خرید کاغذ دیواری بنفش
 شاید به نظر این رنگ برای کوراسیون داخلی کاری پر ریسک باشد، اما سخت در اشتباه هستید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با ویژگی های نصب کاغذ دیواری بنفش در دکوراسیون داخلی آشنا شوید. چیزی که به دنیای انسان ها معنا و زیبایی بخشیده رنگ های خداوند می باشند. در هر گوشه ای از طبیعت رنگ های مختلف و متفاوتی وجود دارند که بسیار شگفت انگیز می باشند. یکی از رنگ های مجذوب کننده که بسیار زیبا است رنگ بنفش می‌باشد.
از این رنگ می توانید در انتخاب کاغذ دیواری و عناصر دیگر دکوراسیون نیز استفاده کنید.‌ نکته جالب این است که هر رنگ ویژگی و انرژی از خود منعکس می کند که افراد با توجه به سلیقه و روحیه، آن ها را انتخاب می کنند. برای مثال رنگ آبی آرامش بخش می‌ باشد و استفاده از آن باعث گرفتن حسی آرام خواهد شد. از کاغذ دیواری بنفش می‌ توانید در دیوار های اصلی دکوراسیون استفاده کنید. برای اطلاع از نکات نصب و استفاده کاغذ دیواری بنفش در دکوراسیون منزل در ادامه با فیسکو همراه باشید.

نکات استفاده از کاغذ دیواری بنفش در دکوراسیون داخلی

بر خلاف تصور بسیاری که رنگ بنفش را بدون کاربرد می دانند، جالب است بدانید که از کاغذ دیواری دیواری بنفش نیز در دکوراسیون های مختلف می توان استفاده کرد و هیچ‌ محدودیتی ندارد. البته برای بعضی از محیط برای مثال محیط‌ هایی که رطوبت دارند باید کاغذ دیواری های مخصوص آن محیط را انتخاب کنید‌. خود رنگ بنفش نیز طیف رنگی مختلفی دارد، یاسی، پوست پیازی، بنفش مایل به آبی که تمام این رنگ ها را با توجه به سلیقه و کاربردی که از آن ها می خواهید می توانید انتخاب کنید.
حتی اگر به رنگ بنفش خیلی علاقه مند هستید می توانید از طیف های رنگی مختلف در تمام دکوراسیون استفاده کنید مانند رنگ بنفش پر رنگ، و رنگ بنفش کم رنگ که بسیار زیبا خواهند شد. شما می توانید همین حالا نمونه کار های کاغذ دیواری اجرا شده توسط تیم نصابان فیسکو را ببینید. 
قیمت کاغذ دیواری بنفش آبرنگی

کاغذ دیواری بنفش رنگ یاسی

از پر طرفدارترین رنگ‌ های بنفش، رنگ بنفش یاسی می باشد، این رنگ بیشتر برای سبک های نئو کلاسیک و کلاسیک همچنین سبک های مدرن کاربرد دارد. بنفش در این سبک ها یکی از رنگ های مجذوب کننده است. استفاده از این رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون می تواند بسیار خلاقانه باشد.
همان طور که می دانید رنگ بنفش جزو رنگ های گرم است و با توجه به رنگ و خاصیتی که دارد بسیار مناسب فضای های کوچک می باشد، اگر علاقه مند به استفاده از آن در قسمت های بزرگ هستید، این رنگ کاغذ دیواری فضا را دلباز تر نشان خواهد داد. از طرفی اگر منزل و یا محیط کار دارای نورگیر می باشد با برخورد نور به آن ها رنگ زیبایی را منعکس می کند. دقت کنید که در کنار رنگ بنفش باید از رنگ های خنثی مانند طوسی، سفید، سیاه، کرم استفاده کرد که تعادل برقرار گردد و ذهن را مشوش نکند. کافیست تا با متخصصین ما تماس بگیرید، تا بهترین مشاوره را در خرید کاغذ دیواری به طور رایگان دریافت کنید. 

کاغذ دیواری بنفش تیره در دگوراسیون منزل 

کاغذ دیواری بنفش تیره از دسته رنگ های تیره به حساب می آید و برای کسانی که علاقه مند به رنگ های تیره می باشند این رنگ می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی دکوراسیون داخلی داشته باشد. ویژگی رنگ ها تیره این است که محیط داخلی را با وقار و سنگین نشان می دهند و فضای جدی به خود می گیرد.
برای ایجاد تناسب در دکوراسیون های تیره رنگ بهتر است از نورپردازی درست و صحیح استفاده کنید. این گونه تناسب و تعادل برقرار خواهد شد. کاغذ دیواری بنفش ساده، به طور کل در صنعت دکوراسیون نوین استفاده از رنگ ها و سبک های ساده بسیار استقبال می شود. این رنگ از کاغذ دیواری رنگ تندی ندارد و حالتی آرام و دلنشین دارد. یعنی در واقع این رنگ در دسته ساده قرار می گیرد. جالب است بدانید که رنگ بنفش، شجاعت را به ذهن القا می کند و می تواند نشانگر روحیه قوی شما باشد. 

خرید کاغذ دیواری بنفش مدرن
کاغذ دیواری بنفش کلاسیک

این کاغذ دیواری که رنگ آن بنفش تند می باشد و در سبک کلاسیک قرار دارد مانند دسته های دیگر کاغذ دیواری تنوع دارد. از بین این دسته‌های کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری لوکس اقتصادی، کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری طرح های محو و کاغذ دیواری لاکچری بنفش و کاغذ دیواری بنفش کلاسیک، طرح کلاسیک یکی از ساده ترین و پر طرفدارترین رنگ ها می باشد.
البته باید توجه داشته باشید که از این طرح از کاغذ دیواری در سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک استفاده می شود و بازخورد خوبی دارد. اگر به تنوع رنگی و طرحی علاقه مند می باشد حتما از کاغذ دیواری بنفش کلاسیک دیدن فرمایید. جالب است بدانید این رنگ در دکوراسیون های سلطنتی نیز کاربرد فراوانی دارد. اگر به رنگ های مورد استفاده در اماکن سلطنتی دقت کنید، بنفش کلاسیک یکی از رنگ هایی است که در کنار آبی لاجوردی و سبز طاووسی به چشم می خورد. 

کاغذ دیواری بنفش مدرن

این طرح از کاغذ دیواری نیز برای سبک های مینیمال نیز کاربرد بسیاری دارد. همان طور که می دانید سبک دکوراسیون مدرن می تواند فضای داخلی بسیار زیبا و دلنشین جلوه بدهد، همچنین با ارائه ایده های جذاب دکوراسیونی محیط داخلی را بسیار زیبا خواهد نمود. در واقع علاقه مندان به سبک مدرن می توانند هم از کاغذ دیواری رنگ بنفش استفاده کنند و هم این رنگ را با سبک و عناصر دکوراسیون مدرن ترکیب کنند به خصوص اگر به این رنگ علاقه مند می باشند.

قیمت کاغذ دیواری بنفش مدرن

کاغذ دیواری بنفش گلدار

از پر طرفدارترین طرح های کاغذ دیواری ،طرح های گلدار می باشند و متناسب با سلیقه و علایق تقریبا در تمام محیط و فضا استفاده می شود و کاربرد دارد. کاغذ دیواری بنفش طرح گل دار نیز به همین گونه می باشد و کاربرد زیادی در تمام محیط های دکوراسیون دارد. برای مثال طرح های گلدار به خصوص رنگ بنفش گزینه ی بسیار مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب می باشد.‌ زیرا رنگ گرم و صمیمی دارد و این ویژگی کاغذ دیواری رنگ بنفش طرح گلدار است.‌
از فضا های دیگر برای کاغذ دیواری با طرح گلدار می توان اتاق کودک را پیشنهاد داد. زیرا فضایی آرام و روحیه ای لطیف به فرزندتان انتقال خواهد داد به خصوص اگر فرزند شما دختر باشد. البته تمام رنگ ها و سبک ها برای خود زیبا می باشند و انتخاب آنها بستگی به دید و سلیقه افراد دارد.

جمع بندی

رنگ ها با توجه به سلیقه انتخاب می شوند و هر کدام از آن ها ویژگی دارند که بهتر است قبل از انتخاب به نکاتی نیز توجه داشته باشید. کاغذ دیواری بنفش نیز یکی از انواع رنگ ها و کاغذ دیواری هاست که بسیار مجذوب کننده می باشد. به دلیل اینکه رنگ زیبایی دارد می توانید از آن در اتاق خواب نیز استفاده کنید.
برای انتخاب راحت تر کاغذ دیواری و انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود بهتر است قبل از هر چیز راجب ویژگی و کاربرد طرح و رنگ ها اطلاع داشته باشید. به طور کل آگاهی می تواند در تمام مراحل زندگی به انسان کمک نماید. امیدواریم با اطلاعات ارائه شده بتوانید کاغذ دیواری مورد نظر خود را برای دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید.
  • ادمین فیسکو
  • آذر 11, 1401
  • 321 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه