خرید کاغذ دیواری نانوون
برای زیبا ساختن دکوراسیون داخلی نیاز به ایده های خوب و به روز داریم. در روز ایده های بسیار زیادی برای دکوراسیون داخلی داده می شوند و می توان بر اساس سلیقه آن ها را انتخاب نمود. دنیای کاغذ دیواری نیز هر روز پیشرفت می کند و طرح ها و رنگ های جدیدی به آن اضافه می شود. کاغذ دیواری نانوون نیز یکی از انواع جذاب کاغذ دیواری ها می باشد.
البته تمام طیف های رنگی و انواع کاغذ دیواری با توجه به سلیقه می تواند متنوع باشد. اما ما در این مقاله قصد معرفی کامل این تجهیزات را داریم. برای آشنایی با کاغذ دیواری نانوون در ادامه با فیسکو همراه باشید.

معرفی کامل کاغذ دیواری نانوون 

برای داشتن یک انتخاب عالی و جذاب می توانید از کاغذ دیواری های نانوون استفاده کنید. زیرا مزیت ها و ویژگی هایی دارد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. درباره ساخت کاغذ دیواری نانوون، این کاغذ دیواری از ترکیب الیاف های طبیعی و مصنوعی می باشد. ساخته شدن توسط الیاف طبیعی و مصنوعی باعث می شود تا کاغذ دیواری به راحتی آسیب نبیند. 
این کاغذ دیواری حتی اگر خیس یا نم دار شد، در بلند مدت شکل و جلوه خود را از دست ندهد. در گذشته نه چندان دور به دلیل کمبود اطلاعات، زمانی که کاغذ دیواری آسیب می دید افراد کمی می توانستند آن را با سرعت بالا تعویض کنند. طولانی تر از تعویض کاغذ دیواری ها مسأله رنگ های روغنی و… بودند که هم نصب آن هزینه و زمان می برد و هم ترمیم و یا از بین بردن آن هزینه بر بود. برای آگاهی از قیمت کاغذ دیواری  کلیک کنید.
همان طور که گفته شد عوض کردن کاغذ دیواری نیز به زمان نیاز دارد. اما تعویض سریع به کاغذ دیواری های نانوون به راحتی امکان پذیر می باشد. در واقع کاغذ دیواری های ناوون یکی از انواع کاغذ دیواری می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی تعویض کنید.
قیمت کاغذ دیواری نانوون 

نانوون مناسب ترین دیوارپوش برای چاپ دیجیتال

کاغذ های دیواری نانوون می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای چاپ طرح های دیجیتال بر روی کاغذ دیواری باشد. زیرا کاغذ دیواری نانوون با ویژگی خاصی که دارند در برابر خشکی و گرما مقاوم هستند. پس در نتیجه طول عمر این نوع کاغذ دیواری بیشتر خواهد بود. برای تولید انبوه نیز این جنس از کاغذ دیواری می تواند مناسب است. زیرا آلودگی کمتری دارد و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.
همان طور که گفته یکی از ویژگی های مهم کاغذ دیواری نانوون این است که می توان از آن به راحتی در آشپزخانه ها و فضا هایی که رطوبت ممکن است وجود داشته باشد استفاده کرد. زیرا در مقابل گرما و رطوبت مقاوم هستند. ویژگی مثبتی که با کاغذ دیواری های دیگر یکسان می باشد همان قابلیت شستشو است که در صورت کثیف بودن می توانید آن را تمیز کنید.

جنس کاغذ دیواری نانوون

همان طور که گفته شد ساخت کاغذ دیواری نانوون یک ایده ی خلاقانه می باشد. این کاغذ دیواری از گاز پانسمان، فیلتر قهوه و کیسه های چای ساخته شده است. در این کاغذ دیواری الیاف با چسب مخلوط می شوند و به کمک اکریلات در واقع تقویت می شوند. و برای نگهداری از رنگ و جلوه ی آن و جلوگیری از کم رنگ شدن آن از رنگدانه ها استفاده می کنند. همان طور که گفته شد این کاغذ دیواری جزو کاغذ دیواری های جدید می باشد و به راحتی می توان آن را نصب نمود.
تاریخ ساخت این کاغذ دیواری تقریبا به یک دهه پیش باز می گردد که تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته و از آن بسیار استقبال شده است. این کاغذ دیواری ها هم به طرح زیبا و هم به نصب سریع محبوب و معروف شده اند. این کاغذ دیواری در بسیاری از کسب و کار ها مانند هتل ها که نیازمند نصب سریع هستند کاربرد دارند. کاغذ دیواری نانوون از دو کلمه wowen و non تشکیل شده که wowen به معنی بافته شده و non تضاد این موضوع می باشد. البته از جنس نانوون در ساخت پوستر دیواری نیز می توان استفاده کرد.
جنسی که در ساخت این نوع کاغذ دیواری به کار برده شده است باعث می شود که این کاغذ دیواری در برابر پارگی و خراب شدن مقاوم باشد. و در بازار این نوع کاغذ دیواری به مقاومت و پایداری معروف است. به دلیل متریال خوب و با کیفیت، استفاده کننده می تواند هر زمانی که بخواهد به راحتی این کاغذ دیواری را نصب کند و به راحتی آن را در صورت نیاز عوض کند و برای آن جایگزین دیگری داشته باشد.
خرید کاغذ دیواری نانوون

سر گذشت کاغذ دیواری 

در گذشته نه چندان دور فروش کاغذ دیواری کاهش یافت. یکی از مهم ترین این دلایل کپک و قارچ بود. این مشکل بیشتر در کاغذ دیواری های قدیمی شایع بود که بین کاغذ دیواری و دیوار بخار می ماند و باعث ایجاد کپک و میکروب می شد. اما این مشکلات به طور کل در کاغذ دیواری های نانوون بر طرف شده است و با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید.
در واقع ایده ای که در ساخت این کاغذ دیواری وجود دارد با ایجاد حفره هایی که با چشم دیده نمی شوند در کاغذ دیواری، باعث می شود که هوا جریان داشته باشد و از ایجاد باکتری و قارچ جلوگیری می کند. در این صورت کاغذ دیواری همیشه تمیز خواهد ماند و به مشکلات بهداشتی بر نخواهید خورد. از دلایل دیگر سخنی کاغذ دیواری در قدیم این بود که زمان جدا کردن آن باید آن را خیس می کردید و یا در بعضی از انواع آن ها با استفاده از بخار و خراشیدن آن ها قسمت های آن را از دیوار جدا می کردید اما با استفاده از کاغذ دیواری نانوون دیگر نیاز به اقدام هیچ یک از کارهای گفته شده را نخواهید داشت.

جمع بندی کاغذ دیواری نانوون 

در زمان های گذشته نصب کاغذ دیواری با مشکلاتی همراه بود که با کمی هزینه و به کمک نصابی ماهر می توانستیم آن را برای دکوراسیون داخلی نصب کنیم. با وجود کاغذ دیواری از جنس نانوون دیگر نیازی به نگرانی نیست و می توانید کارتان را سریع انجام دهید.
در صورت عدم تناسب کاغذ دیواری با طرح و استایل منزل و دکوراسیون داخلی می توانید به راحتی آن را تعویض بکنید. همچنین نگرانی بابت هزینه بالای نصب و زمان بالای تعویض ندارید زیرا به راحتی می توانید هم نصب کنید و یا آن را تعویض کنید.
  • ادمین فیسکو
  • مهر 20, 1401
  • 440 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه