خرید بهترین جنس کاغذ دیواری
زیبایی یکی از مهم ترین خاصیت های دکوراسیون داخلی می باشد و در کنار زیبایی به دکوراسیون داخلی نقش و نظم می بخشد. در کنار این ویژگی های مهم عوامل و فاکتور های دیگری نیز هستند که باعث انتخاب راحت تر کاغذ دیواری خواهند شد. برای رضایت داشتن از یک جنس کیفیت آن بسیار مهم است.
البته این انتخاب بستگی به سلیقه افراد دارد و بهتر است قبل از خرید همه عوامل را از جمله بودجه ای که برای خرید کاغذ دیواری در نظر گرفته اید را برسی کنید تا انتخاب درست و به جایی داشته باشید. تنوع جنس و نوع کیفیت کاغذ دیواری مانند تنوع طرح کاغذ دیواری نیز بسیار زیاد و متنوع می باشد برای همین موضوع بهتر است حتما قبل از انتخاب کاغذ دیواری مورد نظر خود اطلاع لازم و کافی داشته باشید. برای اطلاع از بهترین جنس کاغذ دیواری در ادامه با فیسکو همراه باشید.

معرفی بهترین جنس کاغذ دیواری

همان گونه که طرح های کاغذ دیواری بسیار زیاد و متنوع می باشند، جنس آن ها نیز بسیار زیاد و متنوع است و انتخاب آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. بعضی مواقع افراد دکوراسیون داخلی را بر اساس سلیقه انتخاب می کنند. اما بعضی مواقع بر اساس شرایطی که وجود باید آن ها را انتخاب نمود. مانند محیط و یا اندازه و سایر موارد که حتما باید آن ها را بررسی کنید.
بنابراین نمی توان گفت به طور دقیق بهترین جنس کاغذ دیواری منزل شما کدام نوع و کدام طرح خواهد بود، اما می توانیم با داشتن اطلاعات بدانیم برای کجا و چه قسمت، چه نوع کاغذ دیواری انتخاب کنیم. همان طور که گفته شد دیوارپوش ها از نظر جنس و ساخت، انواع مختلفی دارند و از نظر لایه ای، که یک لایه زیرین و یک لایه روکش که نمای کاغذ دیواری است متفاوت خواهد بود. فیسکو مجری و طراح پوستر های اختصاصی دیواری با سال ها تجربه. از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

قیمت بهترین جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از جنس کاغذ (Paper wallcovering)

همان طور که می توانید حدس بزنید جنس این نوع کاغذ دیواری از کاغذ است و طرح های متنوعی نیز دارد. در واقع می‌توان گفت شامل دسته کاغذ دیواری های ساده نیز می شود. شستشوی این کاغذ دیواری نیز آسان می باشد و در صورت وجود گرد و غبار بر روی آن می‌توانید آن را به راحتی تمیز کنید. اما شستشوی آن به راحتی کاغذ دیواری های وینیل نمی باشد. زیرا این کاغذ دیواری ها به دلیل جنسی که دارند به راحتی رطوبت را به خود جذب می کنند و اگر هنگام نظافت از آب بیش از اندازه استفاده کنید می تواند باعث خراب شدن کاغذ دیواری نیز بشود.
از معروف ترین و بهترین جنس کاغذ دیواری کاغذ جنس کاغذ، کاغذ دیواری های کشور آلمان است که از دو لایه و بافت تشکیل شده که می توان آن را به راحتی بر روی دیوار نصب بنمایید. نصب این کاغذ دیواری برای نصاب نیز آسان می باشد و با استفاده از ابزار کار به راحتی می تواند آن ها را بر روی دیوار نصب کند.

کاغذ دیواری از جنس پارچه (Coated fabric)

ساخت این نوع کاغذ دیواری به این گونه می باشد که یک لایه پارچه در زیر آن و یک لایه پارچه‌ نیز بر روی آن قرار می گیرد. این نوع کاغذ دیواری بیشتر به کار سبک های هنری می با آید به خصوص برای نوازندگان ساز و موسیقی که عایق صدا می باشد. اما انتخاب طرح و جنس کاغذ دیواری یک انتخاب سلیقه ای می باشد و با توجه به عناصر دکوراسیون می توان آن را به راحتی انتخاب نمود.
یکی از معایب کاغذ دیواری های پارچه ای این می باشد که باید به شدت از ورود گرد و غبار به خانه جلوگیری کنید. زیرا گرد و غبار ها بر روی پارچه می نشینند و به سختی پاک می شوند و اگر آب بیش از اندازه به آن بزنید ممکن است خشک نشود و بوی بدی بگیرد‌.

بهترین جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از جنس وینیل (Vinyl)

این نوع کاغذ دیواری یک از محبوب ترین و جذاب ترین کاغذ های صنعت دکوراسیون می‌ باشد. شستشوی این نوع کاغذ دیواری بسیار لذت بخش می باشد زیرا در مقابل رطوبت نیز مقاوم می‌ باشد به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. در واقع لایه ای که بر روی این کاغذ دیواری قرار می گیرد آن را مقاوم و متمایز می کند.

کاغذ دیواری از جنس نانوون

در ساخت این نوع کاغذ دیواری نیز متریالی با کیفیت استفاده می شود که شامل اکریلیک نیز می باشد. همچنین الیافی در آن وجود دارد که باعث مقاومت آن خواهد شد. از ویژگی های مهم این کاغذ دیواری که فروش آن را زیاد کرده است، نصب آسان آن می باشد. این کاغذ دیواری به سرعت و به راحتی نصب می شود و زمانی خواستید آن را تعویض کنید نیز به راحتی جدا خواهد شد.
اگر بخواهیم از مقاومت این کاغذ دیواری تعریف کنیم در برابر نور، گرما، و رطوبت مقاوم هستند. علاوه بر این ویژگی ها، نانوون خاصیت عایق نیز دارد. همین ویژگی بسیاری از نظر ها را به خود جلب کرده است. در نتیجه یکی از بهترین جنس کاغذ دیواری نانوون است. نصب سریع و آسان و همچنین ویژگی و مقاومت هایی که این کاغذ دیواری دارد آن را بسیار کاربری کرده است.

کلام آخر

کاغذ دیواری یکی از عناصر دکوراسیون می باشد که با استفاده از آن به سرعت می‌توانید دکوراسیون داخلی را تغییر بدهید. حتما از جایی کاغذ دیواری را تهیه کنید که از اصالت آن کالا مطمئن شوید. انتخاب طرح کاغذ دیواری کار آسانی نمی باشد به خصوص اگر در آن دکوراسیون و فضا افراد دیگری زندگی کنند و فردی که کاغذ دیواری را انتخاب می کند بهتر است تا نظر همه افراد را برای انتخاب دکوراسیون بررسی کند.
زیرا این موضوع باید به چشم همه افراد زیبا و دلنشین بیاید از جمله کسی که به آن دکوراسیون علاقه مند می باشد و در آن محیط و یا فضا زندگی و یا کار می کند. انتخاب بهترین جنس کاغذ دیواری پروسه ای طولانی است که نیاز به دقت فراوان دارد. همان طور که پیشتر گفتیم، بهترین جنس کاغذ دیواری با توجه به نیاز شما معنی می شود. در نتیجه نمی توان چندان به تبلیغات اعتماد کرد. برای کسب مشاوره رایگان همین حالا با متخصصین ما در فیسکو تماس بگیرید.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 16, 1401
  • 428 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه