نکات خرید کاغذ دیواری جدید

اگر به فکر خرید کاغذ دیواری جدید هستید، این مقاله را از دست ندهید. از عوامل مهم در زیبایی و شکوفایی منازل و یا محیط های داخلی استفاده از دکوراسیون زیبا می باشد. این دکوراسیون می تواند با عناصر و لوازم منزل و یا استفاده از دیوارپوش و ابزار آلات در معماری ساختمان تکمیل گردد. انتخاب یک دکوراسیون زیبا و دقیق می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و نظم فضای داخلی داشته باشد.

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی نیز در تمام سبک ها و سلایق اجرای کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها دنیای بسیار بزرگی دارند. یعنی از نظر تنوع در رنگ و طرح کیفیت و قمیت و….. از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و این ویژگی می تواند در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار باشد.

دلایل خرید کاغذ دیواری جدید

خرید کاغذ دیواری ممکن است به شیوه های گوناگونی انجام شود. برای مثال مد روز می تواند بسیار تعیین کننده در سلیقه شما باشد. در هر صورت قبل از انتخاب و خرید کاغذ دیواری، بهتر است با افراد محیط مد نظر به خوبی مشورت کنید و با توجه به سلایق انتخاب مناسبی داشته باشید. با مرور زمان ممکن است که برخی از افراد علاقه خود را نسبت به رنگ و طرحی از دست بدهند و سلیقه آن ها تغییر کند.

در چنین شرایطی می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن کاغذ دیواری خود را تعویض کنند. در واقع با کثیف شدن و یا کهنه شدن، کاغذ دیواری می توانید آن را تعویض کنید و کاغذ دیواری جدیدی را انتخاب بنمایید. یکی از دلایل تعویض کاغذ دیواری نیز می تواند خرابی آن ها و یا نیاز به تغییر در رنگ و طرح باشد. برای اطلاعات بیشتر از خرید کاغذ دیواری جدید با فیسکو همراه بمانید.

 خرید کاغذ دیواری جدید

عوامل مهم در خرید کاغذ دیواری جدید

در قسمت های مختلف منزل و یا محیط کار می توان از کاغذ دیواری های مناسب همان محیط استفاده نمود که این موضوع بسیار مهم است. تنها انتخاب درست کاغذ دیواری مهم نیست، بلکه شستشو و نظافت آن بسیار مهم می باشد. برخی کاغذ دیواری ها به مرور زمان کیفیت و زیبایی خود را از دست می دهند. این عامل ممکن است توسط روش های مختلفی صورت بگیرد. بهتر است اگر قصد خرید کاغذ دیواری جدید را دارید، قابلیت هایی از قبیل ضد آب و قابلیت شستشو را در نظر بگیرید.

طول عمر هر کاغذ دیواری، قطعاً به جنس کاغذ دیواری و نگهداری از آن وابسته است. در بعضی مواقع در بازار شاهد پر فروش شدن یک طرح از کاغذ دیواری هستیم. اما دقت کنید که این طرح ها خیلی زود تکراری می شوند. یعنی با تغییر سال و آمدن رنگ های و طرح های جدید، آن کاغذ دیواری از چشم می افتد. لذا بهتر است کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی خود را با توجه به سلیقه ی خودتان انتخاب کنید. 

انتخاب کاغذ دیواری آشپز خانه

یکی از قسمت هایی که انتخاب کاغذ دیواری برای آن تامل بر انگیز و نیازمند فکر بسیار است، آشپز خانه می باشد. زیرا علاوه بر انتخاب رنگ و طرح آن باید به جنس محصول نیز توجه کنید. آشپزخانه محیطی برای آشپزی می باشد. بنابراین این موضوع طبیعی است که کاغذ دیواری مورد استفاده در این محل، در طول زمان کثیف و یا آلوده شود و یا با رطوبت در ارتباط باشد.

بنابراین کاغذ دیواری آشپزخانه معمولا باید ضد آب باشد و جنس آن طوری باشد که روغن را به خود جذب نکند تا در صورت کثیف شدن بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید و نگران خراب شدن آن نباشد. اما اگر کاغذ دیواری هم کثیف شده است و از طول عمر ان نیز چند سالی می گذرد، پس اکنون زمان این موضوع رسیده است که نسبت به تعویض آن و خرید کاغذ دیواری جدید اقدام کنید.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

قسمت پذیرایی چه در منازل و یا محیط های کاری که با عنوان لابی یاد می شود، از بخش های مهم می باشد. به خصوص در دکوراسیون داخلی می توان از عناصر مختلفی برای تزئین پذیرایی استفاده نمود. برای این قسمت معمولا باید از رنگ هایی استفاده شود که خسته کننده نباشد تا بتواند مخاطب و یا مشتری را مجذوب نگه دارد. از طرفی تمیز ماندن و نظافت آن بسیار مهم است.

به همین دلیل بهتر است کاغذ دیواری مناسبی را برای این قسمت انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید کاغذ دیوازی مدرن و تک رنگ برای این قسمت است. شما می توانید از نصب پوستر دیواری نیز برای نقطه کانونی در این محیط استفاده نمایید. بهتر است جنس کاغذ دیواری مورد نظز مقاوم باشد تا در صورت آلوده شدن بتوان آن را به راحتی تمیز کرد.

اما در بعضی مواقع ممکن است که کاغذ دیواری به وسیله کودکان و یا به طور اتفاقی آسیب ببیند و یا خراب شود. در این صورت می توانیم نسبت به تعمیر آن اقدام کنیم. اما در صورتی که آسیب بیش از اندازه بود و کاغذ دیواری برای مدت طولانی استفاده شده است، بهتر است نسبت به تعویض آن اقدام کنید. زیرا خرید دوباره، بسیار مقرون به صرفه تر از تعمیر خواهد بود.

نکات خرید کاغذ دیواری جدید
نکات مهم در تعویض کاغذ دیواری

نکاتی وجود دارد که قبل از تعویض کاغذ دیواری باید به آن ها توجه کنید. نکات اولیه بسیار ساده می باشند اما از اهمیت بالایی برخوردارند. برای مثال ابزار و وسایل را از روی دیوار بردارید تا از خرابی آن جلوگیری کنید. در مرحله بعد عناصر دکوراسیون مانند مبلمان را به گوشه ای هدایت کنید و یک نایلون بر روی آن بکشید تا از کثیف شدن آن جلوگیری کنید.

نکته بعدی در جدا سازی کاغذ دیواری این است که جنس چسب آن خشک باشد. اگر به خوبی چسب کاغذ دیواری خشک شده باشد کاغذ دیواری به راحتی جدا می شود و سپس می توانید نسبت به نصب کاغذ دیواری جدید اقدام کنید. در بعضی از منازل و یا محیط های کاری، کاغذ دیواری قبلی را تعویض نمی کنند. بلکه بر روی کاغذ دیواری قدیمی، کاغذ دیواری جدید را نصب می کنند. البته در این نوع بهتر است که کاغذ دیواری قبلی دارای برجستگی نباشد. زیرا در این صورت ممکن است کاغذ دیواری که بر روی آن نصب می شود بد ظاهر شود.

اگر در این زمینه تجربه خاصی ندارید بهتر است برای کندن آن و یا نصب کاغذ دیواری جدید حتما از مشاور و یا افراد با تجربه استفاده کنید تا نتیجه کار زیبا بشود. با رعایت کردن این مراحل می توانید از خرابی ها و آسیب های ناشی برای نصب کاغذ دیواری جدید جلوگیری کنید.

کلام آخر

انتخاب کاغذ دیواری کار آسانی نیست و قبل از انتخاب آن باید ابتدا عوامل و پیش زمینه هایی را در نظر بگیریم و سپس نسبت به خرید آن اقدام نماییم. اما موضوع اصلی این مبحث این است که بعد از مدتی کاغذ دیواری و یا رنگ و طرح آن می تواند برای مخاطب تکراری باشد و دیگر نسبت به آن علاقه ای نداشته باشد.

در این صورت می تواند دیوارپوش ها را بدون نگرانی تعویض کند و با مراجعه به فروشگاه های کاغذ دیواری از محصولات و رنگ و طرح های جدید مطلع شود. برای خرید کاغذ دیواری جدید با بهترین قیمت و کیفیت همین حالا با ما تماس بگیرید. نصابان ما در سراسر کشور آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند.

  • ادمین فیسکو
  • دی 9, 1401
  • 311 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه