انتخاب پوستر دیواری
یکی از مهم ترین معجزه های زیبایی دکوراسیون داخلی انتخاب درست پوستر دیواری می باشد. کاغذ دیواری کاربرد های مختلفی دارد که بهتر است با آن ها آشنایی داشته باشیم و سپس نسبت به انتخاب آن اقدام کنید. البته انتخاب دیوارپوش ها، خصوصا پوستر دیواری بر راحتی نیست و اگر می خواهید پوستر دیواری انتخاب کنید که بر روی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار باشد، بهتر است قبل از آن سایر عناصر دکوراسیون مانند مبلمان، تابلو ها و… را برسی کنید.
از پوستر دیواری ها می توان در بخش های مختلف منزل و یا محیط کاری استفاده نمود. طرح و رنگ های دیوارپوش ها بسیار متنوع است و سلایق مختلفی را پوشش می دهد. در مجموع می توان گفت این تجهیزات هم برای دکوراسیون منزل و هم دفاتر تجاری تولید می شوند. البته برای هر کدام از آن ها پوستر دیواری خاصی وجود دارد.
با توجه به گفته ها خرید و نصب پوستر دیواری یکی از اولین قدم هایی است که می توان برای تغییر دکوراسیون به آن فکر کرد. به طور کل باعث می شود تا فضای داخلی مشتری زیبا از از قبل دیده شود. به خصوص اگر طرح و نقش آن طرح مورد علاقه ساکنین آن محیط کاری و یا منزل باشند. علاوه بر این موارد پوستر دیواری از نظر طرحی، چاپی، و نوع کیفیت با یک دیگر تفاوت بسیار زیادی دارند. لذا بهتر است قبل از انتخاب حتما به آن ها توجه داشته باشید. زیرا هر کدام از آن ها تاثیر خاصی بر محیط می تواند داشته باشد. البته با داشتن اطلاعات کافی، در با داشتن راهنمای انتخاب پوستر دیواری مناسب می توانید در انتخاب پوستر دیواری راحت تر باشید. برای اطلاعات بیشتر از عوامل مهم درخرید پوستر دیواری در ادامه با فیسکو همراه باشید.

عوامل موثر در انتخاب پوستر دیواری

انتخاب پوستر دیواری یکی از انتخاب ها و در واقع خرید های جذاب به خصوص برای خانوم ها می باشد. زیرا خانوم ها نسبت به عموم آقایان دقت بیشتری نسبت به رنگ ها و طرح ها دارند. از این جهت معمولا خانوم ها در انتخاب ابزار و دکوراسیون و اکسسوری های منزل نظر می دهند. اما نکته مهم این است که بتوانیم پوستر دیواری انتخاب کنیم که مورد علاقه افراد منزل و یا محیط کاری باشد. برای این کار ابتدا باید نسبت به اعضا اطلاعات کافی داشته باشیم و حتی محصولات مختلف پوستر دیواری را بشناسیم تا بتوانیم انتخابی داشته باشیم که همه از آن تقریبا راضی باشند و از دیدن آن لذت ببرند.
ابتدا باید به این نکته توجه نمود که آیا دکوراسیون ما به نصب کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری نیاز دارد. اگر تفاوت این دو را نمی دانید در ادامه همراه ما باشید. از تفاوت مهم پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری این است که پوستر دیواری تصاویر زیبایی دارد که این تصاویر بسیار با کیفیت هستند به خصوص اگر پوستر دیواری سه بعدی باشد، که از این پوستر دیواری سه بعدی در قسمت های مختلف نیز استفاده می شود. اما کاغذ دیواری دارای طرح های زیبا و دل انگیز می باشد که معمولا ساده تر است و این نوع دیوار پوش نیز کاربرد های متفاوتی دارد.

انتخاب پوستر دیواری

 

راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی

از مهم ترین عواملی که قبل از خرید پوستر دیواری بهتر است آن ها را بشناسیم، سبک های مختلف پوستر دیواری می باشد، پوستر دیواری سبک های مختلفی دارد. به خصوص پوستر دیواری آشپزخانه که شامل سبک های رمانتیک، سنتی و سبک کلاسیک می باشد که در ادامه هر کدام از آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.
پوستر دیواری سبک رمانتیک متناسب ترین سبک برای دیزاین های مدرن هستند. سبک های رمانتیک معمولا از سبک هایی هستند که مورد توجه جوانان به خصوص تازه عروس و داماد ها قرار می گیرد. در این پوستر های دیواری معمولا از رنگ های روشن استفاده می شود. با استفاده از این رنگ ها و همچنین طرح های عاشقانه زیبا می توان محیط آشپزخانه را زیبا تر و عاشقانه جلوه بدهید.

متراژ محیط در نصب کاغذ دیواری

 در هر صورت مهمترین عامل در دکوراسیون متراژ است. با توجه به متراژ می توان تصمیم گرفت که چه میزان اکسسوری استفاده شود. به طور کل می توان یک فرمول خاص را در خرید پوستر دیواری و انواع دیوار پوش ها در نظر گرفت. اگر منزل کوچکی دارید، پیشنهاد ما به شما نصب کاغذ دیواری با طرح عمودی و رنگ های خنثی است. با این ترفند می توان محیط را دلباز تر نشان داد.
 در طرف مقابل، برای منازل بزرگ وجود یک دیوار شاخص توصیه می شود. در این دیوار می توان با توجه به سبک دکوراسیون، از پوستر دیواری استفاده کرد. پوستر دیواری به عنوان یک نقطه ی کانونی می تواند دکوراسیون شما را جلوه ی بی نظیری ببخشد.

پوستر دیواری سبک سنتی 

نیز همواره می توانند به عنوان یک تابلوی بزرگ عما کنند. این طرح نیز مورد علاقه افرادی است که علاقه مند به طرح های قدیمی و یا حال و هوای هنری هستند‌. البته دقت داشته باشید که بهتر است این نوع سبک و یا طرح را زمانی انتخاب کنید که با محیط خانه و یا محیط کاری همخوانی داشته باشد. به خصوص محیط های کاری که می توانید از این پوستر دیواری علاوه بر آشپزخانه نیز در قسمت های مختلف رستوران نیز استفاده نمایید. زیرا بسیاری از افراد از محیط ها و طرح های سنتی به خصوص با آهنگ های سنتی لذت می برند. پوستر دیواری سبک های تاریخی این نوع سبک نیز طرفداران بسیار خاصی دارد، معمولا از این طرح نیز می توان در طراحی دکوراسیون داخلی و حتی آشپزخانه ها و یا حتی اتاق های پذیرایی استفاده نمود.
از پر طرفدارترین طرح هایی که می توان در میان طرح های پوستر دیواری، به ان اشاره کرد، طرح های هندسی هستند. طرح های هندسی در بین سبک های مختلف پوستر دیواری طرفداران بسیار زیادی دارد. زیرا علاوه بر زیبایی باعث می شود تا محیط یک نواخت و تکراری به نظر نرسد و یک خلاقیت و تصویری جدید نمایان گر باشد. پوستر دیواری ها جنس های مختلفی دارند و برای انتخاب آن ابتدا باید شرایط محیط خانه و یا محیط کاری را در نظر بگیرید.
برای مثال جنس چرمی پوستر دیواری برای محیط های جنوب کشور و یا محیط های گرم مناسب نمی باشد. زیرا ممکن است باعث آسیب رساندن و یا گرم ماندن چرم پوستر دیواری شود و یا اگر از آن استفاده می کنید بایستی سیستم گرمایشی مناسبی همراهتان داشته باشید.
انتخاب پوستر دیواری

مشخص کردن محل نصب پوستر دیواری

همان طور که با تفاوت پوستر دیواری و همچنین کاغذ دیواری آشنا شده اید، متوجه شدیم که پوستر دیواری را مانند کاغذ دیواری نمی توان در تمام قسمت های خانه نصب و اجرا نمود. زیرا معمولا پوستر دیواری دارای تصویری زیبا با رنگ های خاص می باشد که بسیار واقعی است و مخاطب را جذب خود می کند.
این تصویر را (پوستر دیواری) باید در دیوار خاص خانه و یا محیط کاری استفاده نمود که بیشتر در دید باشد. تا زمانی که میهمان و یا مشتری وارد محیط دکوراسیون داخلی می شود از تماشای این زیبایی مبهوت شود. پس در انتخاب دیوار مناسب برای نصب پوستر دیواری حتما دقت کنید و سعی داشته باشید که هارمونی را میان لوازم منزل و دیوارپوش رعایت نمایید.

کلام آخر:

با توجه به صحبت هایی که درباره ی راهنمای انتخاب پوستر دیواری شد، حالا اطلاعات کافی در مورد خرید پوستر دیواری در دستمان است. البته این اطلاعات نیز تا حدی کامل می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر بایستی پوستر دیواری را از مواردی دیگر نیز برسی کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. یکی از سایت هایی که اتفاقا راهنمای کامل و مفیدی برای انتخاب پوستر دیواری و کاغذ دیواری، در فضایی مناسب نیز می باشد، سایت فیسکو است.
  • ادمین فیسکو
  • بهمن 27, 1401
  • 325 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه