هزینه نصب پوستر دیواری
پوستر دیواری یکی از ابزار زیبایی دکوراسیون داخلی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. معمولا از پوستر دیواری برای به اجرا گذاشتن تصاویر زیبا در منازل و یا محیط های کاری استفاده می شود که می تواند بسیار کاربردی باشد و در محیط های کاری باعث تبلیغات و یا جذب مشتری شود. پوستر دیواری ها انواع مختلفی دارند و برای هر نوع سبکی یک نوع کاغذ دیواری خاص یا طرح ها و تصاویر مختلف وجود دارد.
همچنین عوامل مختلفی می توانند بر روی قیمت پوستر دیواری تاثیر گذار باشند. برای مثال رنگ، جنس، کیفیت محصولات و ….. می توانند بر روی قیمت محصول تاثیر گذار باشند. قسمت اصلی پوستر دیواری مرحله نصب آن می باشد که اگر به درستی نصب شود می تواند خروجی متناسبی داشته باشد. نصب و قمیت نصب پوستر دیواری نیز تفاوت دارد زیرا جنس آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد و ممکن است برای هر کدام از آن ها یک روش پاسخگو نباشد. در ادامه با فیسکو همراه باشید تا در مورد هزینه نصب و اجرای پوستر دیواری بیشتر بدانیم.

عوامل موثر در هزینه نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری ها معمولا به دو نوع انجام می شود، به این صورت است که یا مشتری پوستر دیواری را به صورت آماده از فروشگاه تهیه می کند و یا آن را سفارش می دهد تا برایش بسازند. بعضی از پوستر دیواری ها هستند که قیمت آماده آن ها بهتر است قیمت سفارشی است. زیرا اگر سفارشی باشد باید به صورت جداگانه آن را برای مشتری آماده کنند.
قبل از انتخاب و خرید پوستر دیواری دقت داشته باشید که دیواری که می خواهید بر روی آن پوستر دیواری نصب کنید برای نصب حتی مناسبی باشد تا دوباره هزینه نصب ندهید.
البته مسلما هر چقدر کار نصب دشوار تر باشد، هزینه آن نیز گران تر و بیشتر خواهد بود. برای مثال اگر پوستر دیواری را در دیوار های چند ضلعی بخواهید نصب کنید هزینه نصب آن ها نسبتا بالاتر خواهد بود تا دیواری صاف و ساده باشد. از عواملی که می تواند هزینه پوستر دیواری را افزایش بدهد زمان می باشد. هر چقدر زمان بیشتری برای نصب انجام بگیرد هزینه ها نیز قطعا بالاتر خواهند رفت. 

هزینه نصب پوستر دیواری

کاهش هزینه نصب و اجرای پوستر دیواری

همان طور که گفته شد هر چقدر که بتوانید مدت زمان نصب را برای نصاب کمتر کنید و علاوه بر آن کار را برای ایشان آسان تر کنید هزینه نصب کمتر خواهد شد. اولین قدم برای این کار این است که اندازه‌ گیری کنید. بهتر است قبل از نصاب خودتان با استفاده از ابزار های اندازه گیری دیوار ها را اندازه گیری کنید تا نصاب کار خود را از ابتدا شروع نکند و بر اساس اندازه ای که گرفته اید تعداد رول ها و اندازه های پوستر دیواری را آماده کند‌.
مورد بعدی که بسیار مهم است به دو صورت می باشد. اگر بر روی دیوار تان  کاغذ دیواری قرار دارد کار شما کمی دشوار تر خواهد بود. ابتدا بایستی کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری قبلی را از دیوار جدا کنید تا دیوار صاف و یک دست شود و هیچ چیزی بر روی آن باقی نماند. اما اگر از قبل پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری بر روی دیوار نصب نباشد، ابتدا مبل ها یا هر چیزی که رو به روی دیوار قرار دارد کنار بگذارید و سپس بقیه کار ها را انجام بدهید.
یکی از نکات خیلی مهم هنگام اندازه گیری این است که ان دازه هایی را که می گیرید چند سانت بلند تر یادداشت کنید تا هنگام برش و یا اگر خطایی رخ داد پوستر دیواری کم نیاید و بتواند تمام دیوار را پوشش بدهد. برای نصب و اجرای پوستر دیواری بر روی دیوار اگر روی سطح دیوار میخ قرار دارد بهتر است آن ها را از جا بکنید. زیرا اگر به آن ها دقت نکنید هنگامی که پوستر دیواری را نصب می کنید تا همواری ها مشخص خواهند شد.

هزینه نصب پوستر دیواری
انتخاب ابزار های با کیفیت

داشتن ابزار های مورد نیاز برای هر کار بسیار ضروری می باشد. در واقع هم کار را آسان تر خواهد نمود و هم باعث این می شود که کار را اصولی و درست بتوانیم انجام بدهیم. حالا اگر این ابزار با کیفیت در باشند کار را راحت تر خواهند کرد. از اولین ابزار های مهم برای نصب پوستر دیواری چسب و کاتر می باشد. دقت داشته باشید که چسبی که برای نصب پوستر دیواری استفاده می شود با کیفیت باشد.
زیرا اگر کیفیت چسب خوب نباشد باعث می شود که به مرور زمان پوستر دیواری از بین برود. این عامل نیز در قیمت و نصب پوستر دیواری تاثیر بسزایی دارد. به این صورت که هر چقدر کیفیت چسب بهتر باشد مسلما هزینه ها بالاتر خواهد رفت. اما در عوض خروجی و کیفیت بهتری خواهید داشت و از این لحاظ که پوستر دیواری خراب شود نگرانی وجود ندارد. دقت داشته باشید که نصاب را بررسی کنید.
اگر نصاب قدیمی و با سابقه کاری بالا باشد کارتان را در مدت زمان کم و با دقت بالا انجام خواهد داد. اما اگر نصاب تازه کار باید و تجربه زیادی برای نصب نداشته باشد هم زمان زیادی را صرف نصب خواهد نمود و هم هزینه ایاب ذهاب کم تری دریافت می کند. اما در کل هزینه نصب پوستر دیواری و کاغذ دیواری به قدری زیاد نمی باشد که مشتری توان پرداخت آن را پس از خرید محصولات نداشته باشد.

کلام آخر

با استفاده از ابزار دکوراسیون می توانید دکوراسیون داخلی را زیبا تر کنید. از مهم ترین این محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشند که کاربرد های مختلفی دارند. اما برای اینکه زیبا تر و با کیفیت به نظر برسند باید به صورت اصولی و مناسب نصب شوند. در این مورد بهتر است کار را به یک نصاب حرفه ای و با تجربه بسپارید. هزینه یکی از فاکتور هایی از که برای مشتری بسیار مناسب می باشد و هزینه نصب پوستر دیواری نیز متفاوت می باشد و عواملی مانند تمیز بودن دیوار، جنس پوستر دیواری، چسب و… بر روی نصب پوستر دیواری تاثیر گذار می باشد. پس هزینه نصب و اجرای پوستر دیواری بر روی دیواری می تواند متغیر باشد. برای اینکه راجب انواع محصولات پوستر دیواری و کاغذ دیواری بیشتر بدانید می توانید به سایت فیسکو مراجعه کنید.
  • ادمین فیسکو
  • بهمن 19, 1401
  • 509 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه