انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری یک ابزار و محصول منم برای زیبایی و ایجاد نمایی منسجم برای دکوراسیون داخلی می باشد. در واقع انتخاب کاغذ دیواری یک فرایندی است که بهتر است با دقت انجام شود. زیرا عوامل مختلفی چون محیط، اندازه، سلیقه و سایر موارد وجود دارند که بر انتخاب کاغذ دیواری مورد نظر تاثیر می گذارند. اما کاغذ دیواری ها تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید کاغذ دیواری مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.
کاغذ دیواری ها می توانند بر حال خوب و حس خوب یک دکوراسیون داخلی نیز تاثیر گذار باشند. اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که ابتدا باید نسبت به انواع کاغذ دیواری اطلاعات داشته باشیم و سپس نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در واقع با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز محصولات جدید تر با کیفیت متفاوتی تولید می شوند که اگر نسبت به آن ها اطلاعات سطحی و کافی نداشته باشیم ممکن است در انتخاب آن اشتباه کنیم. برای آشنایی بیشتر با انواع جنس کاغذ دیواری، در ادامه با فیسکو همراه باشید.


انواع جنس کاغذ دیواری

همان طور که می دانید کاغذ دیواری یک محصول مهم در دکوراسیون داخلی می باشد.  خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری برای قسمت های مختلف متفاوت است و نمی توانن برای تمامی قسمت ها کاغذ دیواری یکسانی در نظر گرفت. زیرا ممکن است فضا کسل کننده باشد. اما با در نظر گرفتن فاکتور های دیگر می توانید در انتخاب بهترین کاغذ دیواری مورد نظر بهتر تصمیم گیری کنید. کاغذ دیواری ها از نظر جنس و نوع ساخت تفاوت های زیادی دارند‌. در این مقاله می می خواهیم چند نوع از کاغذ دیواری های مختلف را برسی کنیم. پس همراه ما باشید.
انواع جنس کاغذ دیواری


کاغذ دیواری paper well covering

اولین کاغذ دیواری که می خواهیم آن را بررسی کنیم از جنس کاغذ با پوشش بالا است. این کاغذ دیواری همان طور که از نامش پیداست از جنس کاغذ است و به راحتی بر روی دیوار قابل نصب است. اما یکی از معایبی که این کاغذ دیواری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارد این است که به راحتی قابل شستشو نمی باشد. به همین دلیل اگر در محیطی زندگی می کنید که حال و هوای شرجی دارد بهتر است از این نوع کاغذ دیواری استفاده نکنید.
تولید این کاغذ دیواری به صورت ساده و بافت دار می باشد. کاغذ دیواری ها در مدل های مختلفی تولید می شوند اما معمولا دارای دو لایه زیرین و سطحی یا روکش می باشند. حتی بعضی از کاغذ دیواری ها تعداد لایه های بیشتری نسبت به سایز کاغذ دیواری ها دارند. اما اطلاعات کاغذ دیواری در بسته بندی کاغذ دیواری بایستی وجود داشته باشد. تا هنگام خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری علاوه بر معرفی فروشنده خود کالا نیز اطلاعاتی داشته باشد.


کاغذ دیواری پارچه ای Coated fabric

یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری که طرفداران خاص خود را دارد و معمولا در هر جایی از این نوع کاغذ دیواری استفاده نمی کنند، کاغذ دیواری پارچه ای می باشد. این کاغذ دیواری از لایه های پارچه ای ساخته شده است و در واقع ممکن است لایه های زیرین و یا رویی این کاغذ دیواری از جنس کاغذ باشد. اما این کاغذ دیواری زیبایی بسیار زیادی و برای محیط هایی مانند مزون ها بسیار مناسب می باشد.
 از معایبی که این نوع کاغذ دیواری دارد، می توان به عدم قابلیت شستشوی آن اجاره کرد. به دلیل اینکه جنس این کاغذ دیواری از پارچه است ممکن است اگر کثیف بشود نظافت و تمیز کردن آن به راحتی نباشد. این کاغذ دیواری ها به دلیل جنس پارچه‌ ای که دارند بسیار مقاوم هستند. برای هنرمندان و یا افرادی که نمی خواهند صدا از اتاق و یا محیط بیرون برود می توانند از این کاغذ دیواری استفاده کنند تا به عنوان عایق صداعمل کند.


کاغذ دیواری از جنس وینیل Vinyl

از  مطمئن ترین و مقاوم ترین نوع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری های وینیل می باشد که بسیار سخت هستند و به راحتی خراب نمی شوند. اگر در محیطی که زندگی می کنید رفت و آمد زیاد می باشد، به خصوص کودکان که ممکن است با استفاده از اشیاء به کاغذ دیواری آسیب بزنند‌. می توانید از کاغذ دیواری وینیل از جنس PVC استفاده نمایید‌. نکته بسیار مهم این کاغذ دیواری این است که نصب و شستشوی این کاغذ دیواری بسیار آسان و راحت می باشد.
نحوه ساخت این کاغذ دیواری با لایه روکش وینیل شده می باشد و برای محیط های مرطوب و شرجی نیز می توان از این کاغذ دیواری به راحتی استفاده کنید. از طرفی اگر لکه های چربی بر روی این کاغذ دیواری بیافتند به راحتی می توانید آن ها را پاک کنید.
انواع جنس کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها بر اساس نوع و جنس قمیت های متفاوتی دارد. و همان طور که می دانید قیمت یک محصول از مهم ترین فاکتور ها برای مشتری می باشد. یکی از دلایل آن این است که مشتری با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته است خرید می کند‌. قیمت کاغذ دیواری نیز بر اساس جنس، نوع، کیفیت و نحوه تولیدی که دارند قیمت متفاوتی نیز دارند‌. مشتریان بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری بهتر است درباره ی محصولات اطلاعات کافی را کسب کنند سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایند. یکی از معتبر ترین سایت ها که می توانید اطلاعات کافی را در مورد کاغذ دیواری و پوستر دیواری از آن کسب کنید سایت فیسکو می باشد.

کلام آخر:

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که در سبک ها و طرح و جنس های مختلفی تولید می شوند. انتخاب هر کدام از جنس ها و سبک های کاغذ دیواری بستگی به شرایط مختلفی همچون سلیقه، شرایط محیطی، اندازه، و همچنین در نظر گرفتن سایر ابزار دکوراسیون داخلی می باشد. اول از همه بهتر است انتظار خود را از کاغذ دیواری مورد نظر خود مشخص کنید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. نکته مهم دیگر این است که در خرید کاغذ دیواری دقت کنید تا از جای مطمئن باشد تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. یکی از بهترین سایت ها در زمینه فروش محصولات پوستر دیواری و انواع کاغذ دیواری سایت فیسکو می باشد. با مراجعه به سایت می توانید از سایر محصولات کاغذ دیواری نیز دیدن نمایید.
  • ادمین فیسکو
  • اسفند 21, 1401
  • 384 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه