خرید کاغذ دیواری سقف
اهمیت استفاده در کاغذ دیواری امروزه در دکوراسیون داخلی به قدری مهم می باشد که حتما باید در انتخاب آن خلاقیت داشته باشیم. یعنی اینکه به راحتی نسبت به خرید آن اقدام نکنیم و قبل از این موضوع به عوامل دیگری نیز توجه کنیم. زیرا انتخاب صحیح کاغذ دیواری نیز می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی داشته باشد. کاغذ دیواری ها برای دکوراسیون داخلی بر روی دیوار ها مناسب می باشند و برای آن ها طراحی و ساخته می شوند.
اما کاغذ دیواری های وجود دارند که برای سقف و کف نیز طراحی می شوند و افراد می توانند با توجه به علاقه مندی خود آن ها را نیز انتخاب کنند. این کاغذ دیواری ها نیز طرح ها و سبک های مختلفی دارند که می توانند با توجه عناصر و دکوراسیون داخلی آن فضا انتخاب و نصب شوند. در ادامه با فیسکو همراه باشد تا درباره ی نقش کاغذ دیواری سقف در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر بدانیم.

خلق دکوراسیون جدید با نصب کاغذ دیواری سقف

شاید به این نکته توجه کنید که هنگام پذیرایی یا ورود به محیطی کمتر کسی به سقف آن محیط توجه می کند اما اینطور نیست. اگر سقف را به درستی تزئین کنید می تواند بسیار زیبا خود را جلوه بدهد. این تزیینات می تواند با استفاده از عناصر متنوعی از دکوراسیون همراه باشد. برای مثال می توانید از لوستر های و یا چراغ های نورانی و کاغذ دیواری برای زیبا سازی آن استفاده کنید. این دکوراسیون میتواند با توجه به ایده ای که در سر دارید متفاوت باشد. البته امروزه این ایده توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و معمولا برای دکوراسیون داخلی به دکور سقف نیز توجه زیادی می شود.
نصب کاغذ دیواری بر روی سقف کاذب نسبتا دشواری می باشد. به همین دلیل هزینه ی نصب آن نسبت به کاغذ دیواری معمولی مسلما بیشتر خواهد بود. در واقع انتخاب کاغذ دیواری برای سقف هزینه ی بسیار کمتری نسبت به دکوراسیون سقف دارد و می توانید به راحتی و در زمان کوتاه به خواسته دلخواه خود نزدیک تر شوید. اما بهتر است در انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک برای سقف بسیار دقت کنید.
زیرا سقف فضای داخلی یکی از عناصر دکوراسیون می باشد که به چشم می آید و در معرض دید قرار دارد. بنابراین انتخاب اشتباه می تواند ظاهر دکوراسیون داخلی را بد شکل کند. انتخاب کاغذ دیواری سقف در اتاق نشیمن نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. در بعضی از مواقع بعضی از افراد کاغذ دیواری که برای دیوار می باشد را به سقف نصب می کنند. این کار ریسک بسیاری همراه دارد. یعنی هم می تواند به زیبایی دکوراسیون کمک کند و هم ممکن است خوب نشود. برای خرید انواع کاغذ دیواری با ما همراه باشید. 
 قیمت کاغذ دیواری سقف

انواع مدل کاغذ دیواری برای سقف

یکی از جذاب ترین ها و محبوب ترین نوع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری با طرح قدیمی می باشد. این طرح ها معمولا شبیه به نقش و نگار بر روی فرش های قرمز قدیمی می باشد و بیشتر مربوط به سبک و دوره ی قدیم می باشد. بسیاری از سقف های دکوراسیون داخلی ساده و سفید می باشد. اما با کمی تغییر می توانید آن جا را بسیار زیبا و دل نواز کنید. برای مثال اگر صاحب یک رستوران سنتی هستید می توانید با استفاده از این طرح در سقف رستوران فضای آن را به سبک و حال هوای قدیم بیشتر نزدیک کنید.
این موضوع گرچه کوچک اما در جذب مخاطب و مشتری بسیار تاثیر گذار می باشد. بعضی از مدل های کاغذ دیواری سقف وجود دارند که به طور تخصصی فقط برای سقف طراحی و ساخته می شوند. این کاغذ دیواری ها معمولا شامل طرحی هستند که با سقف تناسب داشته باشند. برای مثال طرح آسمانی.

بهترین روش های نصب دیوارپوش

به روش های مختلفی می توان کاغذ دیواری را هم بر روی دیوار و هم بر روی سقف های کاذب نصب کرد که در کنار زیبایی که دارند حالت سه بعدی داشته باشند.  این موضوع فضا را زیبا تر خواهد نمود. در بعضی مواقع در محیط هایی مانند اتاق، با استفاده از کاغذ دیواری های با طرح ستاره و شب در سقف می توانید محیطی بسیار آرامش بخش بسازید.  به خصوص اگر این طرح با تم رنگ آبی باشد.
خرید کاغذ دیواری سقف
شاید اطلاع داشته باشید که اتاق گیمر ها بسیار زیبا و پر زرق و برق می باشد و دکوراسیون بسیار منظم و زیبایی دارد. اکثر این اتاق ها سقف اتاق یا فضایی که در آن زندگی می کنند را با استفاده از کاغذ دیواری مناسب و یا عناصر دیگر تزئین می کنند. یک سری طرح های جذاب گیمینگ و یا طرح های گیمینگ با شخصیت های انواع بازی وجود دارند که برای این سبک از کاغذ دیواری مناسب می باشند و می توانند از آن ها برای دکوراسیون سقف استفاده کنند.
این موضوع درست می باشد که به دلیل عدم دسترسی راحت به سقف فضای داخلی دکوراسیون تمیز کاری و شستشوی آن دشوار می باشد. اما جالب است بدانید نوعی کاغذ دیواری های سقفی وجود دارند که برای شستشو مناسب می باشند. در بعضی از محیط ها که رطوبت وجود دارد مانند استخر، حمام و سایر موارد می توان از کاغذ دیواری های پی وی سی استفاده نمود. در بعضی از مواقع برای تناسب بین سقف و سایر اعضای دکوراسیون بهتر از دیوار پوش استفاده کنیم. یکی از فضا های مناسب برای انتخاب این تجهیزات در رستوران و کافی شاپ ها می باشند که هماهنگی و نظم باعث جذب مشتری می شود. زیرا در این محیط ها مشتری به دنبال حس آرامش و راحتی می باشد‌.

کلام آخر

با استفاده از اطلاعات مناسب و کافی می توانید در انتخاب محصولات خود بهترین تصمیم را بگیرید و در انتخاب آن ها شک نکنید. خرید و نصب کاغذ دیواری به دلیل اینکه مربوط به طراحی داخلی می شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. لذا باید در انتخاب آن حتما دقت کنید. انتخاب کاغذ دیواری برای سقف نیز به همان گونه می باشد و انتخاب صحیح آن می تواند فضای داخلی را بسیار زیبا کند. اما اتاق و یا فضای داخلی را از حالت یکنواختی و سادگی بیرون می آورد.
  • ادمین فیسکو
  • مهر 29, 1401
  • 683 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه