قیمت کاغذ دیواری مرغوب

آیا قصد خرید کاغذ دیواری را دارید اما از انتخاب جنس مورد نظرتان مطمعن نیستید؟ در این مقاله ما به شما نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب را آموزش خواهیم داد. از مهم ترین ویژگی های یک دکوراسیون داخلی منسجم و زیبا کاغذ دیواری آن می باشد. در واقع کاغذ دیواری می تواند تاثیر بسیار مهمی در زیبایی منزل و انواع محیط کار اعم از شرکت و رستوان و … داشته باشد.

در واقع کسانی که به زیبایی دکوراسیون داخلی اهمیت می دهند از دیوار پوش هایی مانند پوستر دیواری و کاغذ دیواری استفاده می کنند. سال های مدیدی است که نصب کاغذ دیواری نقش مهم و غیز قابل انکاری را در دکوراسیون داخلی انجام می دهد. کاغذ دیواری می تواند بر بزرگی و زیبایی یک دکوراسیون داخلی تاثیر گذار باشد. برای مثال اگر ارتفاع دیوار پایین باشد می توانید یا استفاده از کاغذ دیواری های با طرح عمودی دیوار را بزرگتر نشان بدهید. در واقع کاغذ دیواری می تواند روش بسیار مناسب و جایگزینی برای سایر روش ها باشد. اما یکی از مسائلی که در انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است انتخاب درست و اصولی آن می باشد.

زیرا اگر کاغذ دیواری بر اساس اصول و تناسب انتخاب نشود می‌ تواند باعث ناهماهنگی در نمای دکوراسیون داخلی بشود. از طرفی جنس و نوع کاغذ دیواری بسیار مهم می باشد و با عمر و دوام آن تاثیر گذار است. نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب می تواند فاکتور های مختلفی داشته باشد که ابتدا باید با آن ها آشنا شویم و سپس بتوانیم تشخیص بدهیم. البته تشخیص کاغذ دیواری مرغوب کار دشواری نیست و صرفا نیاز به اطلاعاتی دارد که در ادامه با فیسکو از این 

روش های تشخیص کاغذ دیواری مرغوب

روش های تشخیص کاغذ دیواری مرغوب

داشتن اطلاعات کافی توسط خریداران نسبت به محصول مورد می تواند کمک شایانی در خرید کاغذ دیواری به آن ها نمایید. زیرا با کسب اطلاع از جزئیات و ویژگی های محصول، به عنوان یک خریدار انتظار خودمان از محصول را بهتر می دانیم. در واقع یکی از مهم ترین عواملی که برای شناخت تاثیر می گذارد این است که انواع کاغذ دیواری را بشناسیم. یعنی با شناخت انواع کاغذ دیواری که تنوع بسیار بالایی در سبک های مختلف دارند، می توانیم در انتخاب کاغذ دیواری مرغوب بهتر عمل نماییم.
برای مثال زمانی که مشتری به کاغذ دیواری نگاه می کند، با خود فکر می کند که کاغذ دیواری به دلیل نازکی که دارد سریع خراب می شود. اما جالب است بدانید که در تولیدات کاغذ دیواری، دسته ای وجود دارند که بر خلاف ظاهر نازک و نحیف بسیار مقاوت هستند. اینگونه است که شناخت جنس کاغذ دیواری اهمیت خود را نشان می دهد. با شناخت انواع کاغذ دیواری متوجه می شویم که کاغذ دیواری ها در انواع جنس تولید می گردند. در ادامه به معرفی اجناس معروف کاغذ دیواری می پردازیم.


کاغذ دیواری نانو

یکی از انواع کاغذ دیواری مرغوب که شاید اسم آن را شنیده باشید کاغذ دیواری نانو می باشد. از طرفی با توجه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از محصولاتی نانو در زمینه های مختلف بیشتر شده است. محصولات نانو حتی در زمینه کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیز وجود دارند. اما ویژگی مهم کاغذ دیواری نانو چیست که از این محصول استقبال زیادی شده است؟
کاغذ دیواری نانو در واقع در برابر گرد و خاک، لک ها، نور خورشید، گرما و صدای زیاد مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند و خراب نمی شود. از طرفی نظافت یک موضوع اصلی می باشد. زیرا کاغذ دیواری به عنوان نمای دکوراسیون داخلی عمل می کند و نظافت و تمیزی آن بسیار مهم می باشد. در واقع نقطه ی قوت این محصولات در بازار، طول عمر آن ها و مقرون به صرفه بودنشان است.
زیرا با خرید این تجهیزات دیگر نیازی به تعویض و تعمیر کاغذ دیواری خود نخواهید داشت. البته باید گفت که کاغذ دیواری های نانو نیز انواع مختلفی دارند که برای آشنایی بیشتر با آن ها می توانید به سایت فیسکو مراجعه کنید‌. یکی از انواع این دسته از کاغذ دیواری ها به همراه روکش پی وی سی تولید می شود که هزینه آن از سایر کاغذ دیواری ها نسبتاً بیشتر می باشد.

کاغذ دیواری PVC، روکش وینیل

اگر کاغذ دیواری می خواهید که مقاوم و محکم باشد و طول عمر آن بالا باشد کاغذ دیواری های پی وی سی گزینه ی مناسبی می باشند. در واقع این کاغذ دیواری ها با روکش وینیلی که دارند در مقابل خش و خوردگی بسیار مقاومت بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند‌. با توجه به اهمیت نظافت و تمیزی در محصولات کاغذ دیواری، کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل می تواند تا حداقل 6 سال ظاهری نو و جدید را به خود حفظ کند‌‌. این کاغذ دیواری مناسب مشتریانی می باشد که نگران آسیب رساندن کودکان به کاغذ دیواری و تاثیر گذر زمان بر ظاهر دکوراسیون می باشند. این کاغذ دیواری مرغوب به خصوص برای اتاق کودکان که ممکن است به کاغذ دیواری با استفاده از ابزار های مختلف آسیب برسانند، بسیار مناسب است.
خرید کاغذ دیواری مرغوب

کاغذ دیواری های مخملی

یکی از انواع کاغذ دیواری که طرفداران خاص خود را دارد کاغذ دیواری های مخملی هستند. در واقع اگر به سبک های کلاسیک علاقه مند هستید پیشنهاد می شود حتما از این کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی استفاده کنید‌. اما در کنار زیبایی و جنس مخملی که این محصول دارد معایبی نیز دارد. کاغذ دیواری های مخملی قابل شستشو نیستند و اگر کثیف و یا آلوده شوند به راحتی نمی توان آن ها را تمیز کنید. لذا این محصول را برای اماکنی پیشنهاد می دهیم که بیشتر جنبه ی تزیینی دارند و با گرد و غبار در ارتباط نیستند. برای مثال سالن های آرایشی برای نصب کاغذ دیواری مخملی بسیار مناسب هستند.
کاغذ دیواری های سه بعدی نیز از کاغذ دیواری های به شدت پر طرفداری است که امروزه نیز در دکوراسیون های مختلف دیده می شود. این کاغذ دیواری در واقع طرح و یا رنگ مورد نظر را با کیفیت و زیبا نشان می دهند‌. البته باید به این موضوع توجه کنیم که این کاغذ دیواری باب بیل همه مشتریان نیست. زیرا سلیقه ها بسیار متنوع و متفاوت می باشند. اما موضوع اصلی این است که طرح را زنده و واقعی تر نشان خواهند داد. قبل از خرید کاغذ دیواری سه بعدی، ابتدا نسبت به کسب اطلاع در خصوص کاغذ دیواری مرغوب مطمئن شوید و سپس نسبت به انتخاب آن اقدام نمایید.

کلام آخر:

انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب و سالم کار بسیار دشواری نیست. بلکه این انتخاب نیاز به اطلاعات نسبی می باشد که در مطالب گفته شده به آن ها اشاره شده است. اگر کاغذ دیواری مورد نظر مرغوب باشد قطعا عمر بیشتری خواهد کرد و دیر تر خراب می شود. کاغذ دیواری ها نیز از نظر جنس و مرغوبیت انواع مختلفی دارند. و از نظر قیمتی معمولا نسبت به کاغذ دیواری های معمولی و بی کیفیت قیمت بالا تری دارند.
خرید کاغذ دیواری از جا و مکان مطمئن بسیار مهم است. زیرا می تواند کیفیت و جنس محصول را تضمین کند. یکی از بهترین سایت ها برای خرید کاغذ دیواری مرغوب سایت فیسکو می باشد. این سایت در زمینه تولید و فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری است که محصولاتی با تنوع بالا دارد و متناسب با هر سبک و سلیقه ای که مشتری دارد می تواند کاغذ دیواری و یا پوستر مورد نظر خود را انتخاب کند.
  • ادمین فیسکو
  • اسفند 17, 1401
  • 643 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه