست ساز هستند که ارزش بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر دارند. به طور کل از طرح های مختلف کاغذ دیواری های برجسته می توانید در منازل، محیط های مسکونی و…. استفاده بکنید. در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره ی کاغذ دیواری برجسته بدانیم.
کاربرد کاغذ دیواری برجسته

معرفی کامل کاغذ دیواری برجسته

به طور کل اگر بخواهیم کاغذ دیواری برجسته را تعریف بکنیم به کاغذ دیواری هایی گفته می شوند که سطح آن ها صاف و یکدست نیست. بلکه ناهموار است. این ناهمواری البته با طرح های منظم و مرتبط به راحتی قابل لمس هستند و می تواند زیبایی و تنوع را با خود همراه داشته باشد. ایجاد این خطوط برجسته توسط الیاف های ابریشمی، سنگ ها و یا اکلیل های براق و زیبا انجام می شود که بسیار زیبا و جلوه‌گر می باشند.
این طرح می تواند برای دکوراسیون های که سلطنتی و براق هستند مناسب باشد. البته دقت داشته باشید هر ناهمواری شامل کاغذ دیواری برجسته نیست. برای مثال ممکن است در بعضی مواقع ناهمواری از مشکلاتی از دیوار باشد، که باید آن رفع کرده سپس کاغذ دیواری را نصب بکنیم. ناهمواری و خط و نشان هایی بر روی کاغذ دیواری وجود دارند مانند یک الگوی منظم نمایان‌گر می‌شوند که بسیار زیبا هستند. برای خرید انواع کاغذ دیواری با ما همراه باشید.

ویژگی کاغذ دیواری برجسته

همانطور که گفته شد طرح هایی بر روی کاغذ دیواری های برجسته وجود دارند بسیار با شکوه و پر زرق و برق هستند. این طرح ها بیشتر مناسب دکوراسیون های مردن، کلاسیک و سلطنتی می باشد. به دلیل زیبایی و برق زیاد شاید اول از همه به قیمت بالای آن دقت کنید. ساخت کاغذ دیواریهای برجسته زحمت زیادی دارد. طوری که بر روی نقش و نگار تا و ناهمواری ها باید کار شود و این عمل زمان خواهد برد.
به همین دلایل مطمئنا قیمت آن بیشتر از کاغذ دیواری های معمولی خواهد بود. مشتری هر طرحی را که بخواهد و سلیقه اش باشد می تواند بر روی کاغذ دیواری برجسته سفارش دهد. اما طرح های پر طرفدار این محصول آجری، گل دار، و طرح های مخصوص کودکان می باشد که بسیار زیبا هستند.
پس با توجه به اطلاعاتی که گفته شد به مقدار برجستگی و طرح هایی که روی کاغذ دیواری پیاده می شوند به همان اندازه نیز قیمت کاغذ دیواری نیز بالا خواهد رفت‌. اگر دیوار دکوراسیون داخلی شما بلند نمی باشد می توانید از کاغذ دیواری های برجسته با طرح های عمودی استفاده بکنید تا دکوراسیون داخلی دیوار خانه را کشیدن تر نشان بدهد.

کاربرد تجهیزات دیواری سه بعدی یا برجسته

برای منازلی که دکوراسیون آماده و زیبایی دارند و فضای داخلی ساختمان بزرگ می باشد، بهتر است از کاغذ دیواری های برجسته استفاده کنید تا دکوری مکمل برای سایر عناصر باشد. متاسفانه به دلیل قیمت بالای این کاغذ دیواری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی، بیشتر در ساختمان های بزرگ این طرح از کاغذ دیواری استفاده می شود. زیرا ممکن است بعضی ساختمان ها یا منازل به قدری بزرگ نباشند تا بشود از این کاغذ دیواری در آن استفاده نمود.
البته کاغذ دیواری برجسته نیز مانند سایر کاغذ دیواری ها هم از نظر قیمت و هم از نظر طرح متفاوت است. لذا با توجه به سلیقه خود می‌ توانید یکی از آنها را انتخاب بکنید. یکی دیگر از کاربرد های کاغذ دیواری برجسته می تواند نشان دادن قدرت، سرمایه، و شکوه باشد. وقتی مهمان وارد منزل می شود آن شکوه و عظمت را خواهد دید و از آن لذت خواهد برد.  البته ممکن است این طرح سلیقه ی هر فردی نباشد. به دلیل زرق و برق و شکوهی که دارد می توانید از این طرح در تالار های پذیرایی و تالار های عروسی استفاده بکنید.

قیمت کاغذ دیواری برجسته
قیمت کاغذ دیواری برجسته

همانطور که گفته شد قیمت کاغذ دیواری برجسته از سایر کاغذ دیواری ها متمایز می باشد و با طرح های ساده، گلدار، و.‌‌.. فرق می کند. و کاغذ دیواریهای برجسته نیز دسته های مختلفی دارند که هر کدام از آنها نیز قیمت متفاوتی دارد. به عنوان نمونه کاغذ دیواری هایی که متریال آنها الیاف باشد یا متریال ابریشمی قیمت متفاوتی دارند و با یکدیگر یکسان نمی باشند.
این تفاوت می تواند یا توجه به سلیقه متفاوت باشد. اما قطعاً کاغذ دیواری هایی با طرح های زیبا از جنس ابریشم و اکلیل ساخته شده اند بسیار گران تر می باشند و حتما زیبایی خاصی دارند. البته نکته ای راجع به فروش این محصولات وجود دارد که استقبال از این محصولات بسیار کمتر از کاغذ دیواری های سه بعدی، گلدار، طبیعت و سایر کاغذ دیواری ها می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت پوستر دیواری و کاغذ دیواری با ما همراه باشید.
اما استفاده از این کاغذ دیواری ها سلیقه ی خاصی می خواهد که انتخاب آن باعث زیبا شدن طراحی داخلی می باشد. بیشتر کاغذ دیواریهای برجسته با الیاف مختلف دست ساز می باشد و طرح های مختلفی دارد. لذا قطعاً کاغذ دیواری های طرح دار و دست ساز گران تر می باشد.

جمع بندی

کاغذ دیواری ها برای هر سبک و سلیقه ای می توانند طراحی شوند و با عناصر مختلف دکوراسیون یکسان گردند. همانطور که مطلع شدید کاغذ دیواری برجسته می تواند مناسب دکوراسیون های بسیار شیک و زیبا باشد. با استفاده از این طرح ها می توانید شکوه و زیبایی را به خانه خود بیاورید. حالا می‌توانید با استفاده از اطلاعات داده شده کاغذهای دیواری برجسته مناسب دکوراسیون داخلی خود را انتخاب بکنید.
  • ادمین فیسکو
  • مهر 16, 1401
  • 610 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه