از صفر تا صد اجرای انواع کاغذ دیواری

شرکت های تولید و نصب انواع کاغذ دیواری بسیار متنوع اند. کیفیت چاپ و کیفیت متریال مورد استفاده تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی ظاهری و طول عمر کاغذ های دیواری دارد. لذا بسیار حائز اهمیت است که از شرکت های معتبری که تضمین کیفیت و اصالت کالا دارند، خرید کنید. کاغذ های دیواری از محبوب ترین ابزار آلات دکوراسیون داخلی ساختمان ها محسوب می شوند و تاثیر به سزایی در زیبایی و دکوراسیون منازل، مجتمع های تجاری و اماکن تفریحی دارند.
در دهه های اخیر نیز با توجه به افزایش طرح ها و رنگ ها، استفاده از این دیوارپوش های متنوع بسیار باب شده است. در این مقاله نکات مهم خرید و نصب کاغذ دیواری می پردازیم و بهترین مجری های کاغذ دیواری، بهترین شرکت های تولید کننده و با کیفیت ترین طرح های موجود در بازار را بررسی می کنیم، پس همراه ما باشید. مجموعه ی فیسکو ارائه دهنده ی بیشترین تنوع طرح در زمینه ی کاغذ دیواری، پوستر دیواری و ابزارآلات دکوراسیون داخلی می باشد. اعتبار این شرکت برگرفته از سابقه ی درخشان و همکاری موفقی است که با شما عزیزان داشته است.
دیوارپوش های کاغذ دیواری مانند رنگ روغن برای زیبایی دیوارهای داخل ساختمان استفاده می شوند، هرچند در ابتدا اجرا و نصب کاغذ های دیواری کاری ساده و آسان به نظر می رسد، اما با توجه به قیمت قابل توجه این دیوار پوش ها و ظرافت آن ها، اگر نکات مهم نصب رعایت نشود، هرگز خروجی و نتیجه ی مطلوبی را شاهد نخواهید بود. پس لطفا برای نصب دیوارپوش ها از افراد خبره و ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

نکات مهم در نصب انواع کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری کاری است که نیاز به ظرافت و دقت بسیاری دارد، لذا پیشنهاد ما این است که هرگز این کار را خودتان انجام ندهید. در این بخش به اختصار مراحلی از نصب کاغذ های دیواری را توضیح می دهیم، پس با ما همراه باشید.

آماده سازی سطح برای نصب کاغذ دیواری

دقت کنید این کار نیاز به صبر و دقت و حوصله ی بسیاری دارد. بهتر است پیش از نصب کاغذ های دیواری سطح را از هر گونه چربی و الودگی پاک کنید. و اگر دیوار شما از قبل دارای دیوار پوش کاغذی یا وینیل باشد، بهتر است آن را از دیوار جدا کنید و بل سمباده سطح مورد نظر را برای دیوار پوش جدید آماده کنید.

برش صحیح ورقه های کاغذ دیواری

انحنا و قوس دیوارها سبب می شود که شما به برش های دیگری به جز برش های اصلی کاغذ دیواری نیاز پیدا کنید. یک کاتر بسیار تیز در این هنگام می تواند کمک خوبی باشد.

تراز کردن با گوشه ها

بسیاری از دیوار ها ناهمواری هایی بر سطح خود دارند که این مانع از خوابیدن درست کاغذ دیواری بر روی آن ها می شود. لذا بهتر است در این موارد از ابزاری به نام شاقول استفاده کنید و به کار خود، ظرافت بیشتری ببخشید.

چسب زدن سطح کاغذ دیواری

دقت در چسب زدن باید بسیار بالا باشد. به همین منظور در آغشته کردن سطح پشت کاغذ دیواری، از قلموی درشت استفاده کنید و این کار را از قسمت میانی دیوار پوش شروع کنید. برای گوشه ها از قلموی کوچک استفاده کنید تا از کثیفی احتمالی جلوگیری شود.

درز گیری و جلوگیری از چروک کاغذ دیواری

زیبایی و جلوه کاغذ دیواری پس از اجرا بستگی به مهارت و دقت در چسباندن و نصب آن دارد، در نتیجه در هنگام نصب، با دقت سعی در خارج کردن هوای بین دیوار و دیوارپوش ها داشته باشید. بهتر است قبل از خرید، متراژ هر دیوار را به طور جداگانه حساب کنید و سپس با توجه به نیاز، برای خرید اقدام کنید.

از صفر تا صد اجرای انواع کاغذ دیواری

مزایای خرید انواع کاغذ دیواری از شرکت فیسکو

تنوع بالا و امکان مقایسه ی کیفیت و قیمت، در مجموعه ی فیسکو انتخاب شما را آسان تر می کند‌. شما می توانید گزارش کاملی از جنس، قیمت مصوب در هر متر و کیفیت هر محصول در سایت ما بخوانید و سپس تصمیم بگیرید.
کاغذ های دیواری قابلیت نصب در کمترین زمان ممکن دارند و بهترین انتخاب در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. این اکسسوری ها بسته به جنس و متریال مورد استفاده در آن، قابلیت شستشو و ضد آب بودن نیز دارد که این ویژگی شما را از پرداخت هزینه های اضافی بی نیاز می کند.
شما می توانید با توجه به نوع ساختمان خود، تنها از یک یا چند دیوار برای دکوراسین با دیوارپوش ها استفاده کنید. کاغذ های دیواری امروزه چیزی فرا تر از یک دیوار پوش سراسری با پترن های ساده هستند و در بسیاری از موارد حکم یک تابلو تزیینی را می توانند در ساختمان شما بازی کنند‌.
مجموعه ی فیسکو با داشتن بهترین نصاب ها یکی از بهترین مجریان کاغذ دیواری در پایتخت می باشد. فقط کافیست تا خانه ی خود را به ما بسپارید و از کیفیت و ظرافت دیوارپوش خود لذت ببرید.
شعار ما تضمین کیفیت و اصالت کالاهایی ست که عرضه می کنیم، پس برای اطلاعات بیشتر و مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

مزایای خرید انواع کاغذ دیواری از شرکت فیسکو

قیمت نصب کاغذ دیواری

فاکتورهای زیادی در محاسبه ی قیمت نصب کاغذ دیواری دخیل هستند و کم و زیاد بودن این هزینه بستگی به جنس دیوار، جنس دیوارپوش، متراژ ساختمان و معماری ساختمان شما دارد‌. برخی از دیوارپوش ها ساختار ساده ای دارند و برخی به مراتب جنس ظریف و حساس تری دارند. بدیهی است که هزینه های نصب کاغذ دیواری هر کدام از این ها متفاوت است.

با توجه به رشد بی رویه ی ساختمان ها و تنوع تولید تجهیزات داخلی ساختمان، امروزه دیوارپوش ها با تنوع بیشتری تولید می گردند و روش های متفاوتی برای انواع نصب کاغذ های دیواری بر روی دیوار های رنگ روغن و رنگ اکریلیک، دیوار های گچی، دیوار های کاغذ شده و …. وجود دارد. لازم به ذکر است که آماده سازی هر کدام از این دیوار ها، قبل از نصب کاغذ های دیواری بسیار مهم است و نیاز به دقت بالایی دارد. حرفه ای ترین نصاب ها و مجریان را در اختیارتان می گذاریم تا با خیال آسوده از دکوراسیون داخلی خود لذت ببرید.

  • ادمین فیسکو
  • مرداد 27, 1401
  • 504 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه