آشنایی با انواع برند مختلف کاغذ دیواری
چند برند کاغذ دیواری می شناسید؟ کدوم یک از برند ها بهتر است؟ جواب تمام سوالات شما پیش ماست. دیوار یکی از مهم ترین اجزایی ساختمان است که در دکوراسیون  می تواند نقش مهمی را بازی کند. لذا تزئین دیوار و انتخاب عناصر دکوراسیون برای آن بر زمینه دکوراسیون تاثیر گذار می باشد. در واقع بهتر است برای انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار تمام عوامل دکوراسیون را در نظر بگیرید تا متناسب با آن دکوراسیون خود را انتخاب کنید. در واقع با استفاده از کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون خود را از بی رنگی و سادگی در میاورید.
انتخاب کاغذ دیواری اصلا کار ساده ای نیست. زیرا تنوع کاغذ دیواری بالا می باشد و برای انتخاب آن گزینه های زیادی وجود دارند. قبل از خرید کاغذ دیواری بهتر است انواع مدل ها و مارک های آن را بشناسید. همچنین نوع جنس کاغذ دیواری بسیار مهم است که برای چه مکانی انتخاب می شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت کاغذ دیواری رقابت بین تولید کننده ها زیاد شده است و با توجه به نیازتان می توانید برند مورد علاقه دکوراسیون خود را پیدا کنید. برای آشنایی با انواع برند کاغذ دیواری در ادامه با فیسکو همراه باشید.

بهترین برند کاغذ دیواری کدام است؟

کاغذ دیواری را می توان یک محصول بی نظیر در نظر گرفت. زیرا طبق سلیقه افراد آن محیط باید انتخاب شوند. در واقع کاغذ دیواری که برای هر محیط انتخاب می شود نشان دهنده سلیقه شخصی و رفتار و علایق است. برای مثال انتخاب رنگ های شاد و یا طرح های کلاسیک نشان دهنده روحیه پر نشاط می باشد و منعکس کننده روحیه ای شاد است. در واقع همه رنگ هایی که وجود دارند متناسب با سلیقه ای هستند و هر رنگی از نظر هر فردی ممکن است زیبا باشد و به دل آن ها بنشیند.
به دلیل اینکه تعریف زیبایی، تعریف ثابتی نیست و بستگی به نگاه و دید افراد نسبت به اشیاء و رنگ ها و…‌ دارد. علاوه بر این انتخاب جنس کاغذ دیواری بسیار حائز اهمیت است تا از هزینه اضافی و زمان نصب اضافی جلوگیری کنیم. بنابراین بهتر است برندی را انتخاب کنید که رنگ خود را دیرتر از دست بدهد تا در طول زمان به سرعت کثیف نشود.این نوع جنس طول عمر بیشتری دارد و استهلاک آن بسیار دیرتر اتفاق می افتد. پس با توجه به مطالب گفته شده انتخاب کاغذ دیواری آسان نیست و باید در انتخاب آن حوصله داشته باشیم. البته در نهایت شما می توانید برای خرید کاغذ دیواری مناسب با نیازتان، با مشاورین ما تماس بگیرید تا ما بهترین ها را به شما پیشنهاد دهیم.  همچنین شما می توانید چاپ طرح دلخواه خود را در قالب کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری با تیم ما تجربه کنید. 

خربد انواع برند مختلف کاغذ دیواری

کاغذ دیواری برند خارجی

همان طور که گفته شد برند های مختلفی برای تولید محصولات کاغذ دیواری وجود دارند. البته باید گفت که هر محصولی به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود. برند های خارجی به سراسر دنیا ارسال می شوند و می توان از آنه ا در دکوراسیون داخلی استفاده نمود. گفتنی است که در این بازار، معروف ترین محصولاتی خارجی که امروزه فروش زیادی دارند کاغذ دیواری های برند چینی و غیر چینی می باشند.
از آنجا که این کاغذ دیواری ها صادر و یا به کشوری وارد می شوند هزینه این برند از کاغذ دیواری ها که معمولا از کشور های آلمان، چین، ایتالیا، و سایر کشور ها، هزینه ی به نسبت گران تری در مقایسه با کاغذ دیواری های داخلی دارند. از انواع این برند ها می توان به راش آلمان، گراهام اند براون و برندهای و برند های مختلف دیگر اشاره نمود.

کیفیت دلیل محبوبیت برند خارجی

کاغذ دیواری هایی که به عنوان کاغذ دیواری خارجی تولید می شوند و به کشور های دیگر صادر می شوند باید به قدری با کیفیت و منحصر به فرد باشند که بتوانند در برابر محصولات دیگر رقابت کنند و نسبت به آن ها برتری داشته باشند. همچنین زمانی مشتری آن ها را خریداری می کند از کیفیت طول عمر و جنس آن راضی باشد و با خیال راحت نسبت به خرید محصول اقدام کند. اما از آنجایی که کشور چین در تولید تمام محصولات موفق بوده و با همه‌ ی رقبای خود رقابت می کند و حرفی برای گفتن دارد در صنعت کاغذ دیواری نیز با گذر زمان پیشی می گیرد و می توان رقبای خود را شکست بدهد.
البته نا گفته نماند که کشور چین اولین تولید کننده کاغذ دیواری است. از زمان های قدیم نیز کاغذ دیواری های چینی به خصوص با طرح های چینی در بازار سهم محفوظی داشته اند. بعضی از برند های این کشور بسیار با کیفیت می باشند که حتی توسط تاجران ایرانی به کشور ایران و سایر کشور ها خرید و فروش می شوند. اگر بخواهیم چند تا از این برند ها را نام ببریم می توان به برندهای ملانیا، آنابلا، ایوانکا و سایر برند ها اشاره نمود.
قیمت انواع برند مختلف کاغذ دیواری

کاغذ دیواری برند ایرانی

کشور ایران نیز مانند سایر کشور ها تلاش می کند تا کاغذ دیواری مناسب و با کیفیتی را تولید کند. البته در سال های اول تولید کاغذ دیواری توسط ایرانیان، کیفیت و جنس مرغوبی نداشتند و به مرور زمان توانستند با به دست آوردن تجربه و مشورت گرفتن از شرکت های معتبر و افراد ماهر در این زمینه کیفیت محصولات را بالا ببرند. یکی از معایب کاغذ دیواری های ایرانی این بود که نمی توانستید آن را به خوبی بشویید یعنی قابلیت شستشوی خوبی نداشت. همچنین نمی توانستید از این کاغذ دیواری ها در محیط های رطوبت دار استفاده کنید.
اما امروزه کیفیت محصولات داخلی و طراحی های آن بسیار زیبا تر از قبل شده است. بازار داخلی هم اکنون شاهد کیفیت بسیار بالا و طرح های مطابق فرهنگ مردم ایران است. طرح و رنگی که می تواند به روحیه ی ما شرقی نشینان نزدیک تر باشد. کاغذ دیواری هایی با کیفیت ایرانی امروز با قابلیت های ضد آب و قابلیت شستشو تولید می شوند و طول عمر بسیار بالایی دارند. البته این پایان ماجرا نیست.
با توجه به رقبای خارجی که وجود دارند کشور ایران راه طولانی در پیش دارد و با کوشش و تلاش و پیشرفت فناوری در زمینه کاغذ دیواری می تواند با رقبای خود رقابت بکند.‌ اگر این محصولات با کیفیت باشند به روند اقتصادی کشور نیز کمک خواهد کرد. زیرا نقدینگی در کشور به جریان خواهد افتاد و اقتصاد کشور رو به رشد خواهد بود پس افزایش کیفیت محصول و از طرف مردم حمایت از کالای داخلی بسیار مهم می باشد.

کلام آخر

اگر می خواهید تغییری در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید، حتما کاغذ دیواری را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون شما باشد. با این کار می توانید از دیدن و تماشای آن لذت ببرید. کاغذ دیواری را با توجه به محیط انتخاب کنید تا آسیبی به آن وارد نشود و اینگونه از هزینه اضافی جلوگیری می کنید. هر برند و مارک از کاغذ دیواری ویژگی های خاص خود را دارد. لذا با توجه به چیزی که می خواهید می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. با توجه به انواع مارک های خارجی و ایرانی می توانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. اما از اهمیت حمایت از کالای داخلی غافل نشوید و در صورت پیشرفت محصولات از آنها حمایت کنید.
  • ادمین فیسکو
  • آذر 12, 1401
  • 454 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه