خرید کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی امروزه بسیار زیاد شده است و بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی خود از این طرح استفاده می کنند. برای اکثر فضا‌ها به خصوص دیوار های کوچک از طرح های سه بعدی استفاده می شود زیرا فضا را بزرگ و عمیق جلوه می‌دهد. با توجه به ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی خرید کاغذ دیواری سه بعدی بسیار زیاد شده است. تنوع و جنس های این طرح از کاغذ دیواری به قدری زیاد است که برای هر نوع سبک و سلیقه ای طرح متناسب وجود دارد. با توجه به ابعاد و سلیقه می توان از آنها برای زیبایی دکوراسیون استفاده بکنیم.

از طرفی از کاغذ دیواری به علت زمان کم نصب و راحتی نصب بر روی دیوار بیشتر استفاده می شود تا رنگ های پلاستکی و روغنی که بر روی دیوار می زنند. علاوه بر آن رنگ هایی که بر روی دیوار می زنند بوی بسیار بدی دارد که تا چند روز ماندگار خواهد بود. تصویر های بسیار با کیفیت و واقعی که این طرح ها دارند در بیشتر دکوراسیون ها استفاده می شوند. قبل از خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید به نکات مهمی مانند رنگ، جنس، طرح و… دقت بکنید تا همان چیزی را که می خواهید به دست آورید. در ادامه با فیسکو همراه باشید تا از نکات مهم درباره خرید کاغذ دیواری سه بعدی بیشتر بدانیم.

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری سه بعدی

قبل از خرید هر چیزی بهتر است اطلاعات لازم را داشته باشیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. یکی از فاکتور های مهم در خرید هر کالایی قیمت آن می باشد. قبل از خرید کاغذ دیواری بهتر است قیمت آن را با بقیه فروشگاه مقایسه بکنید و در آخر بهترین آنها از نظر قیمتی انتخاب بکنید. فاکتور بعدی که در خرید کاغذ دیواری سه بعدی مهم می باشد جنس آن می باشد.

متریال به کار رفته در کاغذ دیواری ها در شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد پس قبل از خرید حتما به این موضوع دقت کنید‌. رنگ کاغذ دیواری نیز می تواند بسیار اهمیت داشته باشد، زیرا رنگ کاغذ دیواری می تواند بر روی انرژی فضا تاثیر گذار باشد، برای مثال رنگ آبی بسیار آرامش بخش می باشد و برای اتاق استراحت می تواند بسیار مفید باشد.

هر چقدر ابعاد دیوار بزرگ تر باشد حتما قیمت کاغذ دیواری بیتشر خواهد شد زیرا مقدار بیشتری برای پوشش دیوار نیاز داریم. نصب و برش کاغذ دیواری سه بعدی حتما به یک فرد کار بلد بسپارید. نصب درست و اصولی کاغذ دیواری نمای دیوار را در دکوراسیون داخلی بسیار زیبا می کند. اگر فرد ماهر کاغذ دیواری را بر روی دیوار نصب بکند از هزینه اضافه جلوگیری می شود.

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

یکی دیگر از تأثیر گذار ترین عوامل در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی، مزایای آن می باشد. به دلیل طرح های زیبا و دلنشینی که دارد قیمت این نوع کاغذ دیواری از بقیه کاغذ دیواری ها بیشتر می باشد. البته این قیمت با توجه به طرح هایی که دارند زیاد نیست، برای مثال بسیاری از افراد علاقه مند به طرح های سنگی و چوبی می‌باشند.

دکوراسیون سنگ و چوب هم زمان بر می باشد و هم هزینه زیادی دارد. به همین ترتیب بهتر است از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنیم تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود. از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی کاربرد آن در تمام دکوراسیون ها می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی را می توان هم در اتاق ها، پذیرایی، و… استفاده کرد و فضای بسیار زیبا و متنوعی را ایجاد می کند. همچنین بعضی از مشاغل مانند کافه ها و یا گیم نت ها با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح مرتبط می توانند فضا را برای مراجعه کنندگان زیبا و هیجان انگیز جلوه دهند.

تفاوت طرح سه بعدی با طرح های معمولی

جالب است بدانید که طرح های ساده با کاغذ دیواری سه بعدی بسیار متفاوت می باشد. بنابراین هر کدام از آن ها کالایی مستقل به حساب می آیند‌. کاغذ دیواری های معمولی دارای طرح کلی و یکدست در تمام قسمت های دیوار شامل می شود که بر اساس سلایق و علایق می تواند متفاوت باشد‌. کاغذ دیواری سه بعدی تصویری واحد و باکیفیت است که بسیار طبیعی و واقعی می باشد و تصویر را بر روی دیوار فضای شما به ارمغان می آورد. در واقع می توان به شباهت پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی از لحاظ کاربرد اشاره داشت.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

همان طور که گفته شد فاکتور های زیادی در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر گذار هستند. در ادامه چند مورد از مهم ترین های آنها را برسی خواهیم کرد. یکی از عوامل مهمی که در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر گذار می باشد، جوهری است که در چاپ آن استفاده می شود. این جوهر ها مانند اجناس دیگر درجه بندی دارند و کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

فاکتور بعدی جنس کاغذی است که در این کاغذ دیواری ها استفاده می شود. برای مثال، چرم، کتان، الیاف طبیعی و…. البته هر کدام از این جنس ها کاربرد خاصی دارند و با توجه به استفاده ای که می کنید می توانید کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید. دستگاه های این کاغذ دیواری ها را چاپ می کند نیز بسیار مهم می باشد و در قمیت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر گذار است.

نکات خرید کاغذ دیواری سه بعدی

سخن پایانی

با توجه به فاکتور های گفته شده بهتر است که از کاغذ دیواری سه بعدی ارزان دوری کنید. زیرا قیمت آنها نشان دهنده معایبی مانند استفاده الیاف نامناسب، جوهر بد و.‌..‌. می باشد، پس قبل از خرید به خوبی تحقیق کرده و در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی دقت کنید.

این روند برای تمامی کالا ها یکسان است که اول از همه مشتری قیمت کالا را برسی می کند. زیرا قیمت می تواند نشان دهنده عواملی مختلف در آن کالا باشد. از طرفی بسیاری از افراد با توجه به مقداری که مشخص کرده اند می خواهند هزینه کنند و نه بیشتر از آن، پس مشخص بودن قسمت در جذب مشتری می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی تمام عوامل دکوراسیون نظیر اشیاء، ابعاد و… را در نظر بگیرید تا مدل و طرح مناسب را برای دیوار استفاده بکنید. برای مشاوره ی بیشتر با ما در تماس باشید.

  • ادمین فیسکو
  • مهر 5, 1401
  • 1612 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه