سفارش کاغذ دیواری با چاپ دلخواه
با استفاده از ایده های جذاب می‌توانید فضای داخلی را زیبا تر کنید. در واقع پیدا کردن ایده جذاب برای دکوراسیون داخلی می تواند جلوه زیادی به دکوراسیون داخلی بدهد. استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی نمای کاغذ دیواری را بسیار دلپذیر خواهد نمود و این عمل باعث تناسب بین ابزار دکوراسیون با دیوار می شود.
برای مثال رنگ هایی که برای مبلمان و یا میز ناهار خوری انتخاب کرده اید می توانید متناسب با آن رنگ کاغذ دیواری مناسبی پیدا کنید. پس انتخاب کاغذ دیواری و طرح و رنگ آن بسیار مهم می باشد. حالا اگر این طرح رنگ به انتخاب خود فرد باشد یعنی اینکه آن را سفارش بدهیم قطعا مناسب تر می باشد. تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که می‌توانید هر طرح و رنگی که در نظر دارید آن را ویژه سفارش بدهید تا از آن برای شما تولید کنند. همچنین می توانید شخصیت های محبوب و معروف را به سطح دیوار به نقش بکشید‌. در فیسکو با ما همراه باشید تا درباره ی سفارش کاغذ دیواری با طرح دلخواه بیشتر بدانیم.

نکات سفارش کاغذ دیواری با طرح دلخواه

در زمان هایی که خرید کاغذ دیواری به تازگی رواج یافته بود و از آن در دکوراسیون داخلی به ندرت استفاده می شد، طرح های کم و محدودی وجود داشتند که مشتری باید از میان آن ها تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب می کرد.‌ این طرح ها به حد تکراری و بدون خلاقیت بودند که کسی علی رغم مزایای کاغذ دیواری، رغبتی به استفاده از آن در منزل خود نداشت.
زیرا هیچ چیز جدیدی با نصب کاغذ دیواری در منزل افزاد و دکوراسیون داخلی به وجود نمی آمد. اما با پیشرفت زمان و تکنولوژی طرح های بی نهایت زیبا و متنوعی تولید شده است. علاوه بر این، با استفاده از کاغذ دیواری با طرح دلخواه در دکوراسیون داخلی می‌توانید محیط داخل خانه و یا محل کار را بسیار دلربا کنید.
در زمان حال نیز هر طرحی به ذهن مشتری می آید می تواند آن را در دکوراسیون داخلی پیاده کند. در واقع با سفارش کاغذ دیواری با طرح دلخواه می توانید طرح مورد نظر خود را در دکوراسیون داخلی پیاده کنید. اما باید به این نکته توجه داشت که دستگاه های چاپ کاغذ دیواری‌ محدود می باشند و ساخت کاغذ دیواری نیز نیازمند جوهر برای چاپ طرح و رنگ ها می باشد. در کشور ایران نیز دستگاه های چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه محدود هستند. در نتیجه هزینه ساخت و سفارش چاپ کاغذ دیواری به نسبت گران می باشد.
قیمت سفارش کاغذ دیواری با چاپ دلخواه

سفارش کاغذ دیواری سه بعدی

با کمی اطلاع متوجه این موضوع خواهید شد که چاپ کاغذ دیواری سه بعدی بسیار پر طرفدار می باشد و از آن در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. زیرا طرح های کاغذ دیواری سه بعدی بسیار جذاب و خیره کننده می باشند و با استفاده از آن ها نیز می توان از هزینه های اضافی دکوراسیون نیز جلوگیری نمود.
در واقع تفاوتی که بین کاغذ دیواری معمولی و سه بعدی وجود دارد وجود سایه در تصویر می باشد، این کار باعث می شود تصویر واقعی به نظر بیاید. با توجه به این موضوع طراحی سایه تصاویر در کاغذ دیواری نشان دهنده قدرت دستگاه می باشد، که البته بعضی از دستگاه قوی تر می باشند و می توانند طرح ها را بسیار طبیعی و زیبا و سایه ها واقعی تر چاپ کنند.

کاغذ دیواری با طرح طبیعت

یکی از فضا هایی که می تواند به انسان ها آرامش بدهد طبیعت و پرندگان هستند. به خصوص محیطی که در آن هوای پاک وجود داشته باشد و در آسمان آن پرندگان در حال پرواز باشند. حالا تصور کنید این تصویر را در دکوراسیون داخلی داشته باشید و در تمام لحظات زندگی خود مشغول تماشای آن باشید. درست است که این طرح بسیار زیبا می باشد. اما بهتر است برای انتخاب این طرح از ابزار و وسایل متناسب استفاده کنید. برای خرید کاغذ دیواری با چاپ دلخواه با مشاورین ما تماس بگیرید.
استفاده از این طرح بیشتر در محیط های دل باز مثل پذیرایی پیشنهاد می شود. به خصوص اگر پذیرایی کوچک باشد، کاغذ دیواری طرح‌دار محیط را بزرگ تر و عمیق تر نشان خواهد داد. برای داشتن نمایی زیبا بهتر است طرحی را از منظره مد نظر خود انتخاب کنید و آن را سفارش دهید تا برای شما بسازند تا دقیقا همان چیزی باشد که انتظار داشته اید.

کاغذ دیواری با طرح کلاسیک و مدرن

کاغذ دیواری با طرح کلاسیک و مدرن بیشتر به محیط ها و فضا هایی مانند پذیرایی و یا کافی شاپ ها مناسب می باشد. زیرا این طرح ها بسیار زیبا و آرامش بخش و در عین حال زیبا می باشند. به خصوص اگر رنگی که برای این طرح ها استفاده می شود از رنگ های خنثی باشد. زیرا باعث می شود تا عناصر دکوراسیون به خوبی نمایان شوند.
به طور کلی طرح های مدرن و کلاسیک در طرفدار می باشند. اما اگر این طرح را برای منزل انتخاب می کنید بهتر است سریعا اقدام به تهیه آن نکنید و قبل از آن کمی درباره ی دکوراسیون و تناسب آن با ابزار منزل دقت کنید. همچنین می توانید طرحی را از سبک های کلاسیک و مدرن انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. اینگونه طرح و رنگ کاغذ دیواری خاص خواهد شد. البته این عمل را نیز بهتر است با در نظر گرفتن عوامل مربوطه که گفته شده انجام دهید.

خرید سفارش کاغذ دیواری با چاپ دلخواه

کاغذ دیواری با طرح ساده

یکی از کاغذ دیواری های محبوب برای محیط های کاری و دفتری کاغذ دیواری های با طرح ساده می باشند. زیرا محیط کار باید طوری باشد که وقتی افراد در آن فضا مشغول به کار هستند ذهن آن ها درگیر چیز های دیگر نشود. همچنین برای بالا بردن پرستیژ کاری می توانید کاغذ دیواری با طرح دلخواه سفارش دهید تا شبیه کاغذ دیواری های دیگر نباشد و منحصر به فرد شود. برای محیط کاری نیز بهتر است یا از رنگ های شاد استفاده کنید که انرژی بخش باشد و یا از رنگ‌ های خنثی استفاده کنید که باعث حواس پرتی نشود.

کلام آخر

بی شک سلیقه های بسیار زیاد و متفاوتی در جهان وجود دارند که مخاطب و مشتری می تواند هر کدام را که می خواهد انتخاب کند‌. در این میان افرادی وجود دارند که طرح و رنگ خاصی مد نظرشان می باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت ساخت کاغذ دیواری، مشتری می تواند هر طرح و رنگی را برای دکوراسیون داخلی انتخاب بنماید. به خصوص اگر طرح و ایده ای به سر دارد که می خواهد کاغذ دیواری که برای دکوراسیون داخلی انتخاب می کند خاص و بی مانند باشد و تنها یک نسخه از آن در دنیا وجود داشته باشد. برای کسب مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا اطلاعات مهم در خصوص خرید کاغذ دیواری را در اختیارتان بگذاریم.
  • ادمین فیسکو
  • آبان 9, 1401
  • 618 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه