خرید پوستر دیواری آرایشگاه
بسیاری گمان می کنند که اجرای کاغذ دیواری و پوستر دیواری، مختص منازل است. در این مقاله ما نکات مهمی را در خصوص خرید پوستر دیواری آرایشگاه و سالن ارایشی برای شما یادآور می شویم. این نکات می تواند کمک بزرگی در دکوراسیون محل کار شما باشد تا با کمترین هزینه بیشترین تغییر را ایجاد نمایید. از مهم ترین کار هایی که برای داشتن یک فضای زیبا باید انجام دهیم داشتن یک دکوراسیون منسجم و قوی می باشد. این زیبایی و دکوراسیون می تواند با کمک انواع اشیاء و اکسسوی های تزیینی صورت بگیرد.
البته شایان ذکر است که باید در انتخاب تمام جزئیات مورد استفاده در محیط دقت داشته باشیم. یکی از قسمت هایی که زمینه دکوراسیون را مشخص می کند قسمت دیوار در دکوراسیون داخلی است. در واقع طرح و رنگ یک دیوار می تواند زمینه ای برای انتخاب سایر ابزار دکوراسیون داخلی باشد. تزیین دیوار نیز به کمک پوستر دیواری و کاغذ دیواری صورت می گیرد. امروزه به قدری تنوع محصولات پوستر دیواری و کاغذ دیواری زیاد است که تمام سلایق را پوشش می دهد. برای هر سبک و سلیقه ای پوستر دیواری جداگانه ای موجود می باشد. در واقع پوستر دیواری طرح مورد نظر را به زیبایی و با کیفیت بسیار بالا مانند یک تابلو به تصویر می کشد.
بهتر است قبل از انتخاب پوستر دیواری نیز نکاتی را رعایت کنیم. برای مثال پارادایم شغلی که در آن هستیم یا می خواهیم برای آن محیط پوستر دیواری انتخاب کنیم را در نظر بگیریم و مطابق آن طرح پوستر دیواری را مشخص کنیم. اگر در محیط از کاغذ دیواری استفاده شده است، باید دقت کتیم تا تصویر یا طرح مورد نظر با کاغذ دیواری همخوانی داشته باشد. برای کسب اطلاعات کافی در مورد انواع پوستر دیواری آرایشگاه در ادامه با فیسکو همراه بمانید.

نکات خرید پوستر دیواری آرایشگاه  
نکات خرید پوستر دیواری آرایشگاه

همان طور که گفته شد پوستر دیواری یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در طراحی محیط های داخلی است. در واقع پوستر دیواری با تصویری که در دکوراسیون داخلی به اشتراک می گذارد می تواند باعث زیبا سازی و ایجاد فضای منسجم در آن قسمت شود. آرایشگاه نیز یکی از مشاغلی می باشد که باید محیطی تمیز و آراسته داشته باشد. تا زمانی که مشتری به آن محیط مراجعه می کند خیالش از بابت تمیزی و نظافت راحت باشد و با کمال راحتی به آرایشگاه مراجعه نماید.هرگز تاثیر دکوراسیون در موفقیت در جذب مشتری را دست کم نگیرید.
البته انتخاب و خرید پوستر دیواری برای آرایشگاه های مردانه و زنانه کمی تفاوت دارد. با توجه به خلقیات زنانه و مردانه باید برای هر کدام پوستر دیواری جداگانه ای در نظر گرفت. زیرا دکوراسیون این دو فضا با یکدیگر متفاوت می باشد. به خصوص در کشور ما. زیرا در کشور های اروپایی و یا سایر کشور ها ممکن است که آرایشگاه زنانه و مردانه مشترک باشد. برای مثال در آرایشگاه های مردانه می توانیم از پوستر دیواری هایی با تصویر فشن و یا مردانه استفاده کنیم. همچنین استفاده از پوسترهای حاوی مدل مو هایی ترند شده در این صنف بسیار استقبال می شود و عموم مردم از آن بیشتر استفاده می کنند.
پوستر دیواری های پرتره به طور کل طرفداران نسبتاً کمی دارند و معمولا برای دکوراسیون های خاص می باشد. این پوستر ها در سالن آرایشی زنانه بسیار نمود خوبی دارند. البته برای انتخاب آن حتما باید فکر کنید و از رنگ ها و تصاویری استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند و یا هم هم خوانی داشته باشند. پیشنهاد فیسکو به شما ترکیب رنگ طلایی و مشکی برای این پوستر دیواری است.

خرید پوستر دیواری آرایشگاه
پوستر دیواری های پرطرفدار برای آرایشگاه

یکی از پوستر دیواری های پر طرفدار برای آرایشگاه های زنانه و مردانه پوستر دیواری های طرح سنگی است.  همان طور که می دانید هزینه خرید سنگ های تزیینی نسبتاً بالا است. علاوه بر خرید، نصب آن هم هزینه بر هست و هم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اما پوستر با نمای سنگ که بسیار طبیعی و واقعی به نظر می رسد هم هزینه نصب کم تری دارد و هم به راحتی نصب می شود و زمان کم تری را از شما خواهد گرفت. از هر لحاظ که فکر کنید خرید پوستر دیواری سنگی برای شما مقرون به صرفه است.
یکی از محبوب ترین پوستر دیواری های سنگی که در بسیاری از آرایشگاه از آن استفاده می شود پوستر دیواری سنگی مشکی با رگه های طلایی می باشد. عناصر این پوستر دیواری را می توانید طبق سلیقه ی خود بچینید. اما پیشنهاد ما برای تکمیل این نما،  انتخاب مبلمان سفید در روبه روی آن می باشد تا زمانی که مشتری مراجعه می کند و در آن قسمت منتظر می ماند از وقت سپری کردن در آنجا لذت ببرد.

طرح های پوستر دیواری روزنامه ای

طرح های پوستر دیواری روزنامه ای در واقع سبک مدرن هستند که این طرح طرفداران بسیار زیادی دارد و در بسیاری از مشاغل از این سبک استفاده می شود. این سبک از پوستر دیواری فضایی شیک و مدرن را در دکوراسیون داخلی حاکم می کند. علاوه بر آن می تواند حال و هوای قدیمی و هنری را به فضای آرایشگاه به ارمغان بیاورد. علاوه برای آرایشگاه این طرح بیشتر در مشاغلی مانند کافی شاپ ها دیده می شود. البته یک نکته خیلی مهم در انتخاب پوستر دیواری و دکوراسیون آن وجود دارد،

بحث نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد و بهتر است زمانی که برای دکوراسیون داخلی از ابزار هایی که باعث ایجاد نور می شوند استفاده می کنیم. در واقع بهتر است نور آن ها با دکوراسیون داخلی و ابزار دکوراسیون هماهنگی داشته باشند و مکمل یکدیگر باشند.

خرید پوستر دیواری آرایشگاه

هزینه پوستر دیواری آرایشگاه

کسانی که صاحب مشاغل می باشند باید حساب کتاب کلی از ورودی و خروجی های خود را داشته باشند تا بتوانند ابزار مورد نیاز و نیاز های خود را تهیه بکنند. برای آرایشگران نیز اولین ویژگی مورد نظر در محصولات قیمت آن می باشد.
در واقع بهتر است پوستر دیواری آرایشگاه و سالن زیبایی را از فروشگاهی تهیه کنند که قیمت به صرفه و منصفانه ای داشته باشد. بعد از بحث قیمت، بی شک کیفیت محصولات برای آرایشگران بسیار مهم است. بنابراین با خرید پوستر دیواری قابل شستشو و با کیفیت کیفیت و بهداشت سالن خود را تضمین نمایید. اگر هنوز در خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری مردد  هستید، با مشاورین ما در فیسکو تماس بگیرید و از تجربه ی آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

پوستر های دیواری یکی از انواع محصولات دکوراسیون داخلی است که در زیبا سازی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند. محیط آرایشگاه چه مردانه و چه زنانه طوری می باشد که مخاطب یا مشتری زمان نسبتا زیادی را در آن جا سپری می کند و در این زمان بهتر است که حوصله مشتری سر نرود. در واقع فضای محیط طوری باشد که از ماندن در آن محیط لذت ببرد و خسته نشود. برای اطلاع از طرح های پوستر دیواری و کاغذ دیواری، انواع مدل ها و اطلاع از قیمت آن ها می توانید به یکی از سایت های معتبر در این زمینه، به سایت فیسکو مراجعه فرمایید.
  • ادمین فیسکو
  • دی 21, 1401
  • 307 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه