عوامل تعیین قیمت هر رول کاغذ دیواری
کاغذ دیواری یکی از ارکان اصلی دکوراسیون می باشد و با خرید آن در واقع می توانیم زمینه دکوراسیون را آماده کنیم. برای انتخاب هر محصولی فاکتور هایی وجود دارد که دست برای برای خرید باز می کند. همچنین باعث می شود که در نهایت ما محصولی را که با توجه به فاکتور ها برتری دارد را انتخاب کنیم. قیمت هر رول کاغذ دیواری نیز یکی از فاکتور های مهمی می باشد که در انتخاب آن بسیار تاثیر دارد.
این قیمت نیز می تواند بر اساس خواسته ای که داریم نیز متفاوت باشد. زیرا تنوع محصولات کاغذ دیواری زیاد می باشد و از نظر طرح جنس و متریال ساخته شده متفاوت می باشند‌. همچنین بسیار از افراد از قیمت های متنوع کاغذ دیواری مطلع نبستند. اما در ادامه این مطالب می توانید از انواع آن ها و دلیل تفاوت قیمتی آنها مطلع شویم و خرید خوبی را تجربه کنیم. پس با ما همراه باشید تا به با انواع قیمت کاغذ دیواری و فاکتور های مهم در خرید آن ها آشنا گردید.

عوامل تعیین قیمت هر رول کاغذ دیواری

زمانی که برای خرید کاغذ دبواری به فروشگاه مراجعه می‌ کنید، لیست یا کاتالوگی در اختیار شما قرار داده می شود که در آن شما با طرح و رنگ های موجود آشنا می شوید.. پرسشی که باید برای اطلاع از قیمت پرسید این است که قیمت هر رول کاغذ دیواری چقدر می باشد. اندازه و طرحی که در آن جا انتخاب می کنید ثابت و مشخص شده است و با توجه به چیزی که می خواهید کاغذ دیواری را انتخاب می کنید.
منظور از مشخص بودن ابعاد این می باشد که اگر در هنگام خرید به پشت رول ها نگاه کنید اطلاعاتی از اندازه و ابعاد در آن قسمت ثبت شده است. پس با توجه به اطلاعات گفته شده سایز های آماده و مختلفی در بازار ها موجود می باشند. این اندازه بستگی به شرکتی و دستگاهی که این کاغذ دیواری ها را تولید می کند دارد. قبل از انتخاب می توانیم این موضوعات را برسی کنیم.
از استانداردهای اندازه برای کاغذ دیواری در اکثر فروشگاه ها برای هر رول ۵۳ سانتی متر در عرض و ۱۰ متر در طول است. با استفاده از این مقدار می توانیم ۵ متر و ۳۰ سانتی متر از دیوار را با رول کاغذ دیواری بپوشانیم. پیشنهاد می شود قبل از اقدام به خرید کاغذ دیواری حتما محیط و فضای داخلی را به صورت منظم تمیز کنید تا دید بهتری داشته باشید و بتوانید نسبت به دکوراسیون داخلی بهتر تصمیم گیری کنید.
همچنین می توانید قیمت کل را با استفاده از یک فرمول ساده به دست آورید. شاید بسیاری از افراد از این روش مطلع باشند اما به دلیل تکمیل اطلاعات این موارد را به طور مختصر خواهیم گفت. برای به دست آوردن قیمت کل کاغذ دیواری ابتدا مساحت و اندازه را به دست می‌آوریم و سپس ضرب در تعداد رول ها می کنیم. عدد به دست آمده قیمت کل کاغذ دیواری که باید تهیه کنیم می باشد.

انتخاب و قیمت هر رول کاغذ دیواری
مزایای دیوارپوش های قابل شستشو

همان طور که گفته شد دلیل این که قیمت کاغذ دیواری ها با یکدیگر متفاوت می باشد، می تواند مزایا و معایب آن ها باشد. یکی از مزایای مهم کاغذ دیواری ها که برای زیبایی و نظم بسیار مهم می باشد، قابلیت شستشوی کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری هایی وجود دارند که در صورت افتادن لکه بر روی آن می توانید لکه را با استفاده از یک پارچه و یا کاغذ به راحتی از روی آن پاک کنید و نگران پخش شدن و یا خراب شدن آن نباشید.
بعضی از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو ندارند و با انجام تمیز کاری ممکن است پوسیده و یا خراب شوند و شکل ظاهری خود را از دست بدهند. یکی از کاغذ دیواری هایی که تقریبا گران قیمت است و این قیمت گذاری نیز بی دلیل نیست، کاغذ دیواری نانوون می باشد. باید توجه داشته باشید که این کاغذ دیواری طرح های بسیار زیبایی دارد اما با کاغذ دیواری های نانو متفاوت می باشد. در ادامه به ویژگی های این کاغذ دیواری بیشتر می پردازیم تا شما نیز با دلایل محبوبیت آن آشنا شوید. البته شما مجبور به انتخاب طرح های موجود در بازار برای خرید و سفارش کاغذ دیواری نیستید و می توانید چاپ طرح دلخواه خود را به ما سفارش دهید تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بر روی دیوار پوشتان به صورت کاغذ دیواری یا پوستر دیواری چاپ کنیم. 
از ویژگی های مهم دیگر کاغذ دیواری نانوون این است که با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده است و به راحتی نصب و یا تعویض می شوند و زمان زیادی نخواهد برد. از دیگر کاغذ دیواری ها که در قیمت آن تاثیر گذار می باشد کاغذ دیواری وینیل دار می باشد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین کاغذ دیواری ها در بازار شده است.
نظافت این کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و می توانید با یک دستمال نم دارد و مرطوب نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید زیرا این کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد. از طرفی به دلیل عناصر با کیفیت ساخت تاریخ مصرف این کاغذ دیواری نسبتاً طولانی می باشد و به راحتی خراب نخواهد شد.
 قیمت هر رول کاغذ دیواری

قیمت هر رول بر اساس کشور ساخت

از عواملی که می تواند در کیفیت و قیمت محصول تاثیر گذار باشد صادرات و واردات محصول می باشد. در بعضی مواقع قیمت محصول بستگی به تولید آن محصول در محیطی بستگی دارد. برای مثال قیمت هر رول کاغذ دیواری که در آلمان ساخته می شود یقیناً متفاوت تر از قیمت کاغذ دیواری در چین خواهد بود. با توجه به دلایل گفته شده این تفاوت می تواند دلایل زیادی داشته باشد.
اگر بخواهیم صادقانه مطالب را ارائه بدهیم ساخت و کیفیت محصولات کاغذ دیواری در ایران در رده پایین قرار دارد. البته در زمان گذشته شرکت های زیادی در ایران برای تولید کاغذ دیواری فعالیت می کردند. این شرکت عبارت هستند از پلاسکا، پلاستر، دکورا و .. شرکت پلاسکا جزو بهترین شرکت های تولید کاغذ دیواری بود. متاسفانه بیشتر کاغذ دیواری هایی که در فروشگاه موجود می باشند از کشور های مختلف و واردتانی هستند و کاغذ دیواری های ایرانی آنچنان کیفیت مناسبی ندارند. اما شما در فیسکو می توانید بهترین کیفیت موجود در بازار را بیابید زیرا اهمیت به کیفیت تخصص ماست. از مهم ترین ویژگی‌ های کاغذ دیواری های وارداتی کیفیت و جنس این محصولات می باشد که سبب طولانی شدن عمر و محبوبیت بی حد آن ها شده است.

کلام آخر

حتما قبل از خرید کاغذ دیواری به عوامل گفته شده توجه کنید و عناصر مختلفی که در قیمت هر رول کاغذ دیواری تاثیر گذار هستند را به خوبی برسی کنید. زیرا کاغذ دیواری یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی می باشد و به عنوان زمینه دکوراسیون شناخته می شود. پس اگر این انتخاب نامتعارف و بدون دانش از عوامل مهم خرید باشد تناسبی در دکوراسیون ایجاد نخواهد شد و ظاهری ناهماهنگی به خود خواهد گرفت. با استفاده از اطلاعات داده شده می توانید نسبت به خرید و شناخت کاغذ دیواری آگاهانه اقدام کنید. برای هر گونه مشاوره رایگان روی متخصصین ما در فیسکو حساب کنید و با ما تماس بگیرید.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 1, 1401
  • 449 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه