خرید کاغذ دیواری مناسب رستوران
از مسائل مهم برای رشد کسب کار های بزرگ و کوچک پرداختن به ریزترین عوامل کاری می باشد که باعث پیشرفت کار است. یکی از این  مسائل مهم که در کنار عناصر دیگر بر کسب و کار تاثیر می گذارد، نظافت و تمیزی و دیزاین و طراحی مناسب می باشد. به خصوص در حال حاضر به این موضوع بسیار تاکید می شود و آن را مهم می داند.
همان طور که می دانید کاغذ دیواری یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی است و می تواند در نظم عناصر و تناسب آن ها با یکدیگر بسیار تاثیر گذار باشد. در محیط هایی کاری مانند رستوران و غذاخوری، انتخاب کاغذ دیواری مناسب رستوران بسیار مهم می‌باشد، زیرا باید فضای رستوران را دلگرم و آرامش بخش جلوه بدهد.
 افرادی که به رستوران مراجعه می کنند می‌خواهند در کمال آرامش به همنشینی با خانواده یا افراد آشنا ادامه بدهند و در کنار آن ها از خدمات رستوران استفاده بکنند. برای آشنایی با کاغذ دیواری مناسب رستوران در ادامه با فیسکو همراه باشید.

معرفی کاغذ دیواری مناسب رستوران

رستوران های فست فود یکی از مورد علاقه ترین مکان ها برای اقشار مختلف به خصوص جوانان می باشند. بی شک صاحب رستوران دوست دارد که مشتریان که وارد مغازه اش می شوند بیشتر و بیشتر سفارش بدهند و از خدمات رستوران استفاده کند. و با توجه به اینکه کاغذ دیواری نقش به سزایی در زیبایی و جذب مشتری دارد، وقتی مشتری وارد رستوران شود در حالی که جذب دکوراسیون و محیط زیبا است به فکر تغذیه خود نیز می باشد.
پس انتخاب درست و متناسب کاغذ دیواری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از این جهت رنگ های تند و هیجان آور مانند قرمز و زرد گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب کاغذ دیواری رستوران است. در واقع زمانی که مشتری ها در رستوران و یا کافه سپری می کنند یک مزیت و امتیاز برای رستوران می باشد. برای خرید و استعلام قیمت انواع کاغذ دیواری با ما همراه باشید.
معرفی کاغذ دیواری مناسب رستوران

طراحی داخل رستوران با کاغذ دیواری مناسب

پیشنهاد می شود طراحی رستوران و فضا های عمومی را به یک فرد ماهر و یا با تجربه و یا کارشناس مربوطه بسپارید. در واقع یکی از دلایلی که دکوراسیون داخلی رستوران و کافه را پر هزینه می کند همین مورد می باشد. زیرا اولین چیزی که مشتری هنگام ورود و یا حتی رد شدن از روبه روی کافه یا رستوران می بیند محیط دکوراسیون می باشد.
یکی از ایده های جذاب برای دکوراسیون ترکیب رنگی مکمل می باشد. استفاده از رنگ های آبی و زرد و در واقع استفاده از طرح های فانتزی در زیبا سازی کافه و رستوران بسیار تاثیر گذار می باشد. اگر به دنبال ایده های جذاب برای دکوراسیون رستورانتان هستید، کافی ست با مشاورین ما تماس بگیرید. ما بهترین کاغذ دیواری مناسب رستوران را به شما معرفی می کنیم.

طرح دیواری آجری و هندسی 

یکی دیگر از پر طرفدارترین و محبوب ترین رستوران در دنیا رستوران های قدیمی و سنتی می باشند که در آنجا املیت، نیمرو، دیزی و غذا های خانگی و سنتی به مشتری ارائه می دهند. طرح های کاغذ دیواری آجری نیز بیشتر مورد استقبال فضاهای قدیمی است و دکوراسیون داخلی را به حالتی قدیمی و با اصالت نشان خواهد داد. البته امروزه در کافه های مدرن نیز شاهد این طرح هستیم
اما اگر علاقه چندانی به کاغذ دیواری تمام قسمت های رستوران ندارید می توانید قسمت پشت صندوق را با استفاده از این طرح کاغذ دیواری زیبا کنید تا تمام محیط رستوران یکدست و تکراری نباشد، و در واقع با استفاده از عناصر دکوراسیون باقی قسمت ها را دکور نمایید. از دیگر طرح های مورد علاقه برای رستوران های مدرن و کلاسیک طرح های هندسی می باشند.
در واقع با استفاده از این کاغذ دیواری که بیشتر برای محیط ها و فضا های کوچک مناسب می باشد می توانید فضای رستوران را زیبا و شیک جلوه دهید. از زیباترین و با کیفیت ترین سبک های کاغذ دیواری هندسی برای شرکت های آلمانی است و همواره بسیاری از آن ها در ایران موجود می باشد و می توانید آن ها را از فروشگاه های مربوطه تهیه کنید.

کاغذ دیواری طرح گلدار برای رستوران

یکی از بهترین و محبوب ترین کاغذ دیواری هایی که هم در دکوراسیون داخلی و هم محیط های کاری اهمیت دارد کاغذ دیواری طرح گلدار می باشد. این طرح باعث ایجاد نشاط و حس خوب در فضای دکوراسیون خواهد شد. بهتر است در محیط هایی مانند رستوران از کاغذ دیواری طرح گلدار برای رستوران با تم سبز رنگ استفاده کنید تا بسیار زیبا شود. در کلان شهر هایی مانند تهران استفاده از کاغذ دیواری های گلدار بسیار مناسب می باشد.
زیرا محیط تهران و کلان شهر های دیگر شلوغ و سرعت زندگی در آن بالاست و افراد ساکن در آنجا نیاز به آرامش و محیط آرامی دارند. پس انتخاب این طرح می تواند در جذب مشتری به خصوص در کلان شهر ها بسیار تاثیر گذار باشد. در واقع با انتخاب درست و صحیح کاغذ دیواری برای رستوران علاوه بر اینکه محیط آن قسمت را زیبا خواهید کرد بلکه نظم را در آن منطقه چیره خواهد شد که این جلوه ی بسیار خوب و تمیزی دارد.
زیرا افرادی که به رستوران مراجعه می‌ کنند به تمیزی و بهداشتی بودن آن رستوران صدرصد توجه می کنند. از کاغذ دیواری های بسیار شلوغ استفاده نکنید. زیرا باعث حواس پرتی خواهد شد و ممکن است باعث اذیت شدن مشتری شود و یا مراجعه کنندگان تنها یک بار به آن رستوران بیایند. 
قیمت کاغذ دیواری مناسب رستوران

کاغذ دیواری با طرح الفبای انگلیسی برای رستوران کلاسیک

در آخر اگر صاحب رستوران های کلاسیک مانند کافه هستند و یا رستوران فست فود هستید، کاغذ دیواری با طرح الفبای انگلیسی نیز در جذب مشتری بسیار مناسب می باشد. به خصوص اگر این رستوران نزدیک دانشگاه باشد می تواند ایده ی بسیار مناسبی در جذب دانشجویان نیز باشد.

جمع بندی 

انتخاب کاغذ دیواری در محیط کاری به قدری اهمیت دارد که نباید در انتخاب آن عجله کرد و بهتر است قبل از آن عوامل محیطی و عوامل مربوطه را به خوبی برسی کنید. زیرا محیط رستوران عمومی باشد و افراد زیادی قرار است در آنجا حاضر شوند و بهتر است با در نظر گرفتن محیط جغرافیایی دکوراسیون رستوران را انتخاب کنید.
این کار ها می‌تواند در جهت پیشرفت کسب و کار به خوبی کمک کند. در واقع کاغذ دیواری یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی می باشد زیرا قسمت نسبتا بزرگی می باشد و در واقع جلوی چشم می باشد. به همین دلیل باید طوری انتخاب شود که با عناصر مختلف دکوراسیون هماهنگ باشد در این صورت زیبایی در آن فضا به زیبایی جلوه گر خواهد شد.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 13, 1401
  • 882 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه