استفاده از کاغذ دیواری در هتل
مسافرت حس تجربه و دل خوشی را به ارمغان می آورد. سفر علاوه بر تفریح و شادی جاذبه های دیگری نیز دارد. یکی از مهم ترین این جاذبه ها هتل ها هستند که می توانند بسیار خاطره انگیز باشد. هتل فضایی برای استراحت مسافران است که در کنار آن خدماتی نیز ارائه می دهد. این هتل ها بر اساس زیبای، امکانات، دکوراسیون و خدماتی که ارائه می دهند درجه بندی می شوند. لذا استفاده از کاغذ دیواری در هتل نیز می تواند بر این درجه بندی تاثیر شگرفی داشته باشد.
کاغذ دیواری یکی از عناصر دکوراسیون است که می تواند به شدت بر روی زیبایی دکوراسیون تاثیر بگذارد. همانطور که می دانید کاغذ دیواری برای بسیاری از فضا ها مناسب می باشد و می تواند آنجا را زیبا و پر شکوه کند.‌ یکی از فضا های مناسب برای انتخاب کاغذ دیواری هتل ها می باشند. حالا این انتخاب می تواند با توجه به شرایط جغرافیایی و یا سلیقه عامه مراجعه کنندگان و یا حتی سلیقه مدیر هتل متفاوت باشد. اما مسئله اصلی این است که چگونه بهترین کاغذ دیواری را برای هتل انتخاب بکنیم تا بهترین نتیجه و بازخورد را داشته باشد. پس در ادامه با فیسکو باشید تا درباره استفاده از کاغذ دیواری در هتل بیشتر بخوانیم.

فاکتورهای مهم برای استفاده از کاغذ دیواری در هتل 

یکی از عواملی که برای مدیر هتل یا رستوران مهم است، انتخاب درست و به صرفه از قابلیت های زیبایی هتل می باشد. این موضوع برای خرید کاغذ دیواری نیز صدق می کند. پس انتخاب کاغذ دیواری در هتل یکی از موضوعات مهم می باشد. زیرا می تواند بر عوامل دیگر مانند زیبایی، جذب مخاطب و سایر موارد داشته باشد.
همان طور که می دانید ظاهر زیبا و آراسته بسیار مناسب است و ممکن است با انتخاب یک دکوراسیون زیبا و مناسب کلی مشتری و مسافر به سمت هتل جذب بکنید. یکی از مهم ترین قسمت های یک هتل فضای لابی یا اتاق انتظار می باشد که اگر یکدست و زیبا باشد می‌تواند سطح و زیبایی هتل را نشان بدهد.
بر عکس اگر انتخاب کاغذ دیواری نامناسب باشد و مورد علاقه مسافرین نباشد، و یا حتی نصب آن همراه با بی دقتی و بی نظمی صورت بگیرد، باعث دلسرد شدن مسافرین خواهد شد. یکی از ایده های خلاق در استفاده از کاغذ دیواری در هتل ترکیب رنگ ها می باشند، که در کنار طرح های کاغذ دیواری بسیار جذاب می شود.‌

فاکتورهای مهم برای استفاده از کاغذ دیواری در هتل 

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری در هتل

همانطور که گفته شده عوامل زیادی می تواند بر روی انتخاب کاغذ دیواری تاثیر بگذارد. انتخاب کاغذ دیواری هتل بر اساس سایر ابزار هتل گزینه ی بسیار مناسبی می تواند باشد. زیرا با توجه به سایر ابزار و عناصر دکوراسیون کاغذ دیواری انتخاب شده و نظم‌ و زیبایی در آن فضا حاکم می شوند و توجه مسافر را به سمت هتل جذب می کنند.
بسیاری از مشتری ها در انتخاب فضا بسیار حساس هستند. پس بهتر است عوامل آلرژی زا را از هتل دور کنید تا مسافر احساس ناامنی نکند. در زمان های قدیم دیوار های هتل را برای زیبایی و تنوع رنگ می کردند. اما در زمان حال بوی بدن آن ممکن است تا چندین هفته بماند و مسافر به آن حساسیت داشته باشد. پس پیشنهاد می شود از یک گزینه جایگزین مناسب مانند پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری ها با طرح های مختلف بسته به کانسپت معماری هتل استفاده بکنید.
مزیت بعدی صرفه جویی در زمان به خصوص در فضاهای مانند هتل است. برای رنگ آمیزی نیاز به جمع کردن مبلمان یا هر چیز دیگری که به دیوار نزدیک است و یا به آن چسبیده است دارید.

هر آنچه برای نصب کاغذ دیواری نیاز دارید

اما برای نصب کاغذ دیواری در هتل تنها به یک فرد ماهر و متخصص در این زمینه نیازمند هستید تا کاغذ دیواری را به خوبی به دیوار بچسباند و اینگونه مسافر های هتل را از دست نخواهید داد. با یکدست شدن و ایجاد نظم در دکوراسیون داخلی هتل افراد بیشتری ترغیب می شوند تا به هتل بیایند. یکی از مزیت های دیگر استفاده از کاغذ دیواری در هتل زمانی که قسمتی آسیب ببیند و بخواهید آن را تعمیر کنید بسیار راحت می توانید آن را تعویض و یا ترمیم بکنید. برای خرید و اجرای انواع کاغذ دیواری با ما همراه باشید، تا علاوه برخرید با قیمت خوب، کیفیت و نصب حرفه ای را تجربه نمایید.

تنوع در طرح و رنگ استفاده از کاغذ دیواری

تنوع در قیمت ها و همچنین تنوع در طرح و رنگ های زیبا و جذاب کاغذ دیواری باعث شده است که هتل ها و رستوران ها به دنبال تزئین دکوراسیون هتل به کمک کاغذ دیواری باشند. استفاده از رنگ های روغنی و یا معمولی که بر روی دیوار میزنند غیر از بوی بدی که دارد و زمان نصب طولانی تنوع طرحی بسیار کمتری نسبت به کاغذ دیواری دارد.
پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید به دکوراسیون زیبا و ایده آل هتل نزدیک شوید و این کار را در مدت زمان کم انجام دهید از کاغذ دیواری استفاده بکنید. یکی از عوامل مهم برای مدیر و صاحبان هتل صرفه جویی در وقت و هزینه نیروی کار می باشد. کثیف شدن هتل و نشستن گرد و خاک بر روی وسایل هتل جلوه ی جالبی ندارد.
اما با استفاده از کاغذ دیواری در هتل هم می توانید نمای زیبایی داشته باشید و هم نصب کاغذ دیواری نسبت به رنگ های معمولی گرد و خاک کمتری جذب می کند و دیرتر کثیف می شود. اگر کاغذ دیواری را نتوانستید در تمام قسمت های هتل استفاده کنید، حتما از آن در قسمت های اصلی مثل اتاق ها و لابی استفاده کنید.
مزیت های استفاده از کاغذ دیواری در هتل 

مقرون به صرفه بودن

جالب است بدانید استفاده از پوستر دیواری نیز می تواند هزینه های ناشی از خرید تابلوی بزرگ را برای دکوراسیون کاهش دهد. زیرا این پوستر ها در زیبایی تمام می توانند روی دیوار کانونی فضا نصب گردند و نقش تابلو را بازی کنند. در بعضی مواقع ممکن است کاغذ دیواری های قدیمی بر روی دیوار های هتل وجود داشته باشند. اما اگر طرح و ظاهر آن ها قدیمی باشد و با دکوراسیون داخلی هتل تناسب نداشته باشد. با خرید کاغذ دیواری و طرح جدید می توانید نسبت به تعویض آن اقدام بکنید.
همچنین اگر دیوار های هتل رنگی باشد و بخواهید آن را عوض کنید زمان نسبتا زیادی را برای آن باید بگذارید تا دکوراسیون جدیدی را خلق کنید. تغییر دکوراسیون و ترمیم آن بسیار مهم می باشد و این کار باید توسط متخصصین انجام شود. زیرا ممکن است مسافران قبلی به دکوراسیون قبلی علاقه مند باشند و آن بیشتر بپسندند. برای مشاوره در خرید با کارشناسان ما در فیسکو تماس بگیرید.

جمع بندی

هتل ها یکی از فضاهای گردشگری است که علاوه بر منبع اقتصادی می تواند برای یک کشور از لحاظ جذب گردشگر سرمایه ی بزرگی باشد. هتل ها محل استراحت و آرامش مسافرین هستند و این عزیزان مدت زیادی را در آن سپری می کنند. بنابراین باید فضایی  زیبا، امن و راحت و بی سرو صدا باشد. با استفاده از کاغذ دیواری در هتل می توانیم این فضا را زیبا تر کنیم. و تجربه ی سفری خوش را در خاطرشان ثبت نماییم. بهتر است کاغذ دیواری استفاده شده در هتل ها با نوستالژی های شهری که در آن هستیم، تناسب داشته باشد و یا نمادی از ایران را در خاطر ثبت کند. برای این کار می توانید از طرح های سنتی و اسلیمی بهره ببرید. 
  • ادمین فیسکو
  • مهر 19, 1401
  • 689 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه