پوستر دیواری قاصدک - تنوع پوستر دیواری سه بعدی با طرح گل قاصدک

 پوستر دیواری قاصدک یکی از زیباترین و خاطره آور ترین طرح های دیوارپوش به شمار می رود. گل قاصدک یا خبر آور این گل محبوب همه‌ی کودکان و حتی ما بزرگ‌ترهاست. همه‌ی ما برای یکبار هم که شده قاصدکی را چیده‌ایم و با سپردن آن به باد آرزو کرده‌ایم.

پوسترهای دیواری با طرح قاصدک همچنان جایگاه خود را در میان علاقمندان بسیاری حفظ کرده است. این کاغذ دیواری در سبک های مختلف و دارای رنگ آمیزی بسیار تاثیرگذاری می باشد. طرح های رنگارنگ تا سیاه سفید آن مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار دارد.

با نگاهی به بهترین این پوسترها، به خوبی جریان باد را در نقش پوستر می‌بینید که گویی از فواصل دور به قاصدک‌ها تاخته و باعث حرکت آنها در مسیر می شود. بدین ترتیب با استفاده از طرح های  قاصدک پوستر دیواری، دکوراسیون منزل خود را جلوه و زیبایی طبیعی تری می بخشید.

 

پوستر دیواری قاصدک - تنوع پوستر دیواری سه بعدی با طرح گل قاصدک

 

تنوع رنگی کاغذ دیواری گل قاصدک

طرح و رنگ های مختلف کاغذدیواری گل قاصدک هرگونه محدودیتی را برطرف کرده است. به همین دلیل با در نظر گرفتن اصول و دقت کافی، ست کردن آن‌ها با محوطه اتاق خواب، سالن پذیرایی و سالن نشیمن کاملا متناسب می باشد.

پوستر دیواری قاصدک در ترکیب رنگ‌های سفید و طوسی روشن و تیره، صورتی روشن تا تیره، آبی و ارغوانی و … طراحی می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن طرح و رنگ، به راحتی بهترین کاغذ دیواری را با توجه به ترکیب دکوراسیون محوطه مورد نظر خود انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری طرح قاصدک معمولا با یک طرح پس زمینه به رنگ مشخصی ارائه می گردد و روی آن قاصدک‌های ریز و درشت طراحی می شوند. بدین صورت جلوه بسیار زیبا و طبیعی را پدید می آورند. زیباترین طرح‌های آن، چندین قاصدک بسیار بزرگ داشته و به صورت پراکنده نیز قاصدک‌های ریزتری فضای پوستر دیواری را اشغال می کنند.

 

 

پوستر دیواری قاصدک - تنوع پوستر دیواری سه بعدی با طرح گل قاصدک

خرید پوستر دیواری قاصدک

مجموعه فیسکو  با ارائه طرح های متنوع از کاغذ و  پوستر دیواری سه بعدی، در تلاش است  محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. در فروشگاه فیسکو می توانید جدیدترین و بهترین مدل های کاغذ دیواری طرح قاصدک را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

در وب سایت فروشگاهی فیسکو، انواع کاغذ دیواری طرح قاصدک عرضه شده و این فرصت را دارید که با بررسی و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، به خوبی طرح و رنگ‌ها را مشاهده کرده و بهترین پوستر دیواری قاصدک را خریداری کنید.

  • ادمین فیسکو
  • تیر 7, 1402
  • 435 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه