خرید انواع کاغذ دیواری آبی
اگر هنوز از تاثیر کاغذ دیواری آبی در دکوراسیون بی خبرید، پس این مقاله را از دست ندهید. از زیبایی های دلپذیر یک منزل و یا محیط کار تم رنگی آن است که با توجه به کارکرد محیط اعم از اداری، مسکونی و تجاری تغییر می کند. در واقع رنگ زمینه در دکوراسیون بسیار مهم می باشد. بسیاری از ابزار ها در زندگی انسان ها تاثیر می گذارند و می توانند در روند زندگی آن ها و روحیاتشان کمک کنند. برای مثال رنگ ها و ابزار های دکوراسیون می توانند حس خوبی را به مخاطب انتقال بدهند که این موضوع بسیار اهمیت دارد. رنگ ها قدرتی بیش تر از آن چه که ما فکر می کنیم دارند. هر رنگ تداعی کننده و انتقال دهنده ی حس خاصی به دیگران است. 
یکی از رنگ های بسیار جذاب برای دیوارپوش ها، رنگ آبی می‌ باشد. رنگ آبی نیز دارای فرکانس و انرژی خاص خود است که به مخاطب انتقال می دهد و تاثیر بر روی آن ها می گذارد. در خصوص ویژگی کاغذ دیواری آبی در ادامه مطالب بیشتر توضیح خواهیم داد.
تاثیر کاغذ دیواری آبی

کاغذ دیواری آبی را بیشتر بشناسید!

به طور خلاصه در مقدمه ی معرفی کاغذ دیواری آبی می توان گفت که رنگ آبی یکی از رنگ های آرامش بخش است که به صورت گسترده در طبیعت نیز وجود دارد. بیشتر مفاهیم و رابطه ما با طبیعت را این رنگ تشکیل می دهد. برای مثال دریا ها و یا رنگ آسمان که آبی است و در واقع آب رنگ خود را از آسمان آبی می گیرد و به این زیبایی خود را نمایان می کند.
اگر هنوز نمی توانید ریسک انتخاب و خرید کاغذ دیواری آبی را به جان بخرید، می توانید از پوستر دیواری با تم آبی در نقطه ی کانونی دکوراسیون استفاده کنید. اما اگر اندکی شوق و علاقه به استفاده از رنگ آبی در شماست، برای اطلاعات بیشتر درباره تاثیر کاغذ دیواری آبی در دکوراسیون با فیسکو همراه باشید.

تاثیر کاغذ دیواری آبی در دکوراسیون

اهمیت رنگ ها در دنیای امروز بسیار برجسته شده است و انتخاب و ترکیب آن در صنعت دکوراسیون داخلی موضوع بسیار مهمی می باشد. تناژ رنگی و روانشناسی رنگ به کمک هنر معماری ایده های جذابی را به دکوراسیون های داخلی بخشیده است. در نتیجه انتخاب کاغذ دیواریها نیز نیاز به تامل و فکر کردن دارد تا بتوانیم به درستی به آنچه می خواهیم و انتظار می رود دست پیدا کنیم. پیش از ادامه مطلب از نمونه‌کار کاغذ دیواری توسط نصابان فیسکو دیدن نمایید.
یکی از تأثیرات مهم رنگ های آبی این است که آرامش و راحتی را به فضای داخلی شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که کاغذ دیواری آبیبرای هر قسمت از دکوراسیون داخلی مناسب می باشد و بدون نگرانی می توانید با توجه به نکاتی آن ها را انتخاب کنید.
یکی دیگر از رنگ های جذاب برای کاغذ دیواری، کاغذ دیواری کله غازی می باشد که ترکیب رنگ های آبی با سبز می‌ باشد. این رنگ علاوه بر صنعت کاغذ دیواری، در صنعت لباس و پوشاک نیز کاربرد دارد و ترکیب زیبایی با رنگ های قهوه ای می باشد.

قیمت کاغذ دیواری آبی

انواع سبک های کاغذ دیواری آبی

کاغذ دیواری های آبی دارای سبک ها و مدل های بسیار متنوع و زیبایی می باشند. برای مثال سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک که بهتر است با توجه به عناصر دکوراسیون این کاغذ دیواری انتخاب شود. بعضی از این این طرح ها به قدری پر فروش هستند که در قسمت های مختلف دکوراسیون قابل اجرا و نصب می‌ باشند‌. طرح مرمر یکی دیگر از طرح هایی است که برای دکوراسیون داخلی بسیار زیاد استفاده می شود و رنگ آن را می توانید از تناژ آبی انتخاب کنید. تا علاوه بر زیبایی که از سنگ مرمر انتظار دارید از رنگ مورد علاقه نیز بهره مند می شوید.
همان طور که گفته شد کاغذ دیواری ها نیز طیف رنگی متفاوتی دارند که می تواند با توجه عناصر و علایق انتخاب شوند. از رنگ های پر طرفدار آبی، آبی نفتی است. این رنگ بسیار تاثیر مثبتی در روحیه مشتریان دارد و احساس اطمینان به آن ها می دهد. لذا برای دفاتر کار مناسب است. اگرچه انتخاب کاغذ دیواری برای محیط های رسمی به خصوص مشاغل کار آسانی نمی باشد. زیرا نیاز به مشورت با سایر اعضای آن محیط می باشد. اما شما می توانید با بهره گیری از مشاوره متخصصین ما در فیسکو، بهترین دیوارپوش مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به رنگ های دیگر آبی می پردازیم.

کاغذ دیواری آبی کارینی

کاربنی نیز یکی دیگر از انواع رنگ های کاغذ دیواری آبی می باشد. در واقع شکل این رنگ کمی روشن تر از رنگ سرمه ای است. یکی از نکات بسیار مهم در رنگ ها ترکیب آن ها با یکدیگر می باشد. ترکیب این رنگ با رنگ زرد بسیار زیبا خواهد شد و مانند سایر ترکیبات رنگی خود را زیبا جلوه خواهد داد. کاغذ دیواری آبی کاربنی را می توان به صورت تکه ای در کنار دیگر طرح ها و رنگ ها استفاده کرد و از آن لذت برد. هرگز از تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب غافل نشوید.
این رنگ احساس زندگی و وقار را القا می کند. در نتیجه شما با دیدن این رنگ احساس امنیت خواهید داشت. یکی از رنگ های جذاب در اکثر محیط ها به خصوص مناطق قدیمی و یا علاقه مندان به هنر، طرح های سنتی می باشند. از رنگ های زیبای آبی برای پوستر دیواری، رنگ آبی فیروزه ای است که در ادامه به تاثیرات آن می پردازیم.
خرید کاغذ دیواری آبی

کاغذ دیواری فیروزه ای اصیل و زیبا

خرید کاغذ دیواری فیروزه ای بیشتر برای رستوران های سنتی نیز توصیه می شود تا بتواند که حس و حال سنتی و محلی را به مخاطب انتقال بدهد. یکی از نکات قابل توجه این است که طرح های سنتی را با سبک های مدرن ترکیب نکنید. زیرا ممکن است تناسب درستی بین آن ها برقرار نباشد. از رنگ هایی که برای ترکیب رنگی با کاغذ دیواری فیروزه ای مناسب است، رنگ قهوه ای می باشد. البته می توانید آن ها با رنگ های دیگر نیز ترکیب نمایید. پ
علاوه بر کاربرد رنگ فیروزه ای در صنعت کاغذ دیواری، این رنگ و طرح در طلا و جواهر سازی و سایر صنایع و مشاغل نیز کاربرد دارد. دقت کنید که یکی از فاکتورهای خرید و انتخاب های دیوارپوش، بر اساس محیط شکل می گیرد.
برای مثال رنگ سرمه ای که یکی از رنگ مناسب برای کاغذ دیواری است. این رنگ برای محیط های سردسیر مناسب است. زیرا می تواند محیط آن قسمت را گرم و صمیمی جلوه بدهد. البته این طیف از رنگ ها را بهتر است در تمامی قسمت های دکوراسیون استفاده نکنید. برای مثال در یک اتاق از قسمت دیوار پشتی تخت خواب استفاده کنید و یا در قسمت پذیرایی می‌ توانید از پس زمینه یا دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

جمع بندی خرید کاغذ دیواری آبی 

رنگ آبی یکی از زیبایی های طبیعت است که در آسمان و دریا ها بیشتر دیده می شود و با پیشرفت علوم و تکنولوژی این رنگ در بسیاری از محصولات نیز وجود دارد. کاغذ دیواریها با رنگ و یا طرح های آبی بسیار خیره کننده می باشند و از این محصولات بیشتر برای قسمت های آرام مانند بیمارستان ها و یا اتاق نیز استفاده می شود، زیرا این رنگ باعث آرامش و حس راحتی در مخاطب می گردد. همین حالا از مشاورین ما در فیسکو برای انتخاب و خزید کاغذ دیواری آبی به طور رایگان کمک بگیرید.
  • ادمین فیسکو
  • دی 7, 1401
  • 627 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه