قیمت کاغذ دیواری راهرو
خلاقیت و زیبایی از عناصری هستند که به زندگی انسان ها شکل شمایل داده اند و به آن ها معنا بخشیده اند. یک ساختمان مسکونی یا تجاری قسمت های زیادی دارد که می توانید با استفاده از خلاقیت و به کارگیری ابزار و وسایل دکوراسیون آن ها را چندین برابر زیبا تر کنید. یکی از قسمت های ساختمان ها که رفت آمد در آن قسمت بسیار زیاد می باشد، قسمت راهرو است. این قسمت را می توان با کاغذ دیواری راهرو و یا اکسوری های دیگر دیزاین کرد. با دکوراسیون راهرو این بخش از محیط خود را از حالت انفعال در می آورید.
این قسمت حتی در داخل منازل و داخل ساختمان های مسکونی نیز پر رفت آمد می باشد. به دلیل اینکه از آنجا گذر می کنیم شاید توجه چندانی به آن نداشته باشیم. اما رسیدگی به نظافت و زیبایی آن قسمت نیز بسیار مهم است.
برای این قسمت ها می توانیم از کاغذ دیواری های مخصوص راهرو استفاده کنیم تا طرح و رنگ مناسبی داشته باشد و با عناصر دکوراسیون تناسب داشته باشد. در واقع می توانیم رنگ ها و طرح های مختلفی را در این قسمت در نظر بگیریم. اما انتخاب آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید ابتدا آن ها را با دقت برسی کنیم و سپس برای خرید کاغذ دیواری راهرو اقدام نمایید.‌ برای اطلاعات بیشتر در مورد کاغذ دیواری مناسب راهرو در ادامه با فیسکو همراه بمانید.

کاغذ دیواری راهرو

امروزه استفاده از کاغذ دیواری به قدری پر طرفدار شده که در تمام دکوراسیون های داخلی استفاده می شود. این محصول تقریبا پایه اصلی تمام دکوراسیون های داخلی شده است. یکی از دلایل بسیار مهم آن این است که می تواند با فضای داخلی هماهنگی داشته باشد و آن را زیبا تر از قبل جلوه بدهد. همچنین نسبت به سایر انتخاب ها هم صرفه اقتصادی دارد هم در زمان صرفه جویی خواهد شد. شما نیز برای خرید انواع کاغذ دیواری با طرح و رنگ مختلف و سلایق گوناگون با ما همراه باشید.
خرید کاغذ دیواری راهرو

کاغذ دیواری راهرو برای مناطق مسکونی

در مناطق مسکونی جدید و برج های مسکونی بزرگ معمولا راه پله های بسیار طولانی دارند که اغلب از آن ها به دلیل وجود آسانسور استفاده نمی شود.‌ اما ممکن است به دلیل قطعی برق و یا وجود بعضی از مشکلات، حتی سرویس آسانسور امکان استفاده از آسانسور وجود نداشته باشد و فرد بخواهد از راه پله گذر کند. پس بهتر است کاغذ دیواری راهرو مناسبی را برای این قسمت انتخاب کنیم.
یکی از رنگ های مناسب برای این قسمت ها رنگ های روشن مانند زرد و قرمز می باشد. اما بهتر است این رنگ ها بیش از اندازه زننده و پر رنگ نباشند. زیرا باعث اذیت چشم می شوند. اما ویژگی این رنگ ها این است که باعث افزایش انرژی در فرد می شود. زیرا این رنگ ها شاد می باشند. همچنین می توانیم از طرح های هندسی و یا روزنامه برای این قسمت استفاده کنید که البته این انتخاب باید تحت نظر مجموعه باشد. زیرا یک امر سلیقه ای می باشد و ممکن است بعضی از آن ها از این طرح ها خوششان نیاید.
در انتخاب رنگ کاغذ دیواری راهرو حتما دقت داشته باشید که رنگ های ترکیبی بسیار مناسب هستند. اگر راهرو ها طویل می باشند می توانید از کاغذ دیواری سفید استفاده کنید. همچنین در قسمت سقف آن از کاغذ دیواری مشکی استفاده کنید. همه می دانند که ترکیب رنگی سیاه سفید یک ترکیب رنگی معروف است که بسیار محبوب نیز می باشد. به خصوص اگر رنگ در های واحد ها به رنگ قهوه ای و یا تیره رنگ باشد این همخوانی بیشتر خواهد بود. از معجزه ی کاغذ دیواری رنگ خنثی در کنار گلدان و چند تابلوی قاشی نیز غافل نشوید. این تزیینات می تواند به شدت در زیباتر شدن منزل شما موثر باشد.

ویژگی کاغذ دیواری لابی و راهرو

همان طور که گفته شد راهرو ها محل رفت و آمد می باشند و همچنین این قسمت ها بزرگ و جا دار نیستند. به همین دلیل انتخاب رنگ ها و طرح های مختلف ممکن است فضا را دلگیر تر بکند. اما می توانید در خرید کاغذ دیواری راهرو از رنگ های شاد و پر انرژی و یا حتی خنثی مثل سفید و یا خاکستری استفاده کنید که زیبایی آن را بیشتر کند.
با استفاده از پوستر دیواری راهرو به رنگ خاکستری می توانید از ابزاری مانند ساعت و یا تابلو های متناسب با رنگ های خنثی استفاده کنید. اگر چه پیشنهاد ما تنها استفاده از یک پوستر دیواری شیک است. زیرا پوستر های دیواری می توانند نقش یک تابلوی بی نظیر را برای شما ایفا کنند.
خرید کاغذ دیواری راهرو

کاغذ دیواری راهرو های ورودی

در ساختار معماری مدرن راه رو های ورودی نیز یکی از قسمت های مهم خانه است. لذا دکوراسیون این قسمت برای بسیاری از افراد جذاب می باشد. این مدل راهرو ها زیبایی خاصی دارند و معمولا بهتر است از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید. یکی از طرح های پیشنهادی برای این نوع منازل کاغذ دیواری با طرح گل های سیاه سفید است که سبکی مدرن و کلاسیک را به خود می گیرد.
شاید با خود فکر کنید که راهرو قسمتی جدا می باشد و نیاز نیست به آن رسیدگی خاصی بکنیم و بگذارید همان طور ساده بماند. اما این کار ممکن است نظم و زیبایی خانه را بهم بزند. تصور کنید راهرو بدون هیچ تزیینی باشد و قسمت پذیرایی پر از زیبایی و طرح باشد این کار می تواند باعث شود که تناسب در آن قسمت به چشم نیاید. بعضی از راهرو ها وجود دارند که پنجره به سمت آن باز می شود و نور خورشید بر روی آن می تاید.
این نوع راهرو ها نیز دلباز می باشند و معمولا انتخاب رنگ های شاد با طرح های مرتبط می تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال انتخاب کاغذ دیواری رنگ سبز با طرح های شاخ و برگ و یا گل و گیاه که با برخورد نور به آن ها در واقع فضا را با بازتاب آن رنگ ها زیبا تر می کنند. در انتخاب جزئیات دیزاین راهرو حساس باشید. زیرا آن قسمت نیز در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشد.

کلام آخر

همان طور که گفتیم، قسمت راهرو یکی از قسمت های مهم در منازل و یا مناطق مسکونی و تجاری است که رفت و آمد و تردد در آن قسمت تقریبا بالا است. اما به دلیل گذر موقت و سریع از آن قسمت اهمیت چندانی به آن داده نمی شود. اما بهتر است که اگر در آن محیط رفت و آمد داریم آن را زیبا تر کنیم تا هنگام گذر از آن جا حالمان خوب باشد. و در انتخاب کاغذ دیواری راهرو بهتر است عجولانه تصمیم گیری نکنید و عوامل مختلفی را که مناسب انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو می باشد در نظر بگیرید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نوع و جنس و به طور کل در مورد کاغذ دیواری ها بیشتر بدانید از سایت فیسکو دیدن فرمایید.
  • ادمین فیسکو
  • بهمن 13, 1401
  • 496 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه