نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها
زیبایی یک ویژگی خارق العاده می باشد که انسان ها می توانند آن ها را ایجاد کنند و حتی بعضی از آن ها از گذشته در طبیعت وجود داشته اند. از زیبایی های مهم در دکوراسیون داخلی استفاده درست از کاغذ دیواری ها می باشد. کاغذ دیواری ها نیز کاربرد زیادی در تزیین و زیبایی دارند البته برای بیشتر شدن این زیبایی بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از کاربرد های کاغذ دیواری استفاده آن ها در چار چوب ها می باشد.
در واقع نصب کاغذ دیواری، چارچوب را از طرحی ساده و رنگ شده، به طرح مورد علاقه شما در می آورد و یا حتی می توانید آن ها را متناسب با کاغذ دیواری که در منزل نصب شده است ست کنید. برای نحوه استفاده و اطلاعات کافی از نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها در ادامه با فیسکو همراه باشید.

نکات استفاده از کاغذ دیواری در چارچوب ها

استفاده از کاغذ دیواری در چارچوب ها یک ایده بسیار مناسب برای ساده پسندان می باشد. افرادی که تمایل به طراحی های شلوغ و پس طرح در منزل خود ندارند، می توانند به پیشنهاد ما در خصوص نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها فکر کنند. زیرا با این کار می توانید تمام قسمت ها را به صورت منظم و دقیق تزیین کنید. قطعا این عمل در زیبایی تاثیر گذار خواهد بود.
در زمان های گذشته چارچوب ها را به وسیله افراد ماهر طراحی می کردند و بر روی آن ها طرح شیر و یا طرح مورد نظر خود را می انداختند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لازم نیست زمان زیاد و هزینه اضافی برای این کار صرف کرد. بلکه طرح و رنگی که در نظر دارید را می توانید بر روی کاغذ دیواری چاپ کنید یا به صورت ساده و یا سه بعدی در قاب و چارچوب داشته باشید.
البته شایان ذکر است که در نصب کاغذ دیواری در چارچوب برای اینکه نهایت زیبایی را حفظ کنید، نیازمند نصب دقیق توسط نصابی ماهر خواهید بود. اما اگر خودتان برای نصب کاغذ دیواری در چارچوب اقدام می کنید، حتما دقت کنید درست و صحیح چسبانده شود. زیرا چارچوب در زیبا نشان دادن منزل بسیار مهم خواهد بود، زیرا در دید می باشد. اگر قصدخرید کاغذ دیواری در طرح و رنگ مختلف دارید، با ما در فیسکو همراه باشید تا علاوه بر خرید مقرون به صرفه از کیفیت بالای کاغذهای دیواری نیز لذت ببرید.
خرید و نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها

تغییر توسط کاغذ دیواری

یکی از بهترین و زیبا ترین روش ها که طرفداران زیادی نیز دارد استفاده از کاغذ دیواری های طرح گچ در چارچوب ها می باشد. در واقع این کاغذ دیواری ها به قدری منظم و زیبا هستند که گویی کچ واقعی می باشد. اما به شرط اینکه درست و حرفه ای نصب شوند. از ویژگی و مزیت های مهم این طرح از کاغذ دیواری پوشاندن دیوار های بلا استفاده می باشد.
در واقع با این روش از تمام قسمت های دیوار استفاده می کنید تا دکوراسیونی زیبا تر داشته باشید. استفاده از کاغذ دیواری چارچوب برای دوبار نیز پیشنهاد می شود.
می توانید با استفاده از آن ها یک شکل چهار ضلعی را ایجاد کنید و درون آن را با استفاده از قاب عکس و عناصر دیگر و مرتبط دکوراسیون تزیین کنید. البته این نوع طرح و کاغذ دیواری بیشتری برای خانه هایی مساحت بیشتری دارند پیشنهاد می شود.. آیا می دانستید که شرکت ما این فرصت را برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید طرح دلخواه کاغذ دیواریخود را چاپ کنید؟ با مشاورین ما تماس بگیرید.

نحوه نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها

نصب کاغذ دیواری در گوشه ها کار نسبتاً دشواری می باشد. زیرا باید اندازه ها به صورت دقیق گرفته شود و بعد از آن مراحل نصب انجام شود. در اولین مرحله بایستی اندازه دقیق گوشه تا دیوار گرفته شود و بعد از این مرحله نسبت به اندازه ای که گرفته شده، کاغذ دیواری را برش می دهید. دقت داشته باشید اندازه را طوری گرفته باشید که هنگام نصب اندازه کاغذ دیواری اضافه نیاید و بر روی کاغذ دیواری قبلی ننشیند.
اگر در هنگام نصب، در زیر کاغذ دیواری حباب ایجاد شد با استفاده از یک کاردک به آرامی و با حوصله آن ها را کنار می زینم تا یکدست و صاف شوند. در مرحله بعد یک روش این می باشد که با استفاده از شاغول کاغذ دیواری را برش دهید. سپس در کنار آن کاغذ دیواری بعدی را نصب کنید.

استفاده از کاغذ دیواری های بلا استفاده

روش دیگر برای نصب کاغذ دیواری در چهارچوب، اسفاده از قسمت هایی است که از کاغذ دیواری قبلی مانده است. در این رش نیز ابتدا به صورت دقیق آن را اندازه گیری می کنیم و سپس به صورت عمود در کنار کاغذ دیواری می چسبانید. دقت داشته باشید قبل از نصب، تمام مراحل زیرسازی نصب کاغذ دیواری انجام داده داشته باشید. اگر از مراحل نصب کاغذ دیواری بی اطلاع هستید بهتر است درباره ی آن کمی اطلاعات کسب کنید.
هنگام نصب کاغذ دیواری حتما از چسب مناسب و با کیفیت استفاده کنید. زیرا چارچوب ها و کنج ها مناطقی هستند که امکان کنده شدن کاغذ دیواری وجود دارد و چون در چارچوب قرار دارند اگر کنده شوند و یا بد نصب شوند، نمای بسیار بدی از خود نشان خواهد داد. توجه کنید برای چسباندن کاغذ دیواری در قسمت چارچوب دیوار بهتر است آن را به صورت ال شکل نصب کنید. این روش برای چسباندن منظم بهتر می باشد.
خرید و نصب کاغذ دیواری در چارچوب ها

نکات طلایی استفاده از کاغذ دیواری در چارچوب ها

قسمت های عمودی کاغذ دیواری را برای قسمت عمودی چار چوب با دقت برش دهید. طوری که اضافه آن بر روی چارچوب عمودی نیافتد. هنگام چسباندن کاغذ دیواری به لبه ها سعی کنید هنگام برش کاغذ دیواری را تقریبا دو سانت بیشتر بگیرید تا هنگام چسباندن به راحتی بتوانید قسمت های اضافه را به درستی برش دهید. همچنین برای آسان شدن این کار به خصوص در قسمت های عمودی می توانید کاغذ دیواری را با استفاده از یک کاردک صاف کنید و قسمت های اضافی را به راحتی برش دهید.
اگر چار چوب و یا لبه دارای شیار می باشد با استفاده از یک خط کش می توانید آن را با کمی فشردن بپوشانید البته هنگام انجام این مرحله دقت داشته باشید تا فشار زیاد نباشد که به کاغذ دیواری آسیب بزند.

جمع بندی

با استفاده مناسب و درست از کاغذ دیواری ها می توانید تغییر و تحولی عمیق در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. زیرا دیوار محیط کار یا منزل از مهم ترین عناصر دکوراسیون می باشد و انتخاب طرح رنگ برای آن بر دیگر عناصر دکوراسیون بسیار تاثیر می گذارد. همچنین بهتر است به مسائل کوچک و درشت نیز اهمیت بدهید برای مثال برای چارچوب در می توانید کاغذ دیواری در نظر بگیرید،
اینگونه منسجم و زیبا دیده خواهد شد و از یکنواختی خارج خواهد شد. به طور کل نصب کاغذ دیواری شاید کار ساده ای به نظر برسد. اما اگر مراحل نصب آن با دقت انجام نگیرد باعث از بین رفتن زیبایی دکوراسیون خواهد شد.
  • ادمین فیسکو
  • آذر 7, 1401
  • 1032 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه