خرید کاغذ دیواری تیره
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت زیبایی و دکوراسیون متوجه این موضوع شده ایم که زیبایی نقش بسیار مهمی در روحیه انسان می گذارد. در واقع نظم و ترتیب یکی از مهم ترین اتفاق ها می باشد که در قسمت آموزشی نیز به دانش آموزان آموخته می شود. اما یکی از عواملی که در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشد و می توان گفت نقش زمینه را بازی می کند، کاغذ دیواری ها می باشند.
کاغذ دیواری ها تنوع بسیار زیادی دارند و به روش های مختلف با جنس های مختلف و طرح های متفاوت تولید می شوند. این مزیت باعث شده تا مشتری هر سلیقه ای که دارد متناسب با آن بتواند کاغذ دیواری مورد علاقه خود را پیدا کند. اما یکی از زیبا ترین کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری تیره می باشد که در پلتفرم های مختلف از آن استفاده می شود. کاغذ دیواری تیره می تواند محیط داخلی را از یکنواختی در بیاورد. از طرفی رنگ های تیره به خصوص در طرفدار ترین آن ها یعنی مشکی طرفداران بسیار زیادی دارند. به طور کل رنگ ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارند. برای اطلاع بیشتر در خصوص اهمیت رنگ ها در دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری تیره در ادامه با فیسکو همراه باشید.

کاربرد کاغذ دیواری تیره 

شاید رنگ تیره رنگ مورد علاقه بیشتر مخاطبین باشد. اما رنگ های تیره ویژگی های بسیاری زیادی دارند که در ادامه در مورد آن ها بیشتر صحبت می کنیم. انتخاب کاغذ دیواری تیره نیز ملزم به رعایت فاکتور های زیادی است. لذا بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری کمی تامل کنید. زیرا اگر تمام قسمت های یک محیط را از کاغذ دیواری تیره استفاده کنید، ممکن است که محیط خانه دلگیر شود.
ترکیب کاغذ دیواری های تیره با رنگ های خنثی معمولا زیبایی خاصی را به وجود می آورند. اما قسمت هایی در دکوراسیون داخلی وجود دارند که برای استفاده از رنگ های تیره مناسب تر می باشند. طرح هایی که برای کاغذ دیواری های تیره وجود دارد نیز بسیار متنوع می باشند و معمولا از آن ها زیاد استفاده می شود. اما یکی از زیبا ترین کاغذ دیواری های تیره طرح دار، کاغذ دیواری طرح دار گل با رنگ مشکی و طلایی می باشد که بیشتر در مغازه ها و یا اتاق خواب ها دیده می شود. رنگ تیره نشان دهنده قدرت و رنگ طلایی، شکوه و زیبایی است که در کنار یکدیگر ترکیب خارق‌العاده ای می‌ شوند.
کاربرد کاغذ دیواری تیره 

کاغذ دیواری رنگ تیره برای پشت تلویزیون

یکی از قسمت های مهم در دکوراسیون داخلی، پذیرایی می باشد. در واقع پذیرایی محلی است که میهمان ها در آن حضور پیدا می کنند. بنابراین بهتر است این محیط، زیبا و دلنشین باشد و از بودن در این محیط لذت ببرند. در پذیرایی قسمتی که اهمیت بالایی دارد قسمت پشت تلویزیون است که در اغلب منازل نقش نقطه کانونی را دارد. در واقع بهتر است کاغذ دیواری که برای این قسمت انتخاب می کنیم با سایر قسمت ها متفاوت باشد.
یکی از رنگ هایی که برای نصب در این محل بسیار پر طرفدار است و برای پشت تلویزیون نیز استفاده می کنند کاغذ دیواری تیره به رنگ طوسی است. رنگ طوسی یک خنثی است که می توان آن را با سایر رنگ ها ست کنید و در دکوراسیون داخلی از آن استفاده نمایید. از دیگر اماکنی که نصب کاغذ دیواری های تیره در آن بسیار توصیه می شود، اتاق خواب ها می باشند.
بعضی از افراد علاقه دارد تا محیط اتاق خواب آن ها آرام باشد و راحت تر استراحت کنند. اما بعضی علاقه دارند تا محیطی شاد و پر انرژی را در اتاق خود سپری نمایند. رنگ های تیره نیز می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب باشد. به خصوص اگر اتاق خواب مشتری دارای تلویزیون می باشد می تواند برای پشت تلویزیون از کاغذ دیواری تیره استفاده کند. از طرفی دیوار پشت تخت نیز در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و انتخاب رنگ درست می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.
انتخاب رنگ مشکی با طرح های مختلف، عمودی، شاخ و برگ و غیره، می تواند انتخاب جالبی برای دیوار پشت تخت باشد. ترکیب رنگ ها در کاغذ دیواری ها برای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی فراموش نکنید. اگر چه این کار کمی جسورانه و پر ریسک به نظر می رسد، اما دکوراسیون های بسیاری از آن استفاده کرده اند. رنگ مشکی یک رنگ پر طرفدار است که ترکیب آن با رنگ های دیگر می تواند زیبایی را چندین برابر بیشتر کند. برای مثال ترکیب رنگ سیاه و سفید جلوه ی بسیار زیبایی دارد که می توانید در قسمت اتاق خواب و یا پذیرایی با طرح های مختلف از آن استفاده نمایید.
قیمت کاغذ دیواری تیره

قیمت کاغذ دیواری تیره

همان طور که در مطالب گفته شد کاغذ دیواری ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و به روش های مختلفی تولید می شوند. همچنین کاغذ دیواری ها تنوع رنگی بسیار بالایی دارند. کاغذ های دیواری تیره نیز از این موضوع جدا نیستند و بازه ی قیمتی گسترده ای دارند.البته شایان ذکر است که زمانی تفاوت قیمتی ایجاد می شود که جنس کاغذ دیواری بر حسب نیاز مشتری با یکدیگر متفاوت باشند.
برای مثال کاغذ دیواری های ساده و یا کاغذ دیواری های پارچه ای قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. اگر هنوز در مورد جنس کاغذ دیواری مناسب با فضای خود مطمغن نیستید، مشاورین ما آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی به شما عزیزان هستند تا با اطمینان خاطر کاغذ دیواری تیره ی مورد نظرتان را خریداری نمایید.

کلام آخر:

کاغذ دیواری تیره نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. اگر محیط داخلی بسیار روشن می باشد و یا اگر نورپردازی بسیار روشنی دارید می توانید از رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. رنگ سیاه در کنار رنگ سفید رنگ خنثی می باشد که می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد که زیبایی آن چندین برابر می شود.
از ویژگی های مهم رنگ مشکی این است که با اکثر رنگ ها و طرح ها همخوانی دارد. رنگ های مشکی در صنایع مختلف نیز کاربردی می باشند و معمولا محیط را زیبا تر می کنند. برای مشاهده ی رنگ های مختلف و همچنین انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری، به سایت فیسکو مراجعه نمایید.‌
  • ادمین فیسکو
  • اسفند 25, 1401
  • 629 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه