کاغذ دیواری خال خالی
داشتن یک کاغذ دیواری مناسب و خوب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی محیط داخلی بگذارد. اما موضوع مهم این است که بدانیم برای محیط داخلی کدام کاغذ دیواری را انتخاب کنیم. یکی از مواردی که انتخاب کاغذ دیواری را سخت تر می کند تنوع بسیار بالای آن ها می باشد. این ویژگی می تواند تصمیم را برای انتخاب از میان صد ها طرح و رنگ دشوار کند. اما در عوض باعث می شود که تا با هر سبک و سلیقه ای که دارید بتوانید کاغذ دیواری مورد نظر خود را پیدا کنید.
کاغذ دیواری ها کاربرد های بسیار مختلفی دارند و می توان گفت هر کدام از کاغذ دیواری ها کاربرد و ویژگی جداگانه ای دارند. به همین دلیل برای هر قسمت از دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری جداگانه ای استفاده می شود. این کار باعث می شود محیط از یکنواختی خارج شود. یکی از کاغذ دیواری های معروف و پر طرفدار کاغذ دیواری های متشکل از پترن های مختلفی مانند راه راه و خال خالی است که طرفداران ویژه ی خود را دارد. کاغذ دیواری خال خالی را می توان در محیط های متفاوت استفاده نمود. در این مقاله قصد معرفی این کاغذ دیواری محبوب و کاربرد های آن را به شما عزیزان داریم.

خرید کاغذ دیواری خال خالی

کاغذ دیواری خال خالی از محبوب ترین کاغذ دیواری هایی است که می توان از آن در محیط های مختلف مانند آشپزخانه، محیط کاری، پذیرایی، مغازه ها و … استفاده نمود. کاغذ دیواری خال خالی دارای دایره های گرد گرد با ابعاد مختلف بر روی کاغذ دیواری است و رنگ زمینه آن ها و دایره های آن ها بر اساس سلیقه می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.
انتخاب رنگ ها بر اساس دکوراسیونی که برای آن قسمت کاغذ دیواری در نظر گرفته اید باشد، قطعا تناسب زیبایی بر قرار خواهد شد. علاوه بر این موضوع خرید کاغذ دیواری خال خالی با رنگ ها شاد می تواند انرژی بخش باشد و محیط را از حالت سرد و بی روح خارج کند که این موضوع بسیار مهم است. اما دقت داشته باشید که کاغذ دیواری های خال خالی انواع مختلفی دارند و تنوع کیفیتی و نوع جنس آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. اگر با توجه به شرایط محیط خود کاغذ دیواری انتخاب کنید هم در هزینه و هم در وقت خود صرفه جویی خواهید نمود.
کاربرد کاغذ دیواری خال خالی و به طور کل کاغذ دیواری ها این است که لایه ای بر روی دیوار قبلی خواهند بود. این کار در واقع هم آن دیوار را سالم نگه می دارند و علاوه بر آن در زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی بیشتر کمک خواهند کرد. کاغذ دیواری ها را می توانید از جنسی تهیه کنید که به راحتی قابل شستشو باشند و هر روز آن را بتوانید تمیز کنید. تمیزی بسیار مهم می باشد و فضای داخلی را زیبا تر نشان خواهد داد.
خرید کاغذ دیواری خال خالی

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودکان

در واقع اتاق خواب یک قسمت مهم برای کودکان می باشد. زیرا زمان زیادی را در آن سپری می کنند و با آن محیط رشد می کنند. همچنین رنگ ها و ابزار و وسایل می توانند بر روی علایق کودک تاثیر گذار باشند. اگر می خواهید که محیطی شاد برای کودک خود درست کنید می توانید از کاغذ دیواری های خال خالی استفاده کنید‌. در واقع این کاغذ دیواری با دایره های که دارد می تواند اتاق را از یک نواختی در بیاورد.

پیشنهاد می شود حتما رنگ های شاد و انرژی بخش مانند زرد، نارنجی، بنفش و رنگ های ترکیبی در کنار رنگ خنثی استفاده کنید تا زمانی که کودک به آن ها نگاه می کند از آن ها لذت ببرد. البته بهتر است به جنس کاغذ دیواری اتاق کودک نیز دقت داشته باشید. برای مثال می توانید از کاغذ دیواری و پوستر دیواری های مقاوم استفاده کنید تا کودک دلبند تان نتواند با استفاده از اشیاء مانند اسباب بازی به آن ها صدمه وارد کند. زمینه رنگی کاغذ دیواری خال خالی نیز بسیار مهم می باشد.

بهتر است زمینه از رنگ های خنثی باشد تا زمانی که دایره های رنگی بر روی آن وجود دارند دچار ناهماهنگی نشوند. علاوه بر اتاق کودک کاغذ دیواری برای محیط های دیگر نیز می تواند محیط باشد. به خصوص محیط های کاری که مشتری و یا مراجعه کننده زیادی دارد. برای مثال فضای کاری کافی شاپ با استفاده از کاغذ دیواری مناسب می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد. اما قبل از انتخاب بهتر است عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. برای مثال حتما به نورپردازی دقت داشته باشید که اگر نور فضا زیاد است از کاغذ دیواری های روشن استفاده نکنید. زیرا باعث می شود محیط بیش از اندازه نور داشته باشد و برای مشتری خسته کننده باشد.

قیمت کاغذ دیواری خال خالی

 

قیمت کاغذ دیواری خال خالی

کاغذ دیواری خال خالی مانند بسیاری از مدل های دیگر کاغذ دیواری دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارد. پس بهتر است در این زمینه حتما با مشاور و یا فروشنده مشورت بگیرید و کاغذ دیواری انتخاب کنید که متناسب با محیط و دکوراسیون باشد. اینگونه از هزینه اضافی و همچنین اتلاف وقت جلوگیری می کنید. اما به دلیل شرایط مختلف شاید امکان مراجعه به فروشگاه وجود نداشته باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت فیسکو هم از انواع کاغذ دیواری مطلع شوید و هم نسبت به خرید کاغذ دیواری مورد نظر اقدام نمایید.
از طرفی قیمت کاغذ دیواری یکی از فاکتور های مهمی است که ممکن است انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد. جالب است بدانید که کاغذ دیواری های پترنی تفاوت چندانی با دیگر تجهیزات هم خانواده ی خود ندارند. در نتیجه می توان این محصول را نیز با قیمت های متفاوتی پیدا کرد. بدون شک جنس کاغذ دیواری و کشور سازنده ی آن نیز قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو اگر بودجه ی محدودی در نظر دارید، پیشنهاد می کنیم از تولیدات داخلی استفاده نمابید. زیرا در هر صورت اجناس خارجی به علت نوسانات دلار، بسیار گران تر خواهد بود.
  • ادمین فیسکو
  • فروردین 19, 1402
  • 551 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه